Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нещо ми стана на блокажа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Нещо ми стана на блокажа

    Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
    Ако мислиш, че си видял всичко, виж тука:http://www.offroad-bulgaria.com/show...12#post1722712
    Ох видях я и тази нямам какво да кажа повече .Както и да е мисля че тази тема се изчерпа и трябва да види катинара за да няма излишни спорове и препирни.Нека отдадем тези хумористични загадки на еуфорията от празниците която ни държи все още.
    ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
    тел.088четири 9едно9 4нула4
    -------------------------------------------------------

    Коментар


    • #62
      От: Нещо ми стана на блокажа

      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
      Останалите четящи..?? Ами за останалите четящи го има изписано из темите на Форума.
      Това ми е любимия аргумент. Има го обяснено някъде ... използвай търсачката... И ако този въпрос е "дискутиран многократно" откъде идват заблудите на такива като Пенчо? Той не е ли от останалите?

      Първоначално публикуван от Дявол Коледа Преглед на мнение
      Ох видях я и тази нямам какво да кажа повече .Както и да е мисля че тази тема се изчерпа и трябва да види катинара за да няма излишни спорове и препирни..
      И в тяхно име нека си остане за поколенията факта, че с раздатката се удвоява мощността и всъщност не отива никъде, а изфирясва през ауспуха. Вместо нея от небитието се пръкват Нютон/метри
      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

      Коментар


      • #63
        От: Нещо ми стана на блокажа

        Колко много глупости за един блокаж, не беше ли достатъчно че човека разбра че няма такъв?
        Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

        Коментар


        • #64
          От: Нещо ми стана на блокажа

          Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
          Това ми е любимия аргумент. Има го обяснено някъде ... използвай търсачката... И ако този въпрос е "дискутиран многократно" откъде идват заблудите на такива като Пенчо? Той не е ли от останалите?
          ОК, нека да не съм прав. Аз не съм твърдоглав и възприемам и други мнения освен своето. Още повече, че съм водил такива спорове, какъвто щяхте да завържете.
          Просто ми се видя излишно да спорите за нещо, което автора на темата не може да разбере сега, нито пита за него. Освен това не мисля, че Пенчо не е наясно по спорния въпрос. Просто си писахте твърде повърхностно и разговорно, та явно нещо не се разбрахте, а мисля че казвате едно и също нещо. Просто Пенчо го е написал малко двузначно и лаконично, та затова...
          И за обясненията и търсенето във Форума не мисля че е нещо лошо. Нормално мислещ човек, дори да не знае някои неща, които се учат в средните училища, нищо не му пречи да потърси информация в нета. Просто не може в една тема да съберем информация за всичко и всички. Ако си мислиш, че тази нарочно допусната грешка тук, е някакъв прецедент за Форума то грешиш. Аз винаги съм гледал да чета много повече отколкото да пиша и съм виждал много на брой, дребни и не съвсем дребни, грешни твърдения, двусмислици, неизяснени докрай въпроси и такива подобни неща. Не всичко писано из Форума е 100% необорима истина, защото е писано от хора– от всички нас– които не сме безпогрешни. Обаче мислещ човек, може да отсее ценната информация, а човек който не мисли, няма да я забележи дори да му извади очите. Аз обичам да общувам с мислещи хора и затова съм в този Форум.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #65
            От: Нещо ми стана на блокажа

            Виж тази тема и се свържи с някой от момчетата.Най-добре се вижте и тествайте на място.
            Убеден съм ,че са по-наясно от тези майстори и приятели,които си познавал досега!
            Велико Търново
            0887/400121 Антон Донев

            Коментар


            • #66
              От: Нещо ми стана на блокажа

              Пак ще повторя за всички умници от форума-ние глупавите от къде да черпим информация? А и не забравяйте че някога сте биле на това ниво и вие няма смисъл да се надувате с няколкото научени технически термина, обеснявайте спокойно и търпеливо.
              п.п.Сетих се за още една причина да се заблуждавам че като включа бавните съм си мислел че влиза блокаж... нулева инерция при завой сериозно затягане как смятате на какво се дължи това (като имам предвид завой искам да кажа маневра или нещо такова не съм карал постояно на бавни)

              Коментар


              • #67
                От: Нещо ми стана на блокажа

                В такъв случай да не би двата диференциала да са различни? Тогава пак се получава този ефект.
                Някога правени ли са интервенции по мостовете?
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #68
                  От: Нещо ми стана на блокажа

