Обява

Свий
Няма добавени обяви.

гумички на клапаните

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: гумички на клапаните

    Статистика 8000км 300гр масло с гьотцето , но това си идва от лабави бутала а не от гумичките , аспуха е ръждив ,снимки с него на морската среща
    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

    Коментар


    • #32
      От: гумички на клапаните

      Първоначално публикуван от nicobelic Преглед на мнение
      Включвам се с бьрз отг. защо не си замериш компресията, вместо да си хвьрляш парите на вятьра всяка седмица за тез скьпи гумички. Според мен проблема ти е в главата или сегментите. Винаги се почва с мерене на компресия. от Гумички не гори толкова много масло и какви са тези скьпи аз сьм сменял на голф преди год марката CORTECO бешê и бяха 5лв компл за 8 бр.
      Чисто от любопитство - голфа колко км е минал от тогава?
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • #33
        10000km
        Точно за една смяна на масло беше изгорил 100-200 гр масло грубо. Трябваше да го продам, обаче, по сем причини. Като цяло, голф 3 тд не е за хвалене но това е друга тема. Някой беше казал че като смениш сегменти карали около 40 000км и пак но смяна на бутала излиза безсмислено на стари коли, ако не е някоя класическа антика.

        Ако не е тайна, кажи мерил ли си въобще компресията му преди да тръгнеш да сменяш гумичките?
        Последно редактирано от Ясен; 21-07-11, 09:18.
        Range Rover (P38A) 2.5 L BMW M51 Turbodiesel I6

        Коментар


        • #34
          От: гумички на клапаните

          Ако буталата са силно износени, сегментите може и 20к км да не изкарат. Отделно другите "екстри" в такива случаи, но май наистина се отклоняваме.

          По-интересно в случая е колко са разхлопани водачите на клапаните сякаш, щото знаеш, ако хлопат, и за 200 лева гумички да сложиш - все тая.
          В тази връзка имам въпрос, с който може би съвсем скоро ще се наложи да се сблъскам: към днешна дата, струва ли си смяната на водачи или направо да се търси друга глава?
          Преди сме се отваряли тая кушия, но беше мноооого отдавна, просто нямаше голям избор. То и гарнитура за нещо, различно от Жигула трудно се намираше, камо ли глава и така нататък.

          П.П. Предполагам, че въпроса за компресията не е към мен?
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • #35
            От: гумички на клапаните

            Смяна на цил. глава или водач.? Разлика в цената естествено, не винаги всички водачи са за смяна, замерват се и се вижда кой е за смяна, избива се стария и се набиват нови, желателно е човек който се занимава само с глави да ти извърши ремонта. Имам познат мн добър майстор само глави в пловдив на който му трябва ще го свържа с удоволствие.
            Range Rover (P38A) 2.5 L BMW M51 Turbodiesel I6

            Коментар


            • #36
              От: гумички на клапаните

              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
              Ако буталата са силно износени, сегментите може и 20к км да не изкарат. Отделно другите "екстри" в такива случаи, но май наистина се отклоняваме.

              По-интересно в случая е колко са разхлопани водачите на клапаните сякаш, щото знаеш, ако хлопат, и за 200 лева гумички да сложиш - все тая.
              В тази връзка имам въпрос, с който може би съвсем скоро ще се наложи да се сблъскам: към днешна дата, струва ли си смяната на водачи или направо да се търси друга глава?
              Преди сме се отваряли тая кушия, но беше мноооого отдавна, просто нямаше голям избор. То и гарнитура за нещо, различно от Жигула трудно се намираше, камо ли глава и така нататък.

              П.П. Предполагам, че въпроса за компресията не е към мен?


              Смяна водачи , ако вземеш друга глава гаранция франция и тя може да е с износени водачи .Като свалих моята глава ,смяна на 2 водача,шлайф само проверка за кривини,смяна гумички и реглаж клапани 120лв , цената е на границата според мен ,нито много но и не е евтино
              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

              Коментар


              • #37
                От: гумички на клапаните

                Е то шлайфа е 20тина кинта. Нямам идея колко искат за регулиране на клапани и смяна на гумички в сервиз... Абе като дойде въпросния Витарник в бокса ще го решаваме на място
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #38
                  От: гумички на клапаните

                  На мен ми взеха по 3 лв на водач ,напасване леглата на на клапаните и самите тях по 5 лв на клапан ,шлайф-25лв .
                  Горе долу цялата глава излезе към 120 лв с някой друга гарнитура
                  п.п. на Сузики самурай 1000 кубика
                  Suzuki Samurai 420i

                  Коментар


                  • #39
                    От: гумички на клапаните

                    Благодаря, точно това ме интересуваше.
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • #40
                      От: гумички на клапаните

                      Даваш 200 лв да го отворят а за 8 лв правиш проблем. добре сложи гумички от левчето, след 2-3 месеца пак ще го отворят и сметката ще дойде точна ))

                      Коментар


                      • #41
                        От: гумички на клапаните

                        Първоначално публикуван от noel Преглед на мнение
                        Даваш 200 лв да го отворят а за 8 лв правиш проблем. добре сложи гумички от левчето, след 2-3 месеца пак ще го отворят и сметката ще дойде точна ))

                        Е аз сложих от 0,78ст. , ама всичко и е 6 , сигурно от лев са менте
                        Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                        Коментар


                        • #42
                          От: гумички на клапаните

                          Здравейте колеги, искам да пусна нова тема но съм нов във форума и не става, незнам също и колко трябва да се изчака.
                          Някой можели да го направи вместо мен.
                          Искам да си купя къса база джипка Сузуки Витара(1991-1994год), Дайхацу Фероза(1991-1994) или Опел Фронтиера. Всичките са около 3000лв. като опела дори е по нова год и е дизелов мотор. Честно казано най-много ми чаресва Витарата и на нея съм се спрял, понеже е с мек покрив и ме кефи. Ще е за лятото основно като втора кола и да обикаляме из планини и гори не не ми трябва чак толкова да е офф роуд. Кой какво би споделил колеги кое си заслужа. Ако има някой да продава Фероза или Витара да публикува снимки и цена мове па стане пазарлъка докато търся нещо из мобилето в България. Благодаря на тоз който ще е публикува, прати едно лично събщение да знам почна да следя темата.
                          Range Rover (P38A) 2.5 L BMW M51 Turbodiesel I6

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X