Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Парно на витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Парно на витара

    Има ли някой тук който да се похвали че Витарата му има хубаво парно,щото аз имам и един Голф4 на който от 4 години не съм му пускал парното докрай че става направо Африка в салона
    значи проблема е следния:миналата есен като си купих витарката веднага и сложих газова от стария автомобил е прехвърлена.след една седмица видях че газаджийте са свързали изпаритела последователно,като водата първо минава през него а след това влиза в парното.примирих се с мисълта че няма да е фатално за отоплението и ще го преработвам за следващата зима.дойде зимата и парното наистина си грее доста слабо.така изкарах сезона.тая есн обаче си плюх на ината и преди една седмица го преработих,като вързах парното и изпаритела успоредно.маркучите за водата които отиват към парното им сложих по един тройник и захраних изпаритела.сега изпаритела е ютия а парното си е същия илия.само от време на време има сравнително топли моненти и после изчезва,долу горе през целия път съотношение топло/студено около 20/80%.
    ще пусна и малко снимки,за да стане по ясно:
    http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1...AbtrAQKWZl.JPG
    http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1...iRXIglnmiN.JPG
    http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1...VP4XCLaep6.JPG
    http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2...7nGwEq8kZN.JPG
    http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1...pl7FoxbHM7.JPG
    http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2...C85NEtxqS3.JPG
    http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2...oL5rsYhDOe.JPG
    http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2...DJSaoLPMMw.JPG
    надявам се да чуя полезни съвети-благодаря!!!
    Последно редактирано от themechanic; 27-10-11, 13:00.

  • #2
    От: Парно на витара

    Колега аз имам супер парно! ...на повече от едно него карам и вътре е баня!
    Според мен си за радиаторче на парното,което не е скъпо,но е малко неприатно за смяна!
    По това,което обясняваш,ми се струва,че си направил една грешка(от снимките не се вижда добре)!Според мен газаджийте са ти го били вързали правилно!По-скоро това,което ти си направил(тройниците) е грешка,освен ако не си взел захранване на изпарителя след изхода на парното?....На една моя кола бяха сложили тройник на входа на парноти и естествено водата въртеше през изпарителя,защото там и беше по-лесно,а до парното циркулацията беше минимална!
    Но щом и преди преправянето на водните пътища е била така,колкото и да не ти се иска,май ще се окаже,че си за радиаторче!
    Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

    Коментар


    • #3
      От: Парно на витара

      Да уточня връзването: тройниците са на топлата и студената вода, като правата им част отива към парното а свивката на 90 градуса отива към изпарителЯ.
      При това пътят до него и обратно е поне три пъти по-голям от този до парното и въпреки това студеният маркуч на изпарителЯ е еднакво горещ като топлия.
      Така че не мисля да имам грешка във връзването.
      Но тая смяна на радиатор хич не ми е по вкусъ,поне да имаше някой да каже долу-горе каква е последователностТа, какво да правя, не знам?

      Коментар


      • #4
        От: Парно на витара

        Добре! ...Доверявам ти се!
        Разгледай хубато тези теми и питай после! ...Сигурен съм,че ще ти помогнат и после ще имаш само конкретни въпроси!
        http://www.offroad-bulgaria.com/show...E8%F2%E0%F0%E0
        http://www.offroad-bulgaria.com/show...E8%F2%E0%F0%E0
        http://www.offroad-bulgaria.com/show...E8%F2%E0%F0%E0
        http://www.offroad-bulgaria.com/show...E8%F2%E0%F0%E0
        http://www.offroad-bulgaria.com/show...E8%F2%E0%F0%E0
        ...замисли се,да не е проблема в термостата?!
        http://www.offroad-bulgaria.com/show...E8%F2%E0%F0%E0
        http://www.offroad-bulgaria.com/show...E8%F2%E0%F0%E0
        Последно редактирано от CrAzY_eMo; 27-10-11, 17:05.
        Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

        Коментар


        • #5
          От: Парно на витара

          Моето е вързано по първия ти начин ,първо минава през изпарителя след това в парното ,но проблем с топлото нямам дори и като бях с мекия таван .Ако термостата ти е здрав пробвай с вода и под налягане да го промиеш ,ако излязат батаци сменяй парното защото промивката няма да те изкара много и ще те кара да го сменяш посред зима ,а не е много приятно
          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

          Коментар


          • #6
            От: Парно на витара

            оттова което разбрах до момента,подреждам нещата така:1 термостат,2 промивка на радиатора на парното,в това число и с каналин,както някой спомена,3 най-неприятния вариант,демонтаж на парното радиаторче и заменянето му с ново.благодаря на всички колеги за отправените съвети ааз започвам да действам по указаната схема и после ще докладвам за резултатите!!!

