Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витарски потайности

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Витарски потайности

    Благодаря, колеги.
    Моят ключ , естествено, го няма. Значи не трябва да пукам гуми
    Още една подробност. Контактният ключ може да се вади от 2 позиции, едната оставя радиото включено, а ако със сила се завърти още наляво изключва всичко и вероятно заключва кормилото. Това само при мен ли е? А, и бензина си показва на всички положения на ключа.
    Няма значение с колко може да се вземе един завой, важното е с колко не може.

    Коментар


    • #32
      От: Витарски потайности

      Първоначално публикуван от metero Преглед на мнение
      Благодаря, колеги.
      Моят ключ , естествено, го няма. Значи не трябва да пукам гуми
      Още една подробност. Контактният ключ може да се вади от 2 позиции, едната оставя радиото включено, а ако със сила се завърти още наляво изключва всичко и вероятно заключва кормилото. Това само при мен ли е? А, и бензина си показва на всички положения на ключа.
      Не го насилвай ключа, просто го натисни навътре и тогава завъртай излиза без проблеми и спира всичко.Стрелката на бензиномера си показва и при изваден ключ, и при други автомобили е така.
      П.П. Облегалките за главата се регулират на три степени, има едно телче в основата им като го дръпнеш и магията става.Аз преди една седмица я открих тази екстра
      не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

      Коментар


      • #33
        От: Витарски потайности

        От известно време някакво лумкане се появи по дупките, от лявата задна страна. Смених амортисьорите, но си остана. Гледахме отдолу за някави луфтове, нещо откачено- не, всичко си е стегнато, тампони, втулки,гърнета...ама лумка- направо да вика човек ходжа да разваля магията.
        Вчера се загледах в задната врата. А бе да не би тя да тропа...има една гумичка на ексценрик, врътнах я малко - и лумкането спря. Оказа се ,че тя регулира височината , на която застава вратата и на практика я държи. Не трябва да е много надолу, защото почва да се затваря трудно, а когато е много нагоре- тропа.
        Няма значение с колко може да се вземе един завой, важното е с колко не може.

        Коментар


        • #34
          От: Витарски потайности

          Първоначално публикуван от metero Преглед на мнение
          Вчера се загледах в задната врата. А бе да не би тя да тропа...има една гумичка на ексценрик, врътнах я малко - и лумкането спря. Оказа се ,че тя регулира височината , на която застава вратата и на практика я държи. Не трябва да е много надолу, защото почва да се затваря трудно, а когато е много нагоре- тропа.
          Колега и аз отскоро карам Витара и това тропане отзад ме побърква.След доста гледане разбрах,че идва от задната врата и реших да сваля резервната гума тъй като реших че тези и затова блъска Определено имаше малък ефект,но не спря напълно.Утре ще пробвам твоя вариант да видим дали ще даде резултат
          YAMAHA RAPTOR 700R

          Коментар


          • #35
            От: Витарски потайности

            Първоначално публикуван от DiabloS Преглед на мнение
            Колега и аз отскоро карам Витара и това тропане отзад ме побърква.След доста гледане разбрах,че идва от задната врата и реших да сваля резервната гума тъй като реших че тези и затова блъска Определено имаше малък ефект,но не спря напълно.Утре ще пробвам твоя вариант да видим дали ще даде резултат
            Дава ефект Моята, като я взех, го имаше същия проблем, и то на всичките врати, не само на задната. След половин час забавление, и трите врати започнаха да се затварят и отварят правилно и изчезнаха и тропането и свиренето (от вятъра, при по-висока скорост). Просто иска малко внимание.
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • #36
              От: Витарски потайности

              Имам и още един доста дразнещ проблем ... Тъй като колата няма ел.пакер и прозорците се отварят на ръка съм забелязал,че при сваляне на предните самото стъкло пада в посока напред към двигателя и съответно не иска да се вдига освен ако не го издърпаш с ръката и не го държиш докато се прибере.Тъпото е,че когато карам не ми стигат ръцете за волана и стъклото

              Предполагам стъклото има някакви водачи които са счупени,но нямам изобщо свободно време да се занимавам с дребните неща които ме дразнят по колата.Ако някой има идея да ме насочи къде да търся проблема като ми остане малко свобода да се заровя по джипа !
              YAMAHA RAPTOR 700R

              Коментар


              • #37
                От: Витарски потайности

                Износват се водачите и тръгва накриво. След регулиране леко се пооправя, но пак трудно си върви. Пробвай да смажеш водачите на стъклото, но не очаквай чудеса.

