Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Субару 4Х4 - мит и реалност

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Субару 4Х4 - мит и реалност

    излиза че ние притежаващиет субару лъжем всички щото ни е яд че сме се набутали със скапани коли

    моят разход за ремонти досега за едното легаси ми е 72стотинки за оринг на разпределителни валове и 40лв смяна на тампоните на четирите биалетки, това е само за 3 години и едва 32000км, предстои ми смяна на два оринга на скоростната кутия (сигурно ще ме заколят по 2лв парчето)

    на другото още нищо

    Коментар


    • #47
      До: Субару 4Х4 - мит и реалност

      Първоначално публикуван от blatimir Преглед на мнение
      излиза че ние притежаващиет субару лъжем всички щото ни е яд че сме се набутали със скапани коли

      моят разход за ремонти досега за едното легаси ми е 72стотинки за оринг на разпределителни валове и 40лв смяна на тампоните на четирите биалетки, това е само за 3 години и едва 32000км, предстои ми смяна на два оринга на скоростната кутия (сигурно ще ме заколят по 2лв парчето)

      на другото още нищо
      Браво. Имам един познат с Импреза WRX. Мотора каза "ких". Глави, биели, бутала, малко обща кинкалерия... Ако представлява интерес мога да го питам при него какъв е случая със стойността на ремонта, но ще сумата ще е неприлична. Да питам ли или да ти го спестя?
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • #48
        До: Субару 4Х4 - мит и реалност

        Коя година е импрецата на приятеля ти, от къде е внесена, и при какви обстоятелства е казала ких ? Да не е някаква бивша състезателна ?

        Щото моята да чукам на дърво не е кихнала. И дузината такива в квартала ми също. А не я жаля. Когато сме сами само аз и тя знаем какви ги правим. Когато съм с жената детето и тъщата - става послушно семейно комби, леко друсащо.
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #49
          До: Субару 4Х4 - мит и реалност

          Автомобилът е 2007г. Това, как е счупен не е важно, коментираме евтините части на "японките", в частност Субару. Моите наблюдения са, че не са от евтините. В темата има други твърдения. Ти като собственик на такъв автомобил как ги оценяваш, евтини или не е много за разправяне.
          И това дето не се чупели съм го чувал, но няма общо с темата.
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • #50
            До: Субару 4Х4 - мит и реалност

            Мисля че е доста важно как е счупен
            Още повече че ако е 2007ма трябва да е още под гаранция.

            Какво беше, колкото по-проходим е джипът, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.

            Е, колкото по-здрава е колата, толкова по-скъпи са и частите когато в крайна сметка успееш да я счупиш.

            За частите коментари нямам, аз съм отвъд голямата вода. Тук о-рингове по 70ст. няма, но и гарнитури по 2000лв също не съм виждал. Части да чукам на дърво не съм сменял още, но при всички положения когато са екивалентни на другите японски коли са и на тяхната цена.
            Със сигурност поддръжката му е по-евтина от колкото на митсубишито ни, но при всички положения работата опира до дилър много повече отколкото до марка, поне тук.
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #51
              До: Субару 4Х4 - мит и реалност

              е коя е тая турбо кола 2007 година от класа на импреза, на която частите ще са по-евтини, че нещо немога да се сетя

              а и ми е много интересно как се чупи тоя двигател, да не е някоя американка 2.5?

              Коментар


              • #52
                До: Субару 4Х4 - мит и реалност

                За да не се отклоняваме от въпроса...
                Частите или са евтини или не са. Дали има друга турбо кола с по евтини части? Не съм се интересувал и не знам. Знам какви са за тая. Според моите разбирания са скъпи.
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • #53
                  До: Субару 4Х4 - мит и реалност

                  Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                  За да не се отклоняваме от въпроса...
                  Частите или са евтини или не са. Дали има друга турбо кола с по евтини части? Не съм се интересувал и не знам. Знам какви са за тая. Според моите разбирания са скъпи.
                  Хората дето карат субаро имат други разбирания.
                  пример -
                  Ситроен ZХ комби (горе долу като легасито)- 3 години каране - пет пъти смяна на предени носачи - като пари, 2х40 лв и 3х80 лв.
                  Субару легаси комби - 3 години каране - нула смени и ремонти на предни носачи (да речем, че са по .... колкото искаш пари) 0 х колкото си искаш=0
                  Сметките си ги направи сам. И не казвай, че няма значение как и колко се чупят частите, защото това е НАЙ-важното за цената на поддръжката на един автомобил.
                  Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                  0888 315 794
                  LZ1UPI
                  A1 (Rh+)

                  Коментар


                  • #54
                    До: Субару 4Х4 - мит и реалност

                    Аз си продължавам с въпроса как се троши двигателя на WRX 2007 без помощ и старание от задволанното устройство, и/или без играчка с "болтчето за конските сили". А иначе цената на частите аз я гледам по-скоро на единична мощност - мощност за кубик. 2.5л, 230 коня. Интересно ми е кой двигател с такива показатели, било той турбо или не, е с по-евтини части. Сигурно на някое ауди куатро от тоя клас са му по-евтини частите.
                    Издъних се на Тюринг теста

                    Коментар


                    • #55
                      До: Субару 4Х4 - мит и реалност

                      Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
                      Хората дето карат субаро имат други разбирания.
                      пример -
                      Ситроен ZХ комби (горе долу като легасито)- 3 години каране - пет пъти смяна на предени носачи - като пари, 2х40 лв и 3х80 лв.
                      Субару легаси комби - 3 години каране - нула смени и ремонти на предни носачи (да речем, че са по .... колкото искаш пари) 0 х колкото си искаш=0
                      Сметките си ги направи сам. И не казвай, че няма значение как и колко се чупят частите, защото това е НАЙ-важното за цената на поддръжката на един автомобил.
                      Започва някакъв доста безсмислен спор, но както и да е...
                      Предполагам, че и двата автомобила са купени чисто нови и ти си им първи собственик. В противен случай не знам какво сравняваме? Колко са карани двете коли? Кой ги е карал? Как ги е карал? Пазил ли ги е? Ти на колко километра си ги купил? С колко е връщан километража на всяка от тах? Те всъщност с еднакъв пробег ли са? А на една възраст ли са? В един ценови клас ли са? В един моