Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Самурая на Трол

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Самурая на Трол

    Торсионния ефект е видим с просто око в приложената снимка. Ако нямаше торсионен ефект моста трябваше да виси от страната в която не е подпрян. При "така направените носачи" повдигайки моста от едната страна повдигаш и другата, т.е. артикулацията е силно ограничена и е за сметка на деформацията на тампоните (малки според мен) и изкълчването на носачите.

    ПС

    сега ми се мерна нещо като стойка към моста и от другата страна скрита от стойката на която е подпряно купето. В такъв случай бих искал да видя снимка на моста е повдигнат максимално, но подпрян само от едната страна. Точно на такава постановка ще се види колко е артикулацията и тя ще е точно толкова с колкото провисне неподпряната страна на моста.
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от elbgt; 11-11-12, 14:06.
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

    Коментар


    • От: Самурая на Трол

      Първоначално публикуван от Ивайло Павлов Преглед на мнение
      Аз също смятам ,че така направени носачите имат торсионен ефект ,както при носачите тип (пушки/вилици). Ходовете са друга тема.
      Няма нищо общо като носач тип "Пушка" или "Картечница".... или както там им викате
      Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
      Торсионния ефект е видим с просто око в приложената снимка. Ако нямаше торсионен ефект моста трябваше да виси от страната в която не е подпрян. При "така направените носачи" повдигайки моста от едната страна повдигаш и другата, т.е. артикулацията е силно ограничена и е за сметка на деформацията на тампоните (малки според мен) и изкълчването на носачите.

      ПС

      сега ми се мерна нещо като стойка към моста и от другата страна скрита от стойката на която е подпряно купето. В такъв случай бих искал да видя снимка на моста е повдигнат максимално, но подпрян само от едната страна. Точно на такава постановка ще се види колко е артикулацията и тя ще е точно толкова с колкото провисне неподпряната страна на моста.
      Продължавай да гледаш снимките ... отговора е там ...







      Това стига ли ти ?
      Последно редактирано от New hope; 11-11-12, 15:55. Причина: добавяне на снимки
      Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
      New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

      Коментар


      • От: Самурая на Трол

        Първоначално публикуван от speed750 Преглед на мнение
        Няма нищо общо като носач тип "Пушка" или "Картечница".... или както там им викате
        Да ме прощаваш ,ама щом няма нищо общо с тея "Картечници" - дето ние сме им били викали така, би ли ме светнал с кои има общо ?
        Този носач се състои от 3 фиксирани по между си точки в една равнина ,точно както тези цитираните по-горе оръжия. Принципът е такъв???

        Коментар


        • От: Самурая на Трол

          Първоначално публикуван от Ивайло Павлов Преглед на мнение
          Да ме прощаваш ,ама щом няма нищо общо с тея "Картечници" - дето ние сме им били викали така, би ли ме светнал с кои има общо ?
          Този носач се състои от 3 фиксирани по между си точки в една равнина ,точно както тези цитираните по-горе оръжия. Принципът е такъв???
          Е не са фиксирани трите точки !
          Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
          New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

          Коментар


          • От: Самурая на Трол

            В прикачената снимка съм оградил с червено една зона, която за мен обяснява нещата. Не бях забелязал тази подробност. Възможно и да греша, но ми се струва, че в оградената зона има детайл позволяващ аксиално движение. Подозрението ми се засилва и от липсата на заварка между въпросния детайл и укрепващия триъгълник, но е възможно просто да не се вижда и да греша. Джони джоинтовете към шасито не са достатъчни сами по себе си.
            Прикачени файлове
            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

            Коментар


            • От: Самурая на Трол

              Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
              В прикачената снимка съм оградил с червено една зона, която за мен обяснява нещата. Не бях забелязал тази подробност. Възможно и да греша, но ми се струва, че в оградената зона има детайл позволяващ аксиално движение. Подозрението ми се засилва и от липсата на заварка между въпросния детайл и укрепващия триъгълник. Джони джоинтовете към шасито не са достатъчни сами по себе си.
              Това е ключа за палатката
              Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
              New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

              Коментар


              • От: Самурая на Трол

                Това обаче означава, че в тази точка на закрепване ще има постоянно движение напред-назад в зависимост от посоката на реактивната сила, при ускоряване тази сглобка ще се събира, а при спиране ще се събира. Струва ми се, че това конструктивно решение се справя с "торсионния проблем", но пък директно вкарва друг проблем.
                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                Коментар


