От: За кал: Vitara 1,6i 16v къса : Ляти джанти или обикновени
Хе, хе не съм аз единствен който чисти кал от джантите по пътя...
На път за Трявна-за откриването на сезона тази година и аз правих подобно упражнение, но без пароструйка-сваляне на колелото, стъргане с клечка, после отриване със сняг...
Добре, де трупат кал, ама не ми отговори на въпроса-за процента на алуминиевите джанти сложени на машините за сериозна експлоатация. Всички военни, всички по Африката, всички за експедиции...
За нашите си условия може алуминиевите да вършат работа, ама всичката дива природа е на не повече от час-два път. Ако нещо се издъни работата-на другия ден джипа ти е вгаража. Със сложена някаква друга джанта, взета от познат. В краен случай от пътна помощ.
Ама я се забучи в дивата Индия...
Пак казвам-въпрос на вкус. Колегата ако иска да си взема алуминиевите джанти-и те вършат същата работа. Само дето когато се случи( а то е неизбежно)-тенекето се оправя с чука и дръвце, а алуминиевата в сервиз.
Първоначално публикуван от sparkybg
Преглед на мнение
На път за Трявна-за откриването на сезона тази година и аз правих подобно упражнение, но без пароструйка-сваляне на колелото, стъргане с клечка, после отриване със сняг...
Добре, де трупат кал, ама не ми отговори на въпроса-за процента на алуминиевите джанти сложени на машините за сериозна експлоатация. Всички военни, всички по Африката, всички за експедиции...
За нашите си условия може алуминиевите да вършат работа, ама всичката дива природа е на не повече от час-два път. Ако нещо се издъни работата-на другия ден джипа ти е вгаража. Със сложена някаква друга джанта, взета от познат. В краен случай от пътна помощ.
Ама я се забучи в дивата Индия...
Пак казвам-въпрос на вкус. Колегата ако иска да си взема алуминиевите джанти-и те вършат същата работа. Само дето когато се случи( а то е неизбежно)-тенекето се оправя с чука и дръвце, а алуминиевата в сервиз.
Коментар