От: Витара, къса база, луфт във задния диференциал
Контактното петно се наглася май с подложките на онова дето върти короната (нека образно да го казваме пиньон). Силно се надявам да може да се хване. Иначе информация в нета намерих как се наглася и в какъв ред, но все още не знам колко трябва да е свободния луфт на короната при неподвижен пиньон.
То май това са необходимите неща за нагласяне. Първо луфта на короната и после контактното петно. Т'ва разбира се ако самият диференциал е читав.
Ей тук има информация и картинки как се наглася луфта и контактното петно - http://www.differentials.com/install.html . Обаче от това което чувам има и други тънкости и че не е хубаво да си правя експрименти. Затова го свалям и го нося на Соти.
Ей къде едно видео дето показва интересни работи - http://www.youtube.com/watch?v=dAqAqODmcj4.
Контактното петно се наглася май с подложките на онова дето върти короната (нека образно да го казваме пиньон). Силно се надявам да може да се хване. Иначе информация в нета намерих как се наглася и в какъв ред, но все още не знам колко трябва да е свободния луфт на короната при неподвижен пиньон.
То май това са необходимите неща за нагласяне. Първо луфта на короната и после контактното петно. Т'ва разбира се ако самият диференциал е читав.
Ей тук има информация и картинки как се наглася луфта и контактното петно - http://www.differentials.com/install.html . Обаче от това което чувам има и други тънкости и че не е хубаво да си правя експрименти. Затова го свалям и го нося на Соти.
Ей къде едно видео дето показва интересни работи - http://www.youtube.com/watch?v=dAqAqODmcj4.


. Ама пиньона си го представях по друг начин - като при колелата и моторите. Де да знам, че е толкова общо.
Коментар