Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Subaru Forester- препятствието е голямо или Субаруто е много надценено.

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Subaru Forester- препятствието е голямо или Субаруто е много надценено.

    Не съм имал Субару, впечатленията ми са от познати с такива коли и сервиза, който обслужва моята кола. Не казвам, че са лоши-в никакъв случай.Доста мислих дали да си взема Форестър, отказах се поради изтъкнатите причини. Аз съм джелатин и искам колата да ми служи, а не аз на нея. Вероятно има огромно значение качественото обслужване и поддръжка, но доста познати браха ядове с прословутото прегряване на по-глемите двигатели на Субару. Колите са добри, но искат грижливо отношение. Поздрави!
    Животът е харизан кон според мен...

    Теди

    Коментар


    • #62
      От: Subaru Forester- препятствието е голямо или Субаруто е много надценено.

      Аз не давам компетентни мнения за други марки автомобили които не съм притежавал и обслужвал, но съм сменил 4 Субару-та и нито едно не е прегряло и не са му сменяни гарнитури. Ремонтите се свеждат до смяна на биалетки и тампони на стабилизираща щанга, защото докато се прибера в къщи имам 2 км. офроуд всеки ден.

      Коментар


      • #63
        Re: Subaru Forester- препятствието е голямо или Субаруто е много надценено.

        Ремонтите се свеждат до смяна на биалетки и тампони на стабилизираща щанга
        Толкова и аз съм сменил за 60 000 км в бг. преди това не знам дали нещо е сменяно - предните поне си бяха оригиналните. Това е автомобила който най малко съм ремонтирал.

        Коментар


        • #64
          От: Subaru Forester- препятствието е голямо или Субаруто е много надценено.

          Потвърждавам мнението на колегата по-горе. Двигателите на Субару (особено големите) са пълни боклуци. Преди няколко месеца ми протече гарнитура на главата (Outback 2.5 - 2001 г)... Не може да ти протече гарнитура на 250,000 км... Срам за инжинерите на FHI е това.
          А да, да не пропусна и един датчик детонации даде фира преди 4 години... 90 лв. заминаха на вятъра и тогава... Ако знаех, че няма да мога да мина 300,000 км без ремонт на двигателя изобщо нямаше да се захващам с тия боклуци, ама сега вече ще си я карам... 500 лв. пара съм нялял за ремонти на тоя проблемен двигател само за 5 години каране... Никога повече Субару!

          Коментар


          • #65
            От: Subaru Forester- препятствието е голямо или Субаруто е много надценено.

            http://www.subaruclubbg.com/forum/vi...hp?f=4&t=14225 Без лоши чувства, поздрави.
            Животът е харизан кон според мен...

            Теди

            Коментар


            • #66
              От: Subaru Forester- препятствието е голямо или Субаруто е много надценено.

              Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнение
              www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=14225 Без лоши чувства, поздрави.
              Спрях след изречението "...След поставяне на газова уредба...".
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #67
                От: Subaru Forester- препятствието е голямо или Субаруто е много надценено.

                И дизеловите коли минават на газ; спестяват 15% разход за гориво - Газови системи за дизелови автомобили ще внася у нас един от най-големите производители на газови инсталации за коли в Европа - Auto-Gaz Centrum.http://www.speed-press.com/%D0%98-%D.../?pageId=23910

                Коментар


                • #68
                  От: Subaru Forester- препятствието е голямо или Субаруто е много надценено.

                  Здравейте.
                  Искам само да споделя впечатлението си от марката Субару.
                  Моето е Лигаси 3.0 Р спец. б седан и е вярно, че ако не беше точно такова, най-вероятно пак щях да се размина с марката.
                  Предишната ми кола беше пак топ модификация, но на Jeep с всякакви прехвалени компоненти и класики от други велики марки /при това купен от магазина/.
                  Мога да кажа, че разликата е като от небето до земята.
                  Говоря за интериор и екстериор, а за усещането за изпипаност, техническа премисленост, пътно поведение, вкл. на сяг, кал и пясък, въобще не си заслужава да се коментира.
                  Всичко това на цена която е направо смешна със всичко друго, с което мога да сравня.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Subaru Forester- препятствието е голямо или Субаруто е много надценено.

                    Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                    Спрях след изречението "...След поставяне на газова уредба...".
                    Ами те до 1996 или 1998г.не си спомням, са проблемни след поставянето на газ. Има си го в таблица на BRC. В следващите модели са оправени нещата. После си трябва регулиране на клапани както при всички двигатели на газ. Доколкото помня при Н6 хлътват 0,1мм за 50 000км.
                    А теча от главите ако не е прегрявана колата не е проблем, в смисъл, че не е към антифриза, а е навън. С времето като се увеличи се сменят гарнитурите.
                    ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
                    Е250 1998-продаден
                    Субару Пустош

                    Коментар


                    • #70
                      От: Subaru Forester- препятствието е голямо или Субаруто е много надценено.

