Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бавно загряване на Витара 1.6 Мi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Бавно загряване на Витара 1.6 Мi

    Колеги, търсих с тръсачката по моя въпрос, но нищо. И на майстор карах колата, нищо не установи...
    Значи струва ми се че много, много бавно загрява температурата на двигателя на Витарата. Мотора е 1.6 8V 94г. След 4-5 км каране стрелката едвам отлепва и си стой в студеното почти. Иначе като загрее (след много каране) има някакво парно. Струва ми се че като запаля двигателя и перката върти постоянно на радиатора, това нормално ли е и от него ли е проблема?

  • #2
    От: Бавно загряване на Витара 1.6 Мi

    Първоначално публикуван от platinium Преглед на мнение
    Колеги, търсих с тръсачката по моя въпрос, но нищо. И на майстор карах колата, нищо не установи...
    Значи струва ми се че много, много бавно загрява температурата на двигателя на Витарата. Мотора е 1.6 8V 94г. След 4-5 км каране стрелката едвам отлепва и си стой в студеното почти. Иначе като загрее (след много каране) има някакво парно. Струва ми се че като запаля двигателя и перката върти постоянно на радиатора, това нормално ли е и от него ли е проблема?
    Както и да ги мисля нещата все ми се срува,че термостатът ти е заял в отворено положение и въртиш постоянно двата кръга.Така че ще е добре да се сдобиеш с нов термостат.

    Коментар


    • #3
      От: Бавно загряване на Витара 1.6 Мi

      +1
      Subaru Forester 2.0t EJ205
      Автосервиз FLEXAUTO

      Коментар


      • #4
        От: Бавно загряване на Витара 1.6 Мi

        Колега,ако разполагаш с време,запали колата и хвани двата маркуча на радиатора- ако се нагряват равномерно(при студен автомобил) термостата е блокирал отворен.Вискосъединителя не трябва да е зацепен .
        Никто в человеческом обществе не относится к диким животным природы так бережно, как охотники

        Коментар


        • #5
          От: Бавно загряване на Витара 1.6 Мi

          Термостата ти е проблем , в момента и моя е така !
          Лудак

          Коментар


          • #6
            От: Бавно загряване на Витара 1.6 Мi

            По вероятно е виското на перката ,но виж термостата първо.
            [I]Георги Дим. Попов :Самоков тел.0882567867[/I]

            Коментар


            • #7
              От: Бавно загряване на Витара 1.6 Мi

              Все пак малко повече инфо ще е от полза за решаване на проблема, като примерно при продължително каране пада ли температурата и ако да колко горе долу. Това, че бавно загрява може и да е нормално, а слабото парно може да е и от самото радиаторче на парното. Пипни маркучите които отиват към него колко са загрели и ще си направиш сметка. Все пак е възможно и термостат да е. На моя самурай препипах цялата система и сложих и термостат на 88 C, и нещата се пооправиха, имам съмнение само за радиаторчето на парното. Иначе смених 3 термостата за проби, със всичките стрелката на температурата пада под средата при движение, но водата е достатъчно топла за да духа парното.
              Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
              http://www.facebook.com/JeepBG
              LZ1GGC

              Коментар


              • #8
                От: Бавно загряване на Витара 1.6 Мi

                Бе тя и моята стрелка седи на 11 часа, ама парното си работи перфектно.
                Ако виското е постоянно зацепено, то си личи на слух - вие много силно.

                Как се проверява термостата, колегите вече са писали. В краен случай го сваляш и в една тенджерка с вода на котлона. Ще си каже всичко

                Ако е само до слабо парно - там играта е друга: или прецакана клапа студен/топъл въздух или задръстени въздуховоди или задънено радиаторче.
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #9
                  От: Бавно загряване на Витара 1.6 Мi

                  Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                  Бе тя и моята стрелка седи на 11 часа, ама парното си работи перфектно.
                  Ако виското е постоянно зацепено, то си личи на слух - вие много силно.

                  Как се проверява термостата, колегите вече са писали. В краен случай го сваляш и в една тенджерка с вода на котлона. Ще си каже всичко

                  Ако е само до слабо парно - там играта е друга: или прецакана клапа студен/топъл въздух или задръстени въздуховоди или задънено радиаторче.
                  Какво има да го вари? То не си струва загубеното време дори. Един термостат е между 15 и 25 лева.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Бавно загряване на Витара 1.6 Мi

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Какво има да го вари? То не си струва загубеното време дори. Един термостат е между 15 и 25 лева.
                    Чисто с научна цел, човек като види как се държи термостата в реални условия и започва да възприема охладителната система по-правилно
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • #11
                      От: Бавно загряване на Витара 1.6 Мi

                      Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                      Чисто с научна цел, човек като види как се държи термостата в реални условия и започва да възприема охладителната система по-правилно
                      А, за кеф - разбира се. Но е редно да видиш сварен работещ термостат, или евентуално да сравниш развален с работещ. Ама да вариш и да си правиш изводи от термостат, чиято изправност е под въпрос, няма да те научи на много. Не е като да не съм го правил (не точно с термостат де ).
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Бавно загряване на Витара 1.6 Мi

                        И не само с научна цел, а с чисто практическа. Аз сварих 2 термостата и двата на 82 градуса, като бях пъхнал и термометър да следя температурата и отваряха по различен начин, имах съмнения, че стария работи по-добре от чисто новия и затова си правих експеримента. Просто някои нови явно са ментета и след смяната с такъв продължаваш с чуденето което те води към задънена улица, затова правих експеримент в една тенекиика и на котлона двата.
                        Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                        http://www.facebook.com/JeepBG
                        LZ1GGC

                        Коментар


                        • #13
                          От: Бавно загряване на Витара 1.6 Мi

                          Термостата е !Миналата година карах със зацепено виско и двигателя си загряваше сравнително бързо !Не съм мерил километри и не мога да кажа колко .Парно си имах през цялата зима дори със зацепено виско !
                          Ето и една тема която съм пускал за виското на перката :
                          http://www.offroad-bulgaria.com/show...F1%EA%EE%F2%EE
                          Suzuki Vitara 1,6 (8v)- къса,автомат !!!
                          костeнурков спринт.... и в гората !!!!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Бавно загряване на Витара 1.6 Мi

                            Забравих да спомена че никога стрелката на температурата не е стигала средата дори... Ясно. Ще сменя първо термостата, дано не е виското... И явно от студения двигател идва увеличения рязход...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Бавно загряване на Витара 1.6 Мi

                              И да е виското, още не знаеш. С повредено виско може да прегрява, може да загрява по-бавно, може да шуми и да харчи малко повече, но работната температура ще си я достига. Проблемът ти е термостата.

                              И:
                              Ако термостатът е там и е повреден - как да е, сменя се. Ако нарочно е махнат - разбери защо, може да е "предпродажбен" номер на прегряващ двигател.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X