                Коментар


                • #38
                  От: Витарски потайности

                  Първоначално публикуван от DiabloS Преглед на мнение
                  Имам и още един доста дразнещ проблем ... Тъй като колата няма ел.пакет...
                  И да има ел. паклет, все тая. Износват се водачите, проблема не е само при Сузуки. Понякога помага замяната на водач от задна врата (обикновено са здрави), но точно за Витарата не съм проверявал дали става.
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • #39
                    От: Витарски потайности

                    А някой да е купувал нови водачи и дали ги има изобщо по магазините
                    YAMAHA RAPTOR 700R

                    Коментар


                    • #40
                      От: Витарски потайности

                      Като стана дума за стъклата...моята е с електрически, но копчетата са скапани. Едното-за шофьора- го кирилизирах-махнах копчето и сложих две пласмасови пънчета с болтчета М3, сега натискам или едното или другото болтче. . На дясната само затваря, иначе от моята страна се действа. Но ако някой види нейде такова блокче с копчетата да свирка.
                      Още една потайност се откри при последния лов.
                      Бележката за глиганите я дадоха на мен, аз я сложих в жабката. На фургона като събирахме парите ми я поискаха. А бе тук бележка, там бележка- няма я. Кой я взе, бре, зевзеци! Никой -казват-не я е вземал, ти с джипа си беше по пусиите, кво нас обвиняваш. Докато един колега , по-слабичък така, успя да си провре ръката зад жабката - и там не само бележка за лов имаше, ами и книжката за джипа на немски.
                      Та да знаете- зад жабката има малко скришно място.
                      Няма значение с колко може да се вземе един завой, важното е с колко не може.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Витарски потайности

                        Това с водачите се решава със силиконов спрей, изчистваш ги хубаво с четка за зъби и пръскаш обилно със спрея, но после ще лъскаш яко прозорци, а за копчетата проблема е огромен и са много скъпи като нови, втората употерба върви от 60-100лева, успех. Все се каня да видя от някое сузуки дали не са същите, ще търся и ще пиша

                        Коментар


                        • #42
                          От: Витарски потайности

                          Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                          Това с водачите се решава със силиконов спрей, изчистваш ги хубаво с четка за зъби и пръскаш обилно със спрея, но после ще лъскаш яко прозорци
                          Добре де това със спрея как ще помогне на стъклото да не пропада напред ... Евентуално ще се движи по лесно,но незнам каква роля ще има ако водача е счупен.Все пак тази събота и неделя ще ги отворя да видя какво е положението при мен
                          YAMAHA RAPTOR 700R

                          Коментар


                          • #43
                            От: Витарски потайности

                            Водача не може да се счупи, освен ако не си самороден талантА пропада заради запъването от едната страна, дефакто усукване на стъклото

                            Коментар


                            • #44
                              От: Витарски потайности

                              Първоначално публикуван от metero Преглед на мнение
                              Та да знаете- зад жабката има малко скришно място.
                              При мен няма, твоята коя година е?

                              Коментар


                              • #45
                                От: Витарски потайности

                                Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                                ... а за копчетата проблема е огромен и са много скъпи като нови, втората употерба върви от 60-100лева, ..
                                Ми тогава да седна да си направя една платка с 4 мосфета и копчета за мишка, ще ми излезе по 4 лв на стъкло, баси. Има вътре едни ламаринени пластинки с кобиличеста форма, която явно с времето се изменя- иначе всичко друго си работи. Ама ако нещо излезе, свиркай, де.
                                Няма значение с колко може да се вземе един завой, важното е с колко не може.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X