Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спукан блок на Витара 1.6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Спукан блок на Витара 1.6

    Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
    Е сега се почва боя с възглавници
    шТ!
    Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
    Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
    "Mud Angels" Stara Zagora

    Коментар


    • #77
      От: Спукан блок на Витара 1.6

      На мен ремонта ми излезе общо около 30лв и за сега държи.

      Коментар


      • #78
        От: Спукан блок на Витара 1.6

        Янко, взимай и не се бой. Ако не е някой пълен таралясник, на който са се учили кварталните майстори на чирпанските предградия, и със съвсем мъничко късмет, ядове няма да имаш никакви. Блоковете се пукат и на едните и на другите, но не е нещо задължително. Единствения недостатък на 16 клапановата е, че ако по някакъв повод тръгнеш да разглобяваш мотора, конструкцията на ГРМ е леко дразнеща, но до там. Компенсира се от 15-20 кончета в плюс, та се преживява някак
        Ако се навиеш сериозно, пиши да ти разкажем за по-критичните места за гледане и притягане. 20 минути отделени навреме, понякога ти осигуряват години безпроблемна експлоатация. За разлика от едни други машини, дето си искат едно 2 часа седмично минимум, за да може що-годе да разчиташ, че няма да те остави на пътя
        Поздрави!
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • #79
          От: Спукан блок на Витара 1.6

          Благодаря за мненията колеги!
          Следя темата,така че ако има и други колеги,които имат мнения по въпроса при желание нека се включат.

          Коментар


          • #80
            От: Спукан блок на Витара 1.6

            Ми да се включа...

            По моята витара единственото място където не съм пипал е двигателя. Това до преди половин година де. Сега той е на друга витара и май човека бил доволен.
            А не е като да не съм тормозил витарата. Даже на Емине-Ком стрелката на температурата доста често влизаше в червеното.
            И нито спукан блок, нито спукана глава. Моята беше производство '89 та може и от това да е. Старото тесто дава по-хубав хляб...
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #81
              От: Спукан блок на Витара 1.6

              При мен колега е подобен проблема - от 3 месеца губи антифриз теч няма. при второто шлайфане на главата почна с конденз в маслото и сега стана на боза. може ли да е от главата или по-скоро блока.

              Коментар


              • #82
                От: Спукан блок на Витара 1.6

                Не разбрах за кой точно двигател говориш, но на 16 клапановите понякога се пука блока външно. Теча може и да не се забележи лесно, но не е нещо, което да пресече маслото. На 8 клапановите, поне на по-старите, понякога се цепи между цилиндрите, но за да започне да ти меша водата с маслото ... бая страшничко трябва да е сцепено. Не е невъзможно, но си иска доста старание.
                Главите ... божа работа. Поначало изобщо не се пукат толкова лесно, колкото е легендата, и на двата варианта, но невъзможни неща няма., разбира се. По-дъртите Витарки имат лек проблем с радиаторите и ако не се обърне внимание на време, може да спука каквото си иска, като на всяка друга кола, останала без охлаждане.

                Малко ме притеснява това "второ шлайфане"? Каква е причината и като сте пилили 2 пъти главата, болка проверяван ли е? Щото сам знаеш, ако е покривен, колкото и да шлайфаш главата, пак ще яде гарнитури на закуска и ще прави каквото си иска.
                и още въпрос: като ти шлайфаха главата, не я ли надуха за тест?
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #83
                  От: Спукан блок на Витара 1.6

