Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с карбуратор на Samurai

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с карбуратор на Samurai

    Имам един познат със Samurai 94г, 1.3 двиг карбураторен. Та проблема му е следният: Колата пали нормално, но като загрее, оборотите започват да скачат и падат. Т.е. ту високи, ту ниски. Някой разбирач го е посъветвал да си купи нов карбуратор - в Миркат били към 1100лв .
    Имал ли е някой подобен проблем и знаете ли някой майстор, който да оправя такива карбуратори?
    Благодаря!
    П.п. Ето снимка на колата и каквото можах да хвана от карбуратора. Сигурно много няма да помогне, ама все пак...
    Прикачени файлове
    Да се ядосваш, значи да наказваш себе си за грешките на другите.

  • #2
    Re: Проблем с карбуратор на Samurai

    Не съм много наясно, но проблема да не е в смукача, ако има такъв и е автомат
    Извинявам се, ако съм казал някоя глупост
    Toyota Hilux '07 120 hp Double Cab
    Mercedes w212 E350 4matic
    Ducati Monster 600
    O888795575

    Коментар


    • #3
      Re: Проблем с карбуратор на Samurai

      Първоначално публикуван от Ato Преглед на мнение
      Имам един познат със Samurai 94г, 1.3 двиг карбураторен. Та проблема му е следният: Колата пали нормално, но като загрее, оборотите започват да скачат и падат. Т.е. ту високи, ту ниски. Някой разбирач го е посъветвал да си купи нов карбуратор - в Миркат били към 1100лв .
      Имал ли е някой подобен проблем и знаете ли някой майстор, който да оправя такива карбуратори?
      Благодаря!
      П.п. Ето снимка на колата и каквото можах да хвана от карбуратора. Сигурно много няма да помогне, ама все пак...
      В наръчника за регулировка на карбуратори пише следното: "Лоша регулировка на празния ход. Навлиза допълнителен въздух:
      -Да се провери притягането на фланците и уплътнението на оста на дроселовата клапа;
      -Да се провери връзката на карбуратора с вакуумния коректор на прекъсвач разпределителя.
      Само ще допълня че е твърде вероятно да смуче въздух отнякъде през многото тръбички и гарнитури след дроселовата клапа на карбуратора, включително и през сервото на спирачките. Иначе японските карбуратори са едни от най-претрупаните и сложни простотии които съм пипал - в сравнение с един инжекцион японски карбуратор е като компютър Пентиум 3 в сравнение с Правец 8.... Ако иска колегата да дойде да го видим, не гарантирам че ще го оправя 100% но поне ще видим какво е.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #4
        Re: Проблем с карбуратор на Samurai

        Имам Самурай SJ413-1986. При мен беше същия проблем-причината вероятно е в една термоампула, която се намира в карбуратора и регулира автоматичния смукач. Може да се изолира, но започва трудно да пали, когато е студено. Просто натискаш педала на газта в продължение на около 5 минути на място. Когато загрее, оборотите са стабилни и пали от раз.
        Ако намериш добър майстор - моля за инфо.
        Поздрави
        Land Rover Discovery 1-300tdi

        Коментар


        • #5
          Re: Проблем с карбуратор на Samurai

          Първоначално публикуван от Рашконти Преглед на мнение
          Имам Самурай SJ413-1986. При мен беше същия проблем-причината вероятно е в една термоампула, която се намира в карбуратора и регулира автоматичния смукач. Може да се изолира, но започва трудно да пали, когато е студено. Просто натискаш педала на газта в продължение на около 5 минути на място. Когато загрее, оборотите са стабилни и пали от раз.
          Ако намериш добър майстор - моля за инфо.
          Поздрави
          Термоабпулата си е термостат. Обаче тук болежката е друга. И като си с такъв карбуратор трябва да знаеш че при някои от моделите има електронен регулатор на оборотите на празин ход който отчита включени електрически консуматори...
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #6
            Re: Проблем с карбуратор на Samurai

