Обява

Свий
Няма добавени обяви.

гумички на клапаните

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • гумички на клапаните

    Колеги,
    за подмяна на гумичките на клапаните на Витара 1,6 с 8 клапана, нужно ли е да се сваля цялата глава?
    Mitsubishi Pajero III 3.2 DID: Subaru impreza 4x4

  • #2
    От: гумички на клапаните

    защото ако е със сваляне на главата, майсторите искат 180 кинта майсторлък. като прибавим и цената на гумичките и цената на новата гарнитура се събира една добра сума само за една смяна на гумички!
    Mitsubishi Pajero III 3.2 DID: Subaru impreza 4x4

    Коментар


    • #3
      От: гумички на клапаните

      Ъхъ, такава е равносметкатауспех

      Коментар


      • #4
        От: гумички на клапаните

        Първоначално публикуван от metipeti Преглед на мнение
        Колеги,
        за подмяна на гумичките на клапаните на Витара 1,6 с 8 клапана, нужно ли е да се сваля цялата глава?
        Сменят се и на място без проблем, само че някои спецове казват че ефекта от намаляването разхода на масло е много краткотраен.
        ОТИВАМ ДА СЛАГАМ КАЛНИЦИ НА ТРЪБАРКАТА !!!!!!!

        Коментар


        • #5
          От: гумички на клапаните

          На вьпроса дали може -да може да се сменят без да се сваля главата.
          не казвай всичко но знай какво казваш

          Коментар


          • #6
            От: гумички на клапаните

            Първоначално публикуван от metipeti Преглед на мнение
            защото ако е със сваляне на главата, майсторите искат 180 кинта майсторлък. като прибавим и цената на гумичките и цената на новата гарнитура се събира една добра сума само за една смяна на гумички!
            Не ти ли казаха(ама ти караш Витара,а не Жигули),не се сваля,ако не правят шлайф на главата или пасване на клапаните.
            [I]Георги Дим. Попов :Самоков тел.0882567867[/I]

            Коментар


            • #7
              От: гумички на клапаните

              Първоначално публикуван от MiTaKa_ Преглед на мнение
              Не ти ли казаха(ама ти караш Витара,а не Жигули),не се сваля,ако не правят шлайф на главата или пасване на клапаните.
              +1
              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

              Коментар


              • #8
                От: гумички на клапаните

                Първоначално публикуван от кайо Преглед на мнение
                Сменят се и на място без проблем, само че някои спецове казват че ефекта от намаляването разхода на масло е много краткотраен.
                Да ! Дори и води до увеличаване разхода на масло ! Всичко това при гумички от "левче" и на едро. Ако се прави тази операция - задължително Само оригинални гумички.
                0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                Коментар


                • #9
                  От: гумички на клапаните

                  Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                  ....... Задължително само оригинални гумички............
                  Е да ОК само оригинални - 8 лв за брой на мен ми изглежда малко много но всеки си преценя
                  „глупава глава на краката почивка не дава”

                  Коментар


                  • #10
                    От: гумички на клапаните

                    Първоначално публикуван от balta Преглед на мнение
                    Е да ОК само оригинални - 8 лв за брой на мен ми изглежда малко много но всеки си преценя
                    не малко а инзвънредно скъпо , то по евтено ще ти дойде да хванеш чартар до япония и да си ги купиш , то един клапан струва 8лв до 12лв а гумички 8лв , погледни от хубавата страна сигурно са с платинена пружинка
                    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                    Коментар


