Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витарски потайности

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Витарски потайности

    Божа работа, чакам попътен вятър или сняг

    Коментар


    • #77
      От: Витарски потайности

      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      Бе и аз така му реках, ама той май не е влизал оттогава.
      Може да не е изтрезнявал оттогава...
      Коле , да си жив и здрав , но за разлика от теб рядко употребявам твърдо, та изтрезняването ми е по-лесно . А и не на последно място НЕ ме е страх от траялите . Карал съм много повече в пъти Витара от теб и който и да е в Бг. Чупил съм многократно по-вече неща по няколко пъти от който и да е и съм им виждал чаркълъците и от вътре . Това , което е снимал Стоян е наистина болт като шпилка с контра гайка , но не е на трактор и не регулила лагер. Стои на милиметри от короната и основата и. Не подпира никъде. Няма какво да регулираш с "това" чудо. Може би някой инжинер или по-тесен спец. ще каже аджеба какво е . Аз не съм такъв , а мненията си които споделям тук са от собствен опит и практика . И сега ще помоля някой ако има снимка на заден диф от Сайдкик с абс след 93 г. да я качи за да му стане по-ясно на Колето за какво говоря. Весели празници на Всички.
      0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

      Коментар


      • #78
        От: Витарски потайности

        На моита v6 автомат също има такъв болт ама немога да го снимам щото е зарит с сняг.

        Колега Иван Попов знаеш ли дали дясно вътпешно каре от в6 става на 1.6 испанка
        Последно редактирано от boby2; 25-12-11, 17:44.

        Коментар


        • #79
          От: Витарски потайности

          Първоначално публикуван от boby2 Преглед на мнение
          На моита v6 автомат също има такъв болт ама немога да го снимам щото е зарит с сняг.

          Колега Иван Попов знаеш ли дали дясно вътпешно каре от в6 става на 1.6 испанка
          Не , не става ! На В6 2.0 шлиците са по-ситни и на вътрешните и на външните карета. Този болт на задния диф го има само на някой междинни .
          0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

          Коментар


          • #80
            От: Витарски потайности

            Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
            Коле , да си жив и здрав , но за разлика от теб рядко употребявам твърдо, та изтрезняването ми е по-лесно . А и не на последно място НЕ ме е страх от траялите . Карал съм много повече в пъти Витара от теб и който и да е в Бг. Чупил съм многократно по-вече неща по няколко пъти от който и да е и съм им виждал чаркълъците и от вътре . Това , което е снимал Стоян е наистина болт като шпилка с контра гайка , но не е на трактор и не регулила лагер. Стои на милиметри от короната и основата и. Не подпира никъде. Няма какво да регулираш с "това" чудо. Може би някой инжинер или по-тесен спец. ще каже аджеба какво е . Аз не съм такъв , а мненията си които споделям тук са от собствен опит и практика . И сега ще помоля някой ако има снимка на заден диф от Сайдкик с абс след 93 г. да я качи за да му стане по-ясно на Колето за какво говоря. Весели празници на Всички.
            Aз не съм тесен специалист ,но съм го учил преди 10 години и мога да ти отговоря за какво е този болт който е сложен от инжинерите .Кольо е прав че и на трактора го има, виждал съм го и на други машини но сега не се сещам .Та да си дойдем на думата ,болта е сложен за това че като се натовари дифа, пиньона почва да избутва короната назад към този болт и той я подпира за да не прехвърли зъб върху зъб и да не пръсне цялата касета ,като казвам натовари имам предвид екстремни натоварвания ,а не постоянно да опира короната в него , даже има и условие на колко десети от мм да е разстоянието между тях и се мери с хлабиномер като този за клапаните .Ако се интересува някой за разтоянието мога да се разровя из дебелите книги.
            Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

            Коментар


            • #81
              От: Витарски потайности

              Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
              Коле...............
              Кво ти става бе?..
              Кога съм казвал, че те е страх от траяли, и че не разбираш от витари?..
              Никога даже не съм си го помислял, отде ти дойде тази мисла не знам.
              Относно болта съм написал на какво ми прилича, не съм казвал, че със сигурност е такова. И нищо не съм споменавал за регулиране.

              Ама явно бирите пак са били повече отколкото моето твърдо
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #82
                От: Витарски потайности

                Колеги как мога да разбера какво е предавателното число на тоя диф? Никаде не виждам даго пише .Дифа е от 1.6 16в дълга база ръчка.Съшо така дали може да сложа диф от къса база 1.6 моно.
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #83
                  От: Витарски потайности

                  Първоначално публикуван от boby2 Преглед на мнение
                  Колеги как мога да разбера какво е предавателното число на тоя диф? Никаде не виждам даго пише .Дифа е от 1.6 16в дълга база ръчка.Съшо така дали може да сложа диф от къса база 1.6 моно.
                  Преброй зъбите на короната и на пиньона и раздели едното върху другото. Получаваш предавателното отношение.
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • #84
                    От: Витарски потайности

                    Става с обикноовено броене на зъбите бе. Бележиш си по някакъв начин откъде започваш, и броиш. Ако на короната са 41 зъба-значи пиньона е с 8 зъба., следователно диференциала е с предавателно число 1:5,125(41:8=5,125). Ако е с по-малко зъби-значи е от по-бързите.

                    А дали става от друга витара-трябва да преброиш и там зъбите, или ако не искаш да разглобяваш-въртиш пиньона с ръка, и като направиш 5 оборота и 1/8 двете колела трябва да са направили точно един оборот. За по-сигурно може да вдигнеш само едното колело, тогава за 5оборота и 1/8 на пиньона, колелото трябва да направи точно два оборота.
                    Това за диференциал 1:5,125.
                    Не знам наизуст колко беше предавателното число на по-бързите диференциали, но и там се прави по същия начин.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #85
                      От: Витарски потайности

                      Благодаря за бързите отговори .Сега остава да се търси диф.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Витарски потайности

                        Преброих зъбите на короната 41 ана пиниона 8 значи е 1:5,125.
                        Оше един път благодаря за помоща
                        Весели празници

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X