Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Парно на витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Парно на витара

    Днес разглобих таблото ,за да стигна до парното.Не е малко работата,извадих и 10 кила листа.Изтормози ме свалянето на ключалката-отдолу се натиска един чоп.Оказа се ,че е пукната заварката на тръбичката към радиаторчето,утре ще го правим.Дано да не забравя да снимам ,да си имат понятие тези ,които предприемат тази стъпка!
    0887/400121 Антон Донев

    Коментар


    • #32
      От: Парно на витара

      Първоначално публикуван от jaxan Преглед на мнение
      Най-близката е "Ст.Загора и приятели" последната седмица на януари.
      ок,ще чакам да звънн9те,непременно искам да докда

      Коментар


      • #33
        От: Парно на витара

        Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
        Днес разглобих таблото ,за да стигна до парното.Не е малко работата,извадих и 10 кила листа.Изтормози ме свалянето на ключалката-отдолу се натиска един чоп.Оказа се ,че е пукната заварката на тръбичката към радиаторчето,утре ще го правим.Дано да не забравя да снимам ,да си имат понятие тези ,които предприемат тази стъпка!
        ати колега непоременно снимков материал ако може,че не се знае какво може да му дойде човек на главата.аз напоследък ходя постоянно с фотоапарата в джоба,независимо да ли правя ремонт покола или варя ракия!!!

        Коментар


        • #34
          От: Парно на витара

          Бях обещал снимки на разглобеното табло,наистина няма начин без сваляне да се стигне до радиаторчето.
          Прикачени файлове
          0887/400121 Антон Донев

          Коментар


          • #35
            От: Парно на витара

            Грозни снимкииии . Това е една от най-неблагодарните и трудоемки работи по Витарата след смяната на съединител . Да го бяха направили съединителя като си ди чейнджър с поне пет диска , а радиаторчето на парното да се вадеше като касетофона ... Мечтите са безплатни .
            0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

            Коментар


            • #36
              От: Парно на витара

              Първоначално публикуван от themechanic Преглед на мнение
              Има ли някой тук който да се похвали че Витарата му има хубаво парно,щото аз имам и един Голф4 на който от 4 години не съм му пускал парното докрай че става направо Африка в салона
              значи проблема е следния:миналата есен като си купих витарката веднага и сложих газова от стария автомобил е прехвърлена.след една седмица видях че газаджийте са свързали изпаритела последователно,като водата първо минава през него а след това влиза в парното.примирих се с мисълта че няма да е фатално за отоплението и ще го преработвам за следващата зима.дойде зимата и парното наистина си грее доста слабо.така изкарах сезона.тая есн обаче си плюх на ината и преди една седмица го преработих,като вързах парното и изпаритела успоредно.маркучите за водата които отиват към парното им сложих по един тройник и захраних изпаритела.сега изпаритела е ютия а парното си е същия илия.само от време на време има сравнително топли моненти и после изчезва,долу горе през целия път съотношение топло/студено около 20/80%.
              ще пусна и малко снимки,за да стане по ясно:
              http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1...AbtrAQKWZl.JPG
              http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1...iRXIglnmiN.JPG
              http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1...VP4XCLaep6.JPG
              http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2...7nGwEq8kZN.JPG
              http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1...pl7FoxbHM7.JPG
              http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2...C85NEtxqS3.JPG
              http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2...oL5rsYhDOe.JPG
              http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2...DJSaoLPMMw.JPG
              надявам се да чуя полезни съвети-благодаря!!!
              Здравейте колеги.Относно питането на "Механика".Моята също има парно отговарящо на всички изисквания и показатели на/за/Сузуки Витара.Друг е въпросът,че повечето АГУ не се връзват както трябва от изпълнителите на монтажа на АГУ.Според изискванията/научни,технологични и мн.други/,което е доказано по много начини/не искам,а и няма да оспорвам други мнения/,а най вече от опит ,ми стана ясно,че за да работи ДВГ и парното най-добре, АГУ /не газта, а подгряващата-газообразуваща система се връзват след радиатора на парното,като се спазят всички изисквания.

              Коментар


              • #37
                От: Парно на витара

                Първоначално публикуван от Валенти Преглед на мнение
                Здравейте колеги.Относно питането на "Механика".Моята също има парно отговарящо на всички изисквания и показатели на/за/Сузуки Витара.Друг е въпросът,че повечето АГУ не се връзват както трябва от изпълнителите на монтажа на АГУ.Според изискванията/научни,технологични и мн.други/,което е доказано по много начини/не искам,а и няма да оспорвам други мнения/,а най вече от опит ,ми стана ясно,че за да работи ДВГ и парното най-добре, АГУ /не газта, а подгряващата-газообразуваща система се връзват след радиатора на парното,като се спазят всички изисквания.
                +1....след радиатора на парното и то последователно!
                Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                Коментар


                • #38
                  От: Парно на витара

                  Аз моя изпарител съм го вързал на (под) термостата - има едно малко маркуче с вътрешно Фи 8мм и дължина около 10см. Махнах маркучето и вързах изпарителя там и с преходници прехвърлих в по големите маркучи.
                  Проблеми с топлообмен не съм имал никога - и парното и изпарителя се отоплят много бързо!