                      Първоначално публикуван от krismarg Преглед на мнение
                      А теча от главите ако не е прегрявана колата не е проблем, в смисъл, че не е към антифриза, а е навън. С времето като се увеличи се сменят гарнитурите.
                      Точно така е Колега!
                      0899 шест5313нула
                      За всекиго по нещо

                      Коментар


                      • #71
                        От: Subaru Forester- препятствието е голямо или Субаруто е много надценено.

                        Първоначално публикуван от krismarg Преглед на мнение
                        А теча от главите ако не е прегрявана колата не е проблем, в смисъл, че не е към антифриза, а е навън. С времето като се увеличи се сменят гарнитурите.
                        Потвърждавам. И при мен така се получи. Протича навън и започва да прави локвичка вечер на студен мотор. Докато е в движение не губи антифриз. И пак казвам това на двигател на 250,000 км от които 30,000 на газ. Никакви проблеми с клапаните. Регулирахме ги като сменяхме гарнитурата.

                        Коментар


                        • #72
                          Re: Subaru Forester- препятствието е голямо или Субаруто е много надценено.

                          Дадох мнение за Субару в друга тема, но бях заклеймен като спамер и хейтър. Хубаво е човек да си харесва колата, ама малко обективност не е излишна...то има и Лади с Ванкелов двигател,без аналог, но не съм рипнал да си купувам такава по обясними причини. Всички двигатели на Субару над 2,2 л. имат проблеми с охлаждането, факт. 60% от колите над 8-9 год. са със сменяни гарнитури, неколкократно. То не са специални масла, антифризи, допълнителни кулери, миене на радиатора всеки месец, и ставаш кривоглед, защото едното око трябва винаги да е в термометъра...мерси, имам достатъчно други грижи, за да отделям внимание на колата си като на бебе...
                          Това просто няма как да е вярно, от всички коли които съм карал - говорим за втора употреба - субару-то е първата таратайка /защото си е на 12 години/ на която не гледам нито температура нито масло. само наливам бензин, сменям консумативи и си карам така вече 60 000 км. А само да питам как ги прегрявате тези мотори ??? мойто каквото и да правя стрелката не мърда от малко над първата чертичка - чак започнах да се притеснявам /от мненията по горе/ че стрелката е закована до там, или аз нещо не мога да карам.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Re: Subaru Forester- препятствието е голямо или Субаруто е много надценено.

                            Първоначално публикуван от Daniel Преглед на мнение
                            ... че стрелката е закована до там, или аз нещо не мога да карам.
                            Купуваш си от Враца едно запазено Субару, само на 120к км, карано от италианска бабичка и така нататък по спецификация. След което, без да пипаш маслото на мотора, което последно е сменено преди 30 000км, без да обърнеш внимание на подозрително бистрата течност в радиатора и определено без да смениш нок-сензора, даваш пълна тяга на климата и хайде на най-хубавата кал на тестове. При нужната доза малоумност не е никакъв проблем да прегрееш и мотора и автоматика, ако има такъв. Друг въпрос е, че това се отнася за практически всяка кола...

                            То малко като "проблемните" глави на G16B на Сузуки. Вярно, че съм видял доста спукани, но е също толкова вярно, че в 100% от случаите колите са били със запушен радиатор, прецакан термодатчик (там си е реално слабо място) и в 80% от случаите - с прецакано виско на перката. Еми пукат се ... слаб материала ... в главата на задкормилното устройство

                            П.П. В книжката на Фори изрично пише "И не забравяйте - това е лека кола, а не джип." А като за лека кола проходимостта е отлична.
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • #74
                              От: Re: Subaru Forester- препятствието е голямо или Субаруто е много надценено.

                              Първоначално публикуван от Daniel Преглед на мнение
                              Това просто няма как да е вярно, от всички коли които съм карал - говорим за втора употреба - субару-то е първата таратайка /защото си е на 12 години/ на която не гледам нито температура нито масло. само наливам бензин, сменям консумативи и си карам така вече 60 000 км. А само да питам как ги прегрявате тези мотори ??? мойто каквото и да правя стрелката не мърда от малко над първата чертичка - чак започнах да се притеснявам /от мненията по горе/ че стрелката е закована до там, или аз нещо не мога да карам.
                              www.youtube.com/watch?v=TJIhWqOUJek Около 1.30 сек., за който вдява от руски. Става дума за двигателите над 2.2 л. Руснаците не е като да не карат Субару, особено на восток. Даже правят и чаркове за тях, в Калининград, май...
                              Животът е харизан кон според мен...

                              Теди

                              Коментар


                              • #75
                                Re: Subaru Forester- препятствието е голямо или Субаруто е много надценено.

                                Линка не работи, аз имам доста приятели със субару и за пръв път чувам подобно нещо.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X