                    • #11
                      От: гумички на клапаните

                      Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                      не малко а инзвънредно скъпо , то по евтено ще ти дойде да хванеш чартар до япония и да си ги купиш , то един клапан струва 8лв до 12лв а гумички 8лв , погледни от хубавата страна сигурно са с платинена пружинка
                      Да идват малко скъпо .... , а ако беше 16 V , или 24 V , но старите хора казват: " скъпото излиза по-ефтино " . На мен също ми се видяха скъпи и сложих едни от отворен к-т гарнитури. Харченето и пушенето се увеличиха. След това купих по-истински -насипни от 3 лв. бр. и след смяната им станах горд собственик на дизелова Витара - 1 л. масло за 500 км. Вече си мислех за основен ремонт, но реших да пробвам за последно с гумичките. Този път оригинални от 8 лв. за брой и всяка една опакована по отделно. Сменихме ги със същия майстор, на който вече му беше писнало и който също не таеше големи надежди, но се случи " чудо " . Пушенето спря - дори и при студено палене, от ауспуха не миришеше на изгоряло масло, а разхода на същото дойде в разумни граници - от смяна до смяна не се налагаше доливане. Всичко това се случва с едно и също масло.
                      Незнам дали са с платинена пружинка или са от термоустойчива гума, която и след години е еластична и не я вадиш вдървена и като я стиснеш да се чупи като порцеланова само след седмична експлоатация! И след всичко това ми кажете кое е по ефтино ? Да ги смениш веднъж с истински или няколко пъти докато стигнеш пак до истинските и майстора ти сваля главата за да ги смени!!!

                      П.С. Тези двигатели са проектирани за минерално масло 10/40 или 15/40 в зависимост от сезона. Със синтетика или полусинтетика харченето на масло се увеличава.
                      0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                      Коментар


                      • #12
                        От: гумички на клапаните

                        ха сега драги ми Иване кажи каква марка са оригиналните ? и аз ще ти снимам фактурата на оригиналните гумички и цената им да видим дали няма да има разлика от 40 лв за комплекта , смо ще ти загатна че гьотце са на цена 7,40лв 8 бр. и утре ще ти снимам и цена на японските и марка ,дано мараката на тези от 8лв за бр се различава от тези дет аз съм взел ама това гьотце кораби ли правиха ? влакове ли? или бутала сигменти гумички и тем подобни истории
                        Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                        Коментар


                        • #13
                          От: гумички на клапаните

                          тошко мисля , че моите от миркат бяха по 6 лв (ама не съм сигурен)мога да ти да м телефон на човека софия ул Тимок.На мен колега за обработка на клапани и легла и монтаж на клапани (16) ми взеха по 5 лв на клапан т.е 90 лв + 7лв за измиване . Това е в село Мадара-Шумен. спестиха ми куп главоболия и време . това го направиха перфектно.а гумичките наистина бяха японски . по късно ще напиша и от коя фирма са, че не ми се ходи до гаража още. тошко няма да ти казвам какво е казал англичанина . тои иван попов ти го казва точно и ясно . ама пусто безпаричие ще каже някой .
                          899180483

                          Коментар


                          • #14
                            От: гумички на клапаните

                            опаковката е от семиринга . но гумичките са от същата фирмаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0001.jpg
Прегледи:1
Размер:65.0 КБ
ID:5262881
                            899180483

                            Коментар


                            • #15
                              От: гумички на клапаните

                              точно за същитите говоря цената им е по 2лв на бройка комплекта е 16 лв и доставкта е 5лв общо 21лв немога да ги снимам че щерката ми разби апарата , сега имам два коплекта едните са гьотце другите японските , сега ще сложа гьтцето и ще тествам нека никой да не слага докато не направя 5,6000км ,и после ще пиша , на мен не ми е проблем да сменям и всяка седмица гумички но първо пиша какво ще направя , свалям глава и заминава за сливен за изравняване на глава ,смяна на испускателни клапани, и смяна на всички водачи на клапаните ако са разбити , защото ако имаш разбити водачи и квито гумички да сложиш няма да спреш горенето на масло, подчертавам че до сега не ми е горяла масло само ми губи от задния семеринг около 200гр на 9,10 000 км ,причината за сваляне на главата е загуба на антифриз ,и съмнение за гарнитура , ако Ванката излезе прав че гори по 1л масло на 500км ще му пратя цяло агне за гергьовден и ще сложа японските гумички
                              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X