От: Самурая на Трол
Торсионния ефект е видим с просто око в приложената снимка. Ако нямаше торсионен ефект моста трябваше да виси от страната в която не е подпрян. При "така направените носачи" повдигайки моста от едната страна повдигаш и другата, т.е. артикулацията е силно ограничена и е за сметка на деформацията на тампоните (малки според мен) и изкълчването на носачите.
ПС
сега ми се мерна нещо като стойка към моста и от другата страна скрита от стойката на която е подпряно купето. В такъв случай бих искал да видя снимка на моста е повдигнат максимално, но подпрян само от едната страна. Точно на такава постановка ще се види колко е артикулацията и тя ще е точно толкова с колкото провисне неподпряната страна на моста.
Торсионния ефект е видим с просто око в приложената снимка. Ако нямаше торсионен ефект моста трябваше да виси от страната в която не е подпрян. При "така направените носачи" повдигайки моста от едната страна повдигаш и другата, т.е. артикулацията е силно ограничена и е за сметка на деформацията на тампоните (малки според мен) и изкълчването на носачите.
ПС
сега ми се мерна нещо като стойка към моста и от другата страна скрита от стойката на която е подпряно купето. В такъв случай бих искал да видя снимка на моста е повдигнат максимално, но подпрян само от едната страна. Точно на такава постановка ще се види колко е артикулацията и тя ще е точно толкова с колкото провисне неподпряната страна на моста.



Коментар