                  Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                  Виж тази тема и се свържи с някой от момчетата.Най-добре се вижте и тествайте на място.
                  Убеден съм ,че са по-наясно от тези майстори и приятели,които си познавал досега!
                  Велико Търново
                  Aз искам да покарам на някой самурая да усетя разликите в возията проходимоста ще е приблизително една и съща не ме вълнува толкова.Аз не съм офроудър ама понякога се забивам из храсталаците кефи ме ама вече сам няма да го правя като знам че не съм толкова проходим колкото си мислех.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Нещо ми стана на блокажа

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    В такъв случай да не би двата диференциала да са различни? Тогава пак се получава този ефект.
                    Някога правени ли са интервенции по мостовете?
                    Аз не съм правил нищо по джипа но няма да се учудя да е правено много неща по него са на бързо стъкнати като за породан като примерно карбуратора е някакъв много урязана версия с липси по него и висящи кабели от което идва и не паленето на бензин и разхода 20 газ предполагам.Тук е момента да благодаря на джамбазина дето ми го пордаде "бързи бавни блокажи всичко има като танк е" ама не бил луд тоя дето яде баницата ам тоя дето я дава .

                    Коментар


                    • #70
                      От: Нещо ми стана на блокажа

                      Първоначално публикуван от cerebral Преглед на мнение
                      Пак ще повторя за всички умници от форума-ние глупавите от къде да черпим информация? А и не забравяйте че някога сте биле на това ниво и вие няма смисъл да се надувате с няколкото научени технически термина, обеснявайте спокойно и търпеливо.
                      п.п.Сетих се за още една причина да се заблуждавам че като включа бавните съм си мислел че влиза блокаж... нулева инерция при завой сериозно затягане как смятате на какво се дължи това (като имам предвид завой искам да кажа маневра или нещо такова не съм карал постояно на бавни)
                      По принцип, като включиш 4х4 на кое да е парт-тайм возило, започва да заива по-трудно. Тъкмо затова никак не се препоъчва карането на 4х4, без значение бързи или бавни, на настилка с добро сцепление, примерно суф асфалт. Всичко опира до липсата на междуосев диф. при завой, предния и задния мост се движат по различна траектория и като няма кой да обере разликите - те ти трудно завиване. на по-хлъзгав терен, гумите прихлъзват по малко и не се усеща толкова. Е, пак не иска да завива, но на по-ниска скорост, може и да не го усетиш или да решиш, че е от пътя.

                      Липсата на инерция - тя и на бързи 4х4 е по-малка, отколкото само на задно, но като бутнеш и бавните, загубите в трансмисията нарастват чувствително (хич не са пренебрежими, да ме прощава колегата) и "изяждат" инерцията допъклнително.

                      Това съвсем набързо, подчертавам го, преди някой да се е юрнал да ми обяснява, че то не е баш така и че нищо не разбирам.

                      Виж, бавните са много хубаво нещо. Ако караш със скапани гуми, може би нама да можеш да го оцениш толкова на сняг и кал, но най-малкото, може да пробваш по силно неравен терен, да речем по-едри камъни. Дават ти възможността да минеш съвсем бавно, без да подскачаш. Което хем ти дава по-големи шансове да минеш изобщо, хем не ти троши окачването и бъбреците.
                      отделно, за места на които просто не стига мощност на двигателя - буташ бавните и си ти.
                      Незаменими са и на слизане по кофти място. Абе ... експериментирай. Сега вече знаеш кое за какво е, ще откриеш нови възможности на дребния дзвер.

                      П.П. сори за въпроса, ама проверявал ли си как са маслата по дифове и раздатка? Вентилациите? Да не се окаже, че водичката е в повече? особено в предния мост.
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #71
                        От: Нещо ми стана на блокажа

                        Значи да не се кося да си карам...не че ще почна да го ремонтирам нещо, аз съм дал 3500 за него масла ремъци първоначално пускане в движение газова още 1000 лв отгоре. Хубаво си мислех за Toyota 4Runer, карах такава перфектна е ускорява добре вози като Мерцедес къса база за 5000 щях да си намеря.
                        Смених маслата в дифовете и раздатката още като го купих както и каретата от тогава само карам ама преди да почнете да ме плюете аз за 3 години нямам и 10 000км и е карано главно на асфалт.Пък инерцията си му е гадна и на задно само като е ама аз нямам врътки отпред за освобождаване на предните гуми предполагам е нормално....
                        Последно редактирано от cerebral; 04-01-12, 10:36.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Нещо ми стана на блокажа