            Аз също скоро си взех един sj413 и също имах проблеми с празния ход макар че беше с ръчен смукач. и направих следното и проблема си го реших . взех нов карбуратор от ваз 21083 и направих нова плочка междинна да го хвана за смукателния колектор откачих всички електроники , свалих смукателния колектор поставих силикон- авто да не смуче въздух и самурая заспа , работи много добре и няма проблеми нов карбуратор от ваз струва в магазина 115 лева оригиналния смукател на филтъра се монтира много лесно с четири шпилки не подпира и на капака.
            [SIGPIC][/SIGPIC]
            SJ 413

            Коментар


            • #7
              Re: Проблем с карбуратор на Samurai

              Много благодаря за съветите ви! Не мога да кажа дали карбуратора е с автоматичен смукач или не. Щото май оттам може да се е появил проблема.
              Ще му снеса на човека информацията и ще ви държа в течение какво се е оказало.
              Да се ядосваш, значи да наказваш себе си за грешките на другите.

              Коментар


              • #8
                Re: Проблем с карбуратор на Samurai

                Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                В наръчника за регулировка на карбуратори пише следното: "Лоша регулировка на празния ход. Навлиза допълнителен въздух:
                Ако иска колегата да дойде да го видим, не гарантирам че ще го оправя 100% но поне ще видим какво е.
                Quadra, как или къде може да те намери човек?
                Да се ядосваш, значи да наказваш себе си за грешките на другите.

                Коментар


                • #9
                  Re: Проблем с карбуратор на Samurai

                  на моя бивш 413 сложих от лада 5ца на нея втората клапа е вакумна .добре стана слагал съм на още един самурай такъв карборатор засега няма проблеми само дето трябва да се прекара смукач.

                  Коментар


                  • #10
                    Re: Проблем с карбуратор на Samurai

                    Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                    на моя бивш 413 сложих от лада 5ца на нея втората клапа е вакумна .добре стана слагал съм на още един самурай такъв карборатор засега няма проблеми само дето трябва да се прекара смукач.
                    Това в интерес на истината е доста бюджетно решение откъм по-нанатъшна поддръжка.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      Re: Проблем с карбуратор на Samurai

                      Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                      Това в интерес на истината е доста бюджетно решение откъм по-нанатъшна поддръжка.
                      особено заедно с карбуратора ако се сложи и двигателя

                      Коментар


                      • #12
                        Re: Проблем с карбуратор на Samurai

                        Да се ядосваш, значи да наказваш себе си за грешките на другите.

                        Коментар


                        • #13
                          Re: Проблем с карбуратор на Samurai

                          При този проблем независимо на какъв автомобил е карбуратора търсете причината в засмукване на въздух под дроселните клапи.Смени гарнитурите и ще се оправи проблема.Гарнитурата под карбуратора/на Самурая са два броя/и на колектора към главата.Маистора които ти е препоръчал да смениш карбуратора явно не разбира нищо ,по добре смени него
                          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                          Дий Снайдер

                          Коментар


                          • #14
                            Re: Проблем с карбуратор на Samurai

                            Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                            При този проблем независимо на какъв автомобил е карбуратора търсете причината в засмукване на въздух под дроселните клапи.Смени гарнитурите и ще се оправи проблема.Гарнитурата под карбуратора/на Самурая са два броя/и на колектора към главата.Маистора които ти е препоръчал да смениш карбуратора явно не разбира нищо ,по добре смени него
                            Нали и аз това казвам. Но може да смуче и от разбит вал на дроселовата клапа или пък от някое скъсано маркуче - я за сервото на спирачките, я за картерни газове, я за някой вакумен регулатор.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #15
                              Re: Проблем с карбуратор на Samurai

                              Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                              Нали и аз това казвам. Но може да смуче и от разбит вал на дроселовата клапа или пък от някое скъсано маркуче - я за сервото на спирачките, я за картерни газове, я за някой вакумен регулатор.
                              Прав си непрочетох до края темата,сори
                              Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                              Дий Снайдер

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X