                • От: Самурая на Трол

                  Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                  Това обаче означава, че в тази точка на закрепване ще има постоянно движение напред-назад в зависимост от посоката на реактивната сила, при ускоряване тази сглобка ще се събира, а при спиране ще се събира. Струва ми се, че това конструктивно решение се справя с "торсионния проблем", но пък директно вкарва друг проблем.
                  Близо две години карам със това окачване , смляха се лагери по мостовете , замина едно главно предаване , даже и АРБ касетата се сломи , но по окачването до сега съм нямал проблем. Не казвам , че това е най-доброто ,но на този етап разполагах със толкова средства , не ми се стоеше още 2 години на трупчета и реших да го направя така ... но наистина окачването си работи.
                  Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                  New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                  Коментар


                  • От: Самурая на Трол

                    Тази подробност от дизайна на единия носача ми беше убегнала. Сега ми светна ,че съм чел по чуждите форуми за подобни конструкции (tube in tube) ,но не съм си го представял как е реализирано. Сега видях
                    Поздрави

                    Коментар


                    • От: Самурая на Трол

                      Може би наистина при експлоатация предимно извън пътя този недостатък ще остане само на теория. Още повече, че конструкцията е вече изпитана в реални условия и при достатъчно дълъг пробег. Моите предположения за проблеми са насочени предимно за движение при по-висока скорост по шосетата. И да питам. Така както е на снимката, така ли е и в реалната експлоатация или в последствие ще се добавят някакъв лагеруващ елемент, маншон, мазане и др. И как е ограничено евентуалното изваждане на тази сглобка? Има ли ограничител някакъв или се разчита на торсионния ефект на другия носач?
                      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                      Коментар


                      • От: Самурая на Трол

                        Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                        Може би наистина при експлоатация предимно извън пътя този недостатък ще остане само на теория. Още повече, че конструкцията е вече изпитана в реални условия и при достатъчно дълъг пробег. Моите предположения за проблеми са насочени предимно за движение при по-висока скорост по шосетата. И да питам. Така както е на снимката, така ли е и в реалната експлоатация или в последствие ще се добавят някакъв лагеруващ елемент, маншон, мазане и др.
                        Може да се измисли маншон ,но лично аз не съм го мислил . Гресирал съм го със морска грес на Бардал ( стои и не се маха лесно ).
                        Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                        New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                        Коментар


                        • От: Самурая на Трол

                          Препоръчайте моля маншони за шоковете ок 40см. дълги и с над 5см. сечение, гледам разни за ендуро.
                          Грижа към другия, лична отговорост, свобода; 0886 534013 elffists.deviantart.com

                          Коментар


                          • От: Самурая на Трол

                            Въобще не ти трябват маншони. Поне аз до сега не съм виждал някой да ползва маншони за емулсионните модели на FOX или за аиршокове. Дори не съм виждал да се предлага такова нещо от FOX. Аз карам почти две години с коиловъри и бълмпстопове на FOX и до сега няма никакви симптоми за проблем поради липса на маншон. От време на време им напръсквам стъблата с PTFE и толкоз.
                            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                            Коментар


                            • От: Самурая на Трол

                              Първоначално публикуван от speed750 Преглед на мнение
                              Е не са фиксирани трите точки !
                              Нещо може и да ми убягва, но не се сещам каква е ползата от третата (не фиксирана) точка. Не може ли да си бъде обикновен носач с две точки?
                              Каквато и машина да използвам за движение сред природата, най-приятно си остава ходенето пеш...

                              Коментар


                              • От: Самурая на Трол

                                Ползата е единствено да помага при интензивно спиране, като в такъв случай третата нефиксирана точка се събира налълно и става фиксирана упора. През останалото време това окачване работи като обикновен 3 линк (без да броим панхарда), който тип е доста използван за краулерски машини. Предимствата на такъв тип окачване извън пътя са безспорни. От друга страна за движение по твърда настилка и при скорости над 30-40 км/час този тип окачване е с много лошо поведение, като причинителя за проблема обаче е решим с използването на някакъв тип заключваща система за 3-тата точка. Така и по шосетата става перфектно. Аз си признавам, че до тази тема винаги съм се отнасял с пренебрежение към всяко окачване тип "пушки" или радиус арм. С тази малка доработка видима в темата и евентуално използване на заключващ механизъм (дори само един щифт) този тип окачване се превръща в двурежимно и е еднакво добро за движение по пътя и извън него.
                                Последно редактирано от elbgt; 14-11-12, 09:47.
                                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X