Здравейте колеги имам следния проблем,след лифт предните гуми се събраха, дори и след разпиляване на амовете с отвор16мм.Сложени са подложки от колегата travelling.Та въпроса ми е да махна една витка или има друг вариант
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с окачване
Свий
X
-
От: окачване проблем
Само амовете,или и шенкела сте разпилили?Ако е само амортисьора,има вариант да не му стига!088пет722пет99
http://www.hydropompi.com/
-
От: окачване проблем
Ами,до толкова,че си решаваш проблема с наклона! Прави се само на горния отвор,и досега никой не се е оплакал! По този начин дава ход от 2 градуса на страничния наклон! Мисля че ще бъде достатъчно.088пет722пет99
http://www.hydropompi.com/
Коментар
-
От: окачване проблем
Колега вътрешният край на шенкела трябва да се изпили до изравняването на издутата фабрична част.При мен за да се получи всичко както трябва горният край на шенкела опря в амортисьора плътно.Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
"Mud Angels" Stara Zagora
Коментар
-
От: окачване проблем
при мен след подигане по схемата на СЛАВИН страничия наклон беше голям за това преди да разпилвам амовете реших да я закарам на реглаж и всичко си дойде на мястото за това ти давам съвет преди да продалжиш с разпилването закарай джипката на реглаж и после ако се налага разпилвай
Коментар
-
От: окачване проблем
Първоначално публикуван от kappi Преглед на мнениепри мен след подигане по схемата на СЛАВИН страничия наклон беше голям за това преди да разпилвам амовете реших да я закарам на реглаж и всичко си дойде на мястото за това ти давам съвет преди да продалжиш с разпилването закарай джипката на реглаж и после ако се налага разпилвай
По реглажа на предницата на витарата може да се варира само с дължимата на щангите. А става въпрос за другият ъгъл(не знам как се казва, но е във вертикална спрямо пътя равнина). Там както на повечето съвременни коли с окачване тип "макферсън" няма какво да се регулира. Поне за майсторите в сервизите. За нас-тези с празните глави е добре описано как се прави, макар аз да не го следвах точно, но засега работи.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: окачване проблем
Първоначално публикуван от kappi Преглед на мнениепри мен след подигане по схемата на СЛАВИН страничия наклон беше голям за това преди да разпилвам амовете реших да я закарам на реглаж и всичко си дойде на мястото за това ти давам съвет преди да продалжиш с разпилването закарай джипката на реглаж и после ако се налага разпилвайКола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
"Mud Angels" Stara Zagora
Коментар
-
От: окачване проблем
Здравейте,сега като се замисля и мойта след като я лифтнахме и отидох на реглаж /амовете са ми пилени/майстора измърмори нещо от рода "а идеално те на тез им се регулира и страничния наклон ама много малко хора го знаят".Тогава не му обърнах внимание ама сега като прочетох мнението на kappi си викам може и да е бил прав човекът.М-у другото от както се помня този човек прави предници.не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам
Коментар
-
От: окачване проблем
Стана ми интересно.
Понеже не виждам никаква възможност за регулиране на този ъгъл(говоря за фабрично предвидена) твърдя, че освен с ексцентрикови болтове, или с разпиляване на отворите на амортисьора няма друг начин. Е, има разбира се, но са все от този род.
Освен да се сложи по-дълъг шарнир отдолу, но пък така не е добре за полуоската.
Джаксане, питай го този човек, може пък да е видял нещо което сервизите по цял свят не са виделиИма ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: окачване проблем
На Витарата няма как да се регулира наклона,ако не е пипана там.Фабрично,тази опция я няма.Но както казваш,ако е разпилена при амовете или при шенкела,вече става регулируем страничния наклон.088пет722пет99
http://www.hydropompi.com/
Коментар
-
От: окачване проблем
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеСтана ми интересно.
Понеже не виждам никаква възможност за регулиране на този ъгъл(говоря за фабрично предвидена) твърдя, че освен с ексцентрикови болтове, или с разпиляване на отворите на амортисьора няма друг начин. Е, има разбира се, но са все от този род.
Освен да се сложи по-дълъг шарнир отдолу, но пък така не е добре за полуоската.
Джаксане, питай го този човек, може пък да е видял нещо което сервизите по цял свят не са виделиОнзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.
Коментар
-
От: Проблем с окачване
Чакаме снимките...
А ако няма такива-поне подробно обяснение кое как е направено. За да можем да ползваме новото know how
Аз се замислям за някоя англичанка която да побългаря, и нови похвати ще са от полза.
Да ви помоля друго-ако някой има сложена разпънка между конзолите за които се захваща горната част на амортисьора да каже как е направено, и как е решен проблема с кутията на филтъра(при 8 клапановият двигател). Ако има и снимки още по-добре.
Аз съм намислил как да го направя, но искам да видя как го правят другите.Има ли желание-има и начин!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар