От: Витара, къса база, луфт във задния диференциал
Тогава дано както се казва, Всяко зло за добро, и да се оправиш само със смяна на лагерите, макар че при работа с такива луфтове е напълно възможно да са се износили и зъбните колела. Но това са и рискове при всеки диференциал на старо. Ето и схема за контактните петна.
ПП. Значи забравих да кажа. По-големите усилия са насочени към лагера откъм короната. Затова проверете дали не може да се мине само с неговта смяна.
Тогава дано както се казва, Всяко зло за добро, и да се оправиш само със смяна на лагерите, макар че при работа с такива луфтове е напълно възможно да са се износили и зъбните колела. Но това са и рискове при всеки диференциал на старо. Ето и схема за контактните петна.
ПП. Значи забравих да кажа. По-големите усилия са насочени към лагера откъм короната. Затова проверете дали не може да се мине само с неговта смяна.
.
Понеже като го свалих и видях луфта си беше тамън, а като беше качено удряше зверски и си викаме от прасето е обаче не, имам опасения че е нещо в раздатаката понеже каретата на кардана са здрави остава раздатката.Сега като дойдат бавните колела ще разглабяме, а боже би и направо друга ще вземем
Коментар