                  Да, изобщо не бях обстоятелствен. За съжаление в ""Сузуки" форума изписах 2 страници и никой не ми писа, сигурно заради обема. Та двигателя е 1.6 16В 97к.с. с обикновена газова уредба 93-та година. По принцип колата беше добре към 2 години и половина, след основен ремонт. Преди основния ремонт имаше частичен - това значи до тук 2 шлайфания. Още преди да я притежавам аз са и набивани ризи. Преди 4-5 месеца идва 3-тото шлайфане, когато бях решил да я сменям един майстор, незнаейки колко съм я ремонтирал каза, че ще я оправи. При него я повдигах слагах лебедки и т.н. Тогава губеше малко антифриз плюеше и течеше през ауспуха - той рече глава ще е, ще я шлайфаме. След неговото шлайфане, нещата не се промениха, но и тогава проблем с маслото нямах. Въпросният майстор се оказа мушенник(да не ползвам по-силни думи) и спря да ми вдига и почна да се крие след обещание да хванем теча, който "гаранция" не бил от главата или двигателя. Последно отидох при майстора, който прави основния ремонт, с когото надухме цялата охладителна система с въздух и отстранихме 2 малки теча на маркуч при скоба, радиатора също беше ремонтиран. Важно е да уточня, че става въпрос за загуба на антифриз, според мен, зависеща от начина на каране, но от порядъка между 300-500-1000 мл.л. за 1 час каране по центъра, зависи колко я натискаш. Или по магистралата до Перник - тръгвам от Люлин при напълнено преливно казанче, обръщам на Мало Бучино, карам над 4000 обората и в началната точка се оказва липса около 300 мл.л, дръпнати от преливника(не са изхвърлени нямаше никакво мокро петно или капки под капака). На место е работила и към 2 часа и пак губи течност и не спира да капе през ауспуха, теч не успяхме да видим никъде, пара също никога не съм виждал. Също важно сравнение преди последното шлайфане ми надуваше маркучите, след последното не ги е надувала но почна да меша по-скоро антифриз в маслото. Като да кажа, че и блока беше крив и шлайфан на ръка, на место, мисля че беше добре челосан и изравнен. Ризата на 4-ти беше попропаднала но и тя се поизравни, мисля, че добре уплътнява гарнитурата в момента. Грешката на последния майстор беше, че не провери главата на скенер дали е спукана.Между 3-тото и 4-тото шлайфане ми прегрява колата 4 или 5 пъти за съжаление. Имам чувството, че маслото стана на боза когато почнах да я карам само на бензин - реших тестовите карания да ги правя на бензин, а преди това докато карах на газ май имах само каймак отгоре на пробката или пък просто лека полека се е стигнало до бозата и просто е съвпаднало с карането на бензин - незнам. Та така колега и колеги, ще се радвам на коментарите ви, въпреки че то сигурно си е въпрос на разглабяне. Иначе сега в Сряда ще се разглабя главата да се провери. Аз се чудя ако не е глава, а примерно блок или де да знам кво(аз по принцип ги пиша тези работи но много не ми са ясни двигателите, да си призная), дали да не търся направо цял двигател, или пък направо цял двигател. Друго върху, което се замислям е: - колата е понаправена но нищо особено, тръгнала е ръжда на доста места, включително и по някои врати, а и аз доста щети съм и нанесъл, а и не малко второстепенни проблемчета има
                  - като цяло този модел автомобил ми е много удобен и се чудя има ли смисъл да потърся нещо 98 година. И дали бензин-газ или дизел.
                  Извинявайте за многото въпроси но са ми нужни мнения и съвети, просто много ми дойде вече и като време, и нерви и пари. Ако трябва заем ще тегля, честно. Предварително благодаря!

                  Коментар


                  • #84
                    От: Спукан блок на Витара 1.6

                    Аз също преминах през твоето положение след като пукнах блок, но беше външно и със заварка се реши проблема, поне до момента/да не дърпам котака за опашката/.
                    При теб положението обаче ми изглежда крайно критично след толкова шлайфане. А и това шлайфане на ръка, малко /да не ползвам друга дума/ ми е странно понятие.
                    Според мен, основния ти проблем е майстора или майсторите. Най-добре сподели от кой регион си или в кой град ти е удобно и да ти препоръчаме някой свестен.
                    Ако ще търсите друг мотор, задължително да го пробвате, тъй като вероятността да попаднеш на умрял кон е огромна. Често тук във форума излиза по някой читав мотор, тъй като тук са малко маниаци и търсят възможно най-мощния, който може да се побере в коша.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Спукан блок на Витара 1.6

                      от София съм квартал Люлин, препоръчайте някого ако знаете. Благодаря

                      Коментар


                      • #86
                        От: Спукан блок на Витара 1.6

                        Това е гуруто на витарите http://www.offroad-bulgaria.com/member.php?u=4566
                        Съветите му са безценни, лично на мен ми е спестил много лутане.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X