                  Снимки мога да направя утре по свело че сега на се виждат доообре
                  898450701

                  Коментар


                  • #39
                    От: Парно на витара

                    Първоначално публикуван от CrAzY_eMo Преглед на мнение
                    +1....след радиатора на парното и то последователно!
                    Да попитам защо именно след радиаторчето? Какво пречи да е преди? След като се затопли веднъж антифриза-няма никаква разлика в температурата на входящата и изходящата течност на изпарителя. Всъщност има, затова се прави да минава антифриза оттам, но отдадената топлина е толкова минимална в сравнение с общия дебит, че направо не си заслужава да се говори за това.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Парно на витара

                      Здравейте колеги по отношение на врьзване на изпарителя има много варианти ,като трябва да се вземе предвид дали колата има кранче на парното,каква е посоката на движение на водата,за да се прецени кьде ще е входа и кьде изхода,какво е сьстоянието на водната помпа и на цялата охладителна система,ако се слага тройник ,с какво сечение а сьщо и положението на изпарителя.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Парно на витара

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        Да попитам защо именно след радиаторчето? .
                        Цяла наука си е попринцип!....Но конкретно това е "неписано правило сред Газаджийте"!
                        Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Парно на витара

                          Първоначално публикуван от CrAzY_eMo Преглед на мнение
                          Цяла наука си е попринцип!....Но конкретно това е "неписано правило сред Газаджийте"!
                          Привет от Дупница.Вярно,че си е цяла наука,но много от монтажистите на АГУ протупват нещата.Дали от бързане да не изпуснат някой клиент или от незнание -не знам.Пък ако им направиш забележка става една -не ти е работа.Да не забравя-нивото на изп-ля ,винаги-ама винаги на нивото на гърловината на радиатора.
                          0898705799-Валентин

                          Коментар


                          • #43
                            От: Парно на витара

                            Ааа, не, такива отговори не се приемат.
                            Ако не можеш да кажеш къде е разликата, дай линк, или поне ни насочи къде да търсим. Защото според мен точно мястото на изпарителя няма значение за работата на газовата уредба. За да работи нормално на изпарителя му трябва определено количество топлина за да компенсира охлаждането при изпаряването на газта. Тази топлина идва от загретия антифриз. Сметнато през дебита на течността през изпарителя се получава предостатъчно топлина. Затова и твърдя, че няма значение преди или след парното се слага.
                            Друг е въпроса с тройниците. Там може единия кръг да шунтира другия, и за шунтирания да не стига топлината. Е, и това е решимо с едно кранче в потока на шунтиращия кръг, и като се регулира веднъж не би трябвало да има проблеми. Но защо да се заиграваме с тройници, кранчета, и двойно повече маркучи, като има лесно и елегантно решение?
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Парно на витара

                              Незнам защо толкова спорите ,но опита ми показва че основната разлика при връзването на АГУ е следната :
                              1.при успоредно връзване ако замръзне изпарителя по-бавно се размразява защото водата отива в парното ,а изпарителя е замръзнал и тя не минава от там

                              2. при последователно връзване водата няма от къде да мине и почти не се стига до замръзване

                              Моя изпарител са го вързали по 3-ти начин :водата идва директно от водната помпа и се връща там.Незнам дали оригинално има нещо на тези маркучи или са поставяни после ,но определено нямам проблем с изпарителя.
                              Има ли желание, има и начин , няма ли желание - намираме оправдания!!!!!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Парно на витара

                                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                                Ааа, не, такива отговори не се приемат.
                                Ако не можеш да кажеш къде е разликата, дай линк, или поне ни насочи къде да търсим. Защото според мен точно мястото на изпарителя няма значение за работата на газовата уредба. За да работи нормално на изпарителя му трябва определено количество топлина за да компенсира охлаждането при изпаряването на газта. Тази топлина идва от загретия антифриз. Сметнато през дебита на течността през изпарителя се получава предостатъчно топлина. Затова и твърдя, че няма значение преди или след парното се слага.
                                Друг е въпроса с тройниците. Там може единия кръг да шунтира другия, и за шунтирания да не стига топлината. Е, и това е решимо с едно кранче в потока на шунтиращия кръг, и като се регулира веднъж не би трябвало да има проблеми. Но защо да се заиграваме с тройници, кранчета, и двойно повече маркучи, като има лесно и елегантно решение?
                                Привет Кольо.Виж сега,линк точно не мога да дам,чел съм някъде някога,но това което пиша е от опит още от далечната1988год.Тогава имах Волга2410-междинка и бях един от първите в Дупница и региона монтирали АГУ.По това време монтираха само в София ,а газ станции имаше в Бл.град и Перник/за региона/.Та доста ядове и перипетии докато я натамана.Наложи се да я пренареждам сам и стана ОК.За да има пълно достигане на газообразно състояние на газта, да не се заскрежават маркучета и изп. връзване на изпарителя последователно след големия кръг,желателно след парното без тройник,нивото на изпарителя -на нивото на гърловината на рад-ра,може и малко по-високо за да няма възможност да се получава въздушен джоб.Така я направих и на СитроенаЗХ 1.4моно през 2004г. и досега нямат проблем.Помогнал съм и на други колеги и те не са се оплакали.Таке че изборът е индивидуален.Надявам се да съм бил полезен.
                                0898705799-Валентин-Дупница

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X