Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сузуки витара моля за информация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Сузуки витара моля за информация

    предложението ти е хубаво но не съм в българия в момента и няма да св върна сигурно до есента инач съм от бургас,но благодаря за всички за информациите,бяха ми полезни за да си направя избора.

    Коментар


    • #47
      От: Сузуки витара моля за информация

      е като се върнеш пиши , наблизо си ми, ще ти дам една обикновенна и една лифтована витара да ги покарш
      Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

      Коментар


      • #48
        От: Сузуки витара моля за информация

        Като се прибера става ще ти пиша.Но искам да те питам и друго. при Витарата знам, че задвижването е парт тайм включваш 4х4 когато искаш имаш бавни и бързи и това го знам само няма блокаж като при Нивата, но когато си извън пътя на черен път,в гората например можеш ли да караш в режим Н4 постоянно.
        Или само като си на зор да преодалееш сложни ситуации.И при някои джипове имало хъбове има ли ги и на витарата и какви са ръчни или автоматични.

        Коментар


        • #49
          От: Сузуки витара моля за информация

          тази тема е много дълга , нито нива нито витара имат фабричен блокаж , изключение правят някой витари които задния мост им е с ЛСД лимитит слип диф това е някакъв процент блокаж не 100% , а нивата има блокаж само на раздатката ,това ще рече че блокира раздатката да дава по 50% на преден мост и50% на заден , а при боксуване с зацепено 50/50 върти една предна и една задна , а при витара няма този междуосеф див , тя е с фабрично 50/50 и ако има ЛСД при боксуване върти две задни и една предна както на клипа който пусна за витара и нива ,загледй се добре и виж как витарата и се въртят задните две гуми , а тези клипове са бошлав работа , винаги може да се наместват нещата ,аз гледах как един джип си върви до предния прозорец в сняг ,спира по наклон и пак потегля ама снега си беше пухкав като на клипа с нивата , я нека е збит снега и тогава да видим кой ще мине от там , май ще се забиват всички джипки като перони в кисело мляко , така че ....... а за хъбовете чети има доста теми изписани по тях ,аз съм с ръчни вършат ми работа, но ако карам тежък офф рискувам да ги строша , според мен ръчни са най добрия вариант за мъж и тежък офф и автомати за по лек и за жена( в смисъл по сложния вариант за включване на ръчните) а има и с капачки те са постоянно зацепени предни мостови , тях ги избягвай , но ако ходиш в англия и ти хареса джипка и е с капачки взимай , после в една морга взимаш си ръчни или автомати и си ги слагаш ,всички са взаемнозаменеяеми
          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

          Коментар


          • #50
            От: Сузуки витара моля за информация

            Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
            тази тема е много дълга , нито нива нито витара имат фабричен блокаж , изключение правят някой витари които задния мост им е с ЛСД лимитит слип диф това е някакъв процент блокаж не 100% , а нивата има блокаж само на раздатката ,това ще рече че блокира раздатката да дава по 50% на преден мост и50% на заден , а при боксуване с зацепено 50/50 върти една предна и една задна , а при витара няма този междуосеф див , тя е с фабрично 50/50 и ако има ЛСД при боксуване върти две задни и една предна както на клипа който пусна за витара и нива ,загледй се добре и виж как витарата и се въртят задните две гуми , а тези клипове са бошлав работа , винаги може да се наместват нещата ,аз гледах как един джип си върви до предния прозорец в сняг ,спира по наклон и пак потегля ама снега си беше пухкав като на клипа с нивата , я нека е збит снега и тогава да видим кой ще мине от там , май ще се забиват всички джипки като перони в кисело мляко , така че ....... а за хъбовете чети има доста теми изписани по тях ,аз съм с ръчни вършат ми работа, но ако карам тежък офф рискувам да ги строша , според мен ръчни са най добрия вариант за мъж и тежък офф и автомати за по лек и за жена( в смисъл по сложния вариант за включване на ръчните) а има и с капачки те са постоянно зацепени предни мостови , тях ги избягвай , но ако ходиш в англия и ти хареса джипка и е с капачки взимай , после в една морга взимаш си ръчни или автомати и си ги слагаш ,всички са взаемнозаменеяеми
            Неграмотно технически и граматически. Кога ли ще си избиете от главите това 50/50...

            Витара с включен преден мост се държи като Нива с блокирана раздатка. Важат същите ограничения - да не се правят остри завои, да не се кара по твърдо и сухо. По черно - може, но ако колата върви само на задно, по-добре е да се изключи предното. Витара с изключен преден мост се държи ПРИБЛИЗИТЕЛНО като Нива с разблокирана раздатка. Разлики: не можеш да включиш ниски, а задният мост е по-склонен към буксуване и занасяне.

            Пълно щастие няма. Нивовската трансмисия може малко повече работи, но затова пък вие, харчи и по-лесно се чупи.

            Коментар


            • #51
              От: Сузуки витара моля за информация

              значи аз кото ти писах че съм в чужбина забравих да ти пиша че съм в англия но за това с блокажите ги знам.само исках да знам за задвижването защото някъде в един форум прочетох че постоянно каране на 4х4 (Н4)не е било добре за коли с парт тайм задвижване така ли е питам за да знам като я купя да не правя някоя фал с колата.то в нормални пътни условия разбирасе че няма да я карам то няма смисал,но говоря за извин бътя (гори,баири т.н.)