            Коментар


            • #7
              От: Парно на витара

              А има ли начин да се свали радиаторчето на парното без да се сваля таблото ,че и на мен ми предстои такава операция?
              0887/400121 Антон Донев

              Коментар


              • #8
                От: Парно на витара

                Радвам се,че си намерил отговори! ...Не бързай с термостата!
                1-во разкачи маркучите на радиаторчето и надуй с водоструйка!(това е безплатно,за разлика от термостата)...Промий добре и пробвай,почти съм сигурен,че ще решиш проблема Временно! ....след,което схемата вече ти е ясна!
                2-ро ...снимай при пробата показанията на таблото(за температура на водата) при загрял мотор и качи снимката тук!

                Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                А има ли начин да се свали радиаторчето на парното без да се сваля таблото ,че и на мен ми предстои такава операция?
                ...За съжаление колега...мисля,че няма такъв вариант! ...Но нека кажат колегите,може някой да е намерил начин и да ни е от помощ!
                Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                Коментар


                • #9
                  От: Парно на витара

                  Това "каналин" не съдържа ли натриева основа? По бабешки-сода за сапун.
                  Ако е така-използването му в алуминиев двигател е повече от непрепоръчително.

                  А за тройниците-язък за труда. Върни го както е било-така е по-правилното. Няма значение(ама никакво) от коя страна на тройника вземаш вода за едното или другото направление. Връщай както е било, няма значение кое ще е първо по пътя на водата.

                  Според мен имаш проблем в клапите които отварят и затварят различните пътища по които върви въздуха. Командват се от ръчките в купето. Пак е гадно за ремонт, ама който не му стиска-да иде в сервиз.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Парно на витара

                    Нее задължително да вкарва химията в двигателя-може да откачи маркучите на радиаторчето и да си го промие без проблем(само да не се пробие). Що се отнася до таблото - сваля се за 30мин. (сам) и се слага за около час с бирите.
                    898450701

                    Коментар


                    • #11
                      От: Парно на витара

                      Първоначално публикуван от svi Преглед на мнение
                      Нее задължително да вкарва химията в двигателя-може да откачи маркучите на радиаторчето и да си го промие без проблем(само да не се пробие). Що се отнася до таблото - сваля се за 30мин. (сам) и се слага за около час с бирите.
                      Абсолютно! ...само вода,пък ако пробие,значи директно ще намериш отговора!....сваляш таблото!
                      Таблото наистина не е страшно и няма,какво да те плаши!Бавно,внимателно и с желание!
                      Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Парно на витара

                        Първоначално публикуван от CrAzY_eMo Преглед на мнение
                        Бавно,внимателно и с желание!
                        ... и малко любов
                        898450701

                        Коментар


                        • #13
                          От: Парно на витара

                          Първоначално публикуван от CrAzY_eMo Преглед на мнение
                          Бавно,внимателно и с желание!
                          И с малко мамки...
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Парно на витара

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            И с малко мамки...
                            ...това е ясно Коле! ...Ама и това си има неговия чар!...Неможете да отречете!
                            И аз все псувам,ядосвам се,заканвам се....накрая все става и ми е много гот!
                            Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Парно на витара

                              ама това с тройниците аз мисля че ако не му помага на парното,то поне не му вреди.изпаритела и парното са т.е. на един кантар.но аз започнах да се съмнявам в термостата.смених го миналата есен и му се доверявам слепешката и не го бях заглеждал.тази заран като си пътувах за работа се загледах в таблото стрелката на термометъра седи малко под средното положение а и в най горещите дни през лятото не съм я виждал да мърда от това положение.защото като тръгна и докато загрява мотора парното тръгва да грее почти веднага се усеща топла струя ощепреди да е мръднала стрелката и точно когато се застопори парното почва да се губи и топлата струя намалява.осве това разхода на последък май долста ми скочи,беше си около 9л на 100.мина лата седмица я засякох,беше без газ и сипах за 10лв-7,5л и изминах къ 36 мили което прави по 1,609км около 58км а тябваше да мина поне 80км т.е. около 30% по-малко,което си доста голяма разлика.така че термостат задължително според мен.новитарата е 80кс 8 клапана и термостата го дават 82 градуса и се чудя дали да не сложа 88 градусовия който е за 16 клапановите.ще се отрази ли отрицателно на мотора,как мислите.а термостата е най-лесно да се смени от всичките изброени процедури,е и радиаторчето ще го продухам разбира се де.сега като се пребирам от работа ще снимам положението на стрелката и ще го кача тук за да видите и вие дали е нормално това положение.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X