Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара, къса база, луфт в задния диференциал

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Витара, къса база, луфт в задния диференциал

    В Лозенец, ул.Криволак 22.Звънкай 0885 477 440.
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #77
      От: Витара, къса база, луфт в задния диференциал

      И аз да допълня малко инфо - шарнира изглежда много масивно . И ъгъла който сключва със задният мост е доста по-нормален вече.

      А ударите при мен след смяната на диференциала са идвали от недобре стегната подложка за А рамото. Наложило се е да скъсят болтовете защото не се завивали до край (болтовете между прасето и подложката). Не че и лагерите не бяха заминали . Сменихме ги и нещата са доста добре. Пак има лек удар ако пусна по-рязко съединителят, но няма нищо общо с преди когато имах усещането, че ще загубя задният мост по пътя.

      Коментар


      • #78
        От: Витара, къса база, луфт в задния диференциал

        Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
        Хм...със СО е, бре.И с флекса яко орязох А-рамото.Не знам какво имаш в предвид под:"с плочка бе Соти",ама планката на която е сложен шарнира с 3 болта е 12мм,а оребрението от страни е 6мм.Дали ще държи...ми...по-здраво е от рамата...
        За плочка допълнителна става дума , която много колеги я предлагат за слагане след повдигането. Мисля , че и тук сте имали такава. В този ред на мисли не е лошо да споделиш , какво и колко излиза и дали конуса е същия ? Аз от много години обяснявам , че не слагам такава плочка и правя усилен шарнир с гаранция от бус и това е правилното решение. Няма болтове , а само заварка и до сега не съм имал проблем с така направен. Ясен също ползва услугите на този сервиз и той няма оплаквания . Цената за направата на А-рамото е 70 лв. с 1 год. г-ция. Тази г-ция вкл. освен това , че няма да се разхлопа и това , че никога не може да го изскубе от ябълката и да ти висне задния мост . Това се случва с оригиналния с плочка. Друго , което съм научил е , че горен и долен шарнир работят на разлирно натоварване , опън и напън . Весели .
        0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

        Коментар


        • #79
          От: Витара, къса база, луфт в задния диференциал

          Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
          За плочка допълнителна става дума , която много колеги я предлагат за слагане след повдигането. Мисля , че и тук сте имали такава. В този ред на мисли не е лошо да споделиш , какво и колко излиза и дали конуса е същия ? Аз от много години обяснявам , че не слагам такава плочка и правя усилен шарнир с гаранция от бус и това е правилното решение. Няма болтове , а само заварка и до сега не съм имал проблем с така направен. Ясен също ползва услугите на този сервиз и той няма оплаквания . Цената за направата на А-рамото е 70 лв. с 1 год. г-ция. Тази г-ция вкл. освен това , че няма да се разхлопа и това , че никога не може да го изскубе от ябълката и да ти висне задния мост . Това се случва с оригиналния с плочка. Друго , което съм научил е , че горен и долен шарнир работят на разлирно натоварване , опън и напън . Весели .
          Така...допълнителна плочка за повдигане на А-рамото има.Тунингова,Роската си я донесе от някъде.Сметнал съм и съм я оставил.Има защо.
          Конуса...зависи какво разбираш под"същия".Със сигурност диаметъра не е.На Фордовия шарнир е 24мм в най дебелата си част.Ъгъла е 3,5 градуса от страна,колкото и на оригиналния.Имам си инструмент,който съм си направил,с който мога да разпробивам конуси.Съответно съм разпробил отигиналната Витарова планка .
          А-рамото е рязано,заварено и усилено конструктивно,като шарнира е захванат към него с три 12мм-трови болта със самозаконтрящи се гайки.Както писах по-горе съм ползвал 12мм планка ,затворена в кутия.
          Цената за изработката е малко по-висока от тази която си писал.
          Ти,специялно, знаеш как изпипвам.
          П.П.Аз на Росен му давам 2 години гаранция,за задния мост...
          Весели празници!!!
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #80
            От: Витара, къса база, луфт в задния диференциал

            Евтиното KOYO не става се оказа. За по-малко от 6 месеца единия се разхлопа доволно, а другият се разхлопа леко. Сега май ще пробвам с по-скъпото KOYO, че алтернативните варианти с OPTIMAL-а ме притесняват колко ще изкарат, а да сменям през 6 месеца лагери не ми харесва като идея.