              Коментар


              • #52
                От: Сузуки витара моля за информация

                khull-Ако искаш обади ми се на телефона от подписа да си поговорим, явно не знаеш доста неща, ще ти обясня това-онова.
                То всичко си го има написано, но е разбъркано, и се намира трудно ако нямаш много време за ровене из темите.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #53
                  От: Сузуки витара моля за информация

                  Първоначално публикуван от khull Преглед на мнение
                  значи аз кото ти писах че съм в чужбина забравих да ти пиша че съм в англия но за това с блокажите ги знам.само исках да знам за задвижването защото някъде в един форум прочетох че постоянно каране на 4х4 (Н4)не е било добре за коли с парт тайм задвижване така ли е питам за да знам като я купя да не правя някоя фал с колата.то в нормални пътни условия разбирасе че няма да я карам то няма смисал,но говоря за извин бътя (гори,баири т.н.)
                  На асФалт и двете не е хубаво да ги карАш :нива на блокирана раздатка и витара на 4Н ,но в гората и по черно не е проблем. Ама не_виждам за какво да включваш 4х4, когато няма кал.
                  Последно редактирано от Ясен; 12-05-11, 00:22.
                  Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Сузуки витара моля за информация

                    точно това исках да питам, например:отивам на лов,като е кално или пък има сняг още като тръгвам давам на Н4 И Включвам хъбовете и карам цял ден така.става или не става.и там където трябва включвам бавни бързи.
                    Или пък тръгваш с Н2 там където е много лошо не можеш с Н2 даваш на Н4 слизаш от колата включваш хъбове минаваш от препятствието и после пак ги отключваш и после като се налага пак по същия начин, то ако е така много смешно и глупаво цел ден трябва да си играеш с тях,слизаш и се качваш.тези неща не ми са ясни.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Сузуки витара моля за информация

                      Закючваш си хъбовете караш си на 2H.Като ти се наложи си вкючваш 4H или 4L преминаваш трудния(кален) терен и си вкючваш пак на 2H.Всичко това става без да слизаш от колата!После като се прибираш си откючваш хъбовете и си 6.
                      Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                      Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                      "Mud Angels" Stara Zagora

                      Коментар


                      • #56
                        От: Сузуки витара моля за информация

                        Благодаря ти колега, сега ме е ясно всичко.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Сузуки витара моля за информация

                          Слезеш ли от асфалта смело включвай на 4Н и си карай спокойно/ако е сухо няма нужда/.Влезеш ли в гората по-добре е на 4L,върви по-уверено и щедиш съединителя.Освен с хъбове има и вариянт с капачки т.е.постоянно зацепени предни полувалове,в такъв случай работиш само с малкото лостче.Аз така карам и нямам никакви проблеми.Успех в избора!
                          не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

                          Коментар


                          • #58
                            От: Сузуки витара моля за информация

                            Да не отварям нова тема ще попитам тук:
                            Решил съм да сменя возилото и съм се спрял на Сузуки Витара къса база.

                            Модела ще е 2-ра генерация след фейслифта 2003-2005 г.
                            Двигателят ще е 1.6 i, 72kw/94 кс. ако бъркам моля да ме извините ,ръчни скорости без дизел.
                            Ще се ползва поне засега(като го взема) само за града и някоя лека забежка в калта

                            Някакви мнения за модела, двигателя, купето, има ли скрити дефекти появяващи се след определен период и/или километри, както и на какво да се обърне при евентуална покупка?
                            Техниката в ръцете на дивака е парче желязо.
                            Dacia Duster 4WD

                            Коментар


                            • #59
                              От: Сузуки витара моля за информация

                              Първоначално публикуван от Константин (stankovich) Преглед на мнение
                              Да не отварям нова тема ще попитам тук:
                              Решил съм да сменя возилото и съм се спрял на Сузуки Витара къса база.

                              Модела ще е 2-ра генерация след фейслифта 2003-2005 г.
                              Двигателят ще е 1.6 i, 72kw/94 кс. ако бъркам моля да ме извините ,ръчни скорости без дизел.
                              Ще се ползва поне засега(като го взема) само за града и някоя лека забежка в калта

                              Някакви мнения за модела, двигателя, купето, има ли скрити дефекти появяващи се след определен период и/или километри, както и на какво да се обърне при евентуална покупка?
                              Слаб двигател, като за начало на това купе, отделно окачването е доста по-комфортно, но и чупливо, хидравлична рейка, вместо хебели и секторна кутия, повече пластмаси и за гората не е препоръчително, успех.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Сузуки витара моля за информация

                                Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                                Слаб двигател, като за начало на това купе, отделно окачването е доста по-комфортно, но и чупливо, хидравлична рейка, вместо хебели и секторна кутия, повече пластмаси и за гората не е препоръчително, успех.
                                Ти ми разказа играта още в зародиш.
                                Кой двигател е за предпочитане, ако не 1.6.Чувал съм че 2.0 е доста проблемен, но колко е верно незнам. Кой е по добър за газифициране?

                                п.п.
                                В гората едва ли ще се вкарва, по скоро около нея.
                                Идеята е къс паркетник, за което мисля че този модел отговаря на изискванията ми.
                                Сега като се разрових май няма вариант 2.0 бензин на късата база.
                                Последно редактирано от _Константин_; 09-08-11, 20:48. Причина: допълнение
                                Техниката в ръцете на дивака е парче желязо.
                                Dacia Duster 4WD

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X