                          Първоначално публикуван от cerebral Преглед на мнение
                          Пак ще повторя за всички умници от форума-ние глупавите от къде да черпим информация? А и не забравяйте че някога сте биле на това ниво и вие няма смисъл да се надувате с няколкото научени технически термина, обеснявайте спокойно и търпеливо.
                          п.п.Сетих се за още една причина да се заблуждавам че като включа бавните съм си мислел че влиза блокаж... нулева инерция при завой сериозно затягане как смятате на какво се дължи това (като имам предвид завой искам да кажа маневра или нещо такова не съм карал постояно на бавни)
                          Като му туриш бавните, раздатката изравнява скоростта на въртене на двата кардана, Четирите гуми, когато не караш на право, а завиваш се търкалят различно (едни повече, други по-малко - заради разликата в радиусите на тези които се падат от вътрешната страна на завоя и от външната). Понеже към предния диференциал се подава усилие от кардана, а скоростта на въртене на кардана към момента е фиксирана и раздатката не може да компенсира разликата във въртенето на двата кардана, предните гуми в завой започват да се тътрят - от там и усещането което описваш! Затова и бавни се включват само в случай, когато няма почти никакво сцепление с грунда или не ти достига мощност за преминаването на някакво препятствие! В противен случай чупиш най-слабия елемент по линията раздатка-кардан-диференциал-гуми (най-общо казано) или този който се натоварва най-много - раздатката (ако другото издържи)! На "бавни" положението е такова при почти всички джипове (единственото хубаво нещо при Нива-та е, че там не е така, примерно) или казано най-общо дори и джиповете с "фултайм" раздатки (които могат да се карат в режим 4Н на всякакъв терен), стават "партайм" когато са в режим 4L... Дано съм го обяснил достатъчно просто.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Нещо ми стана на блокажа

                            Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                            Като му туриш бавните, раздатката изравнява скоростта на въртене на двата кардана, Четирите гуми, когато не караш на право, а завиваш се търкалят различно (едни повече, други по-малко - заради разликата в радиусите на тези които се падат от вътрешната страна на завоя и от външната). Понеже към предния диференциал се подава усилие от кардана, а скоростта на въртене на кардана към момента е фиксирана и раздатката не може да компенсира разликата във въртенето на двата кардана, предните гуми в завой започват да се тътрят - от там и усещането което описваш! Затова и бавни се включват само в случай, когато няма почти никакво сцепление с грунда или не ти достига мощност за преминаването на някакво препятствие! В противен случай чупиш най-слабия елемент по линията раздатка-кардан-диференциал-гуми (най-общо казано) или този който се натоварва най-много - раздатката (ако другото издържи)! На "бавни" положението е такова при почти всички джипове (единственото хубаво нещо при Нива-та е, че там не е така, примерно) или казано най-общо дори и джиповете с "фултайм" раздатки (които могат да се карат в режим 4Н на всякакъв терен), стават "партайм" когато са в режим 4L... Дано съм го обяснил достатъчно просто.
                            Хващам основното...

                            Коментар


                            • #74
                              Re: Нещо ми стана на блокажа

                              Колега тия работи повечето ги пише из форума, особно за парт и фулл тайм, блокажи и всичко подобно. Има дори теми където са обяснени подробно видовете блокажи. Ако поне малко се чете, ще се пускат много по малко безмислени теми. А ако и малко се разбере кое как работи ще е още по добре. Между другото само на бавни ли нямаш инерция ? Защото аз също съм имал проблеми с инерцията на самурая, които са идвали от леко задържане на спирачките при студено време.
                              Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                              http://www.facebook.com/JeepBG
                              LZ1GGC

                              Коментар


                              • #75
                                От: Нещо ми стана на блокажа

                                Има инерция но не е перфектна аз отдавам причината на 4-те полуоски дето се въртят, голямо триене много механизми извинете простия ми език.Иначе съм я вдигал на крик нямам задържане от към спирачни цилиндърчета.А на бавни доста затяга но не трака нищо при маневра или да свирят или да се суркат гумите.Колегата обесни че е нормално.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X