            Коментар


            • #81
              От: Витара, къса база, луфт в задния диференциал

              Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
              Евтиното KOYO не става се оказа. За по-малко от 6 месеца единия се разхлопа доволно, а другият се разхлопа леко. Сега май ще пробвам с по-скъпото KOYO, че алтернативните варианти с OPTIMAL-а ме притесняват колко ще изкарат, а да сменям през 6 месеца лагери не ми харесва като идея.
              Ако не е много плачевно положението не бързай!Аз сложих Оптимал-и и съм много доволен за сега (вече 3000км)!Да не са ти изяди леглата на лагерите,защото аз имах такъв проблем със старата Витара и постоянно мятах лагери.....Скъпото Койо....Евтиното....Нямаше голямо значение!Тогава го отдавах до голяма степен и на това,че карах с регенерати и винаги имах вибраций докато карах,но въпреки това живота им беше твърде кратък,каквито и да сложех!
              Ти до колкото знам си с нови и хубави гуми,а и лагерите ти ги е сменял Соти,такаче няма да те питам дали са сменени правилно и дали знаеш,как се сменят!Колкото и менте да са лагерите,повярвай ми,че има и нещо странично,което да влияе на бързото им разбиване!Чакам да споделяш,като имаш развитие по въпроса!
              Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

              Коментар


              • #82
                От: Витара, къса база, луфт в задния диференциал

                Идея си нямам какво може да ги кара да се износват. Нито карам аграрски, нито съм ходил много по горите. Сняг газих, ма от него няма да е. Гумите са нови, да, но преди това бях с регенерат и лагерите се разтропаха още докато бях с регенерата. Ама ме съмнява и той да е виновен. Ще ги сменя пак (че пак се е получил луфт и удар в задния мост) и се надявам да не потрети.

                А иначе моста е целия ревизиран - един стар лагер няма в него. Нито в диференциала. Баси късмета - едни лагери да си купя и точно те да заминат ... Че сега и нови втулки ...

                Пък като има развитие ще пиша, че може и някой друг да го отнесе същия четвъртит ...

                Коментар


                • #83
                  От: Витара, къса база, луфт в задния диференциал

                  ВМЗ - 7 лева от лятото не са мръднали .
                  0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                  Коментар


                  • #84
                    От: Витара, къса база, луфт в задния диференциал

                    Това лагери за главините ли са по толкова ?
                    Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
                    Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

                    Коментар


                    • #85
                      От: Витара, къса база, луфт в задния диференциал

                      Това са стандарни лагери с по-голяма заводска хлабина , слага им се по една втулка и стават има тема по въпроса, но не е за всеки това преправяне .
                      0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                      Коментар


                      • #86
                        От: Витара, къса база, луфт в задния диференциал

                        Знам как става понеже сме с такива но от 20 лв.
                        Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
                        Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

                        Коментар


                        • #87
                          От: Витара, къса база, луфт в задния диференциал

                          Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
                          ...но не е за всеки това преправяне .
                          В смисъл?
                          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                          Коментар


                          • #88
                            От: Витара, къса база, луфт в задния диференциал

                            Изработката на голямата втулка си изисква прецизност и цялата работа по смяна на лагера си има тънкости .
                            0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                            Коментар


                            • #89
                              От: Витара, къса база, луфт в задния диференциал

                              Тъй, да споделя - оказа се, че не са лагерите, а касетата. Вече е оправена и луфта е много малък. Пак потропва, но е повече от задоволително .

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X