От: Двигател от VW-tdi някой слагал ли е на Витара
Андро, там проблема не е в моята биография, а в техните мозъци. Това вече е безнадеждно. Те не искат да знаят - те искат да вещаят. Като партиен секретар от радиоточка.
Проблемите на малките дизели изобщо не са в стендовите им данни - без съмнение те са отлични. Че екслоатационните са различни поне с порядък, се установява експериментално. Иначе казано - за много пари и труд. Хората, които смятат че света започва с утренните им прозрения, не се учат от чуждия опит. И след периода на бурен ентусиазъм, и след още първия счупен зъб, кой знае защо изчезват от средата в която са хвърляли фойерверки. Остави ги на собствената им съдба, не си струва усилието. Партийни секретари ...
					Андро, там проблема не е в моята биография, а в техните мозъци. Това вече е безнадеждно. Те не искат да знаят - те искат да вещаят. Като партиен секретар от радиоточка.
Проблемите на малките дизели изобщо не са в стендовите им данни - без съмнение те са отлични. Че екслоатационните са различни поне с порядък, се установява експериментално. Иначе казано - за много пари и труд. Хората, които смятат че света започва с утренните им прозрения, не се учат от чуждия опит. И след периода на бурен ентусиазъм, и след още първия счупен зъб, кой знае защо изчезват от средата в която са хвърляли фойерверки. Остави ги на собствената им съдба, не си струва усилието. Партийни секретари ...




 –просто характеристиките на двата двигателя,са твърде различни(май е невъзможно да се пресекат и на диаграма с еднакъв мащаб).На практика дизеловия двигател с помпа дюза за който става въпрос има по висок въртящ момент от максималният на бензиновия,дори и още от 1000 об/мин(от празен ход).
–просто характеристиките на двата двигателя,са твърде различни(май е невъзможно да се пресекат и на диаграма с еднакъв мащаб).На практика дизеловия двигател с помпа дюза за който става въпрос има по висок въртящ момент от максималният на бензиновия,дори и още от 1000 об/мин(от празен ход).






 / ви пускам характеристики на Витара с щатен дизелов мотор и сравнение с 16 вентилов такъв.Искам да попитам някой дали е опитвал на дизеловата Витара да сложи по-бавните дифове 5,125 пр .число и по-големи гуми и как се държи?
/ ви пускам характеристики на Витара с щатен дизелов мотор и сравнение с 16 вентилов такъв.Искам да попитам някой дали е опитвал на дизеловата Витара да сложи по-бавните дифове 5,125 пр .число и по-големи гуми и как се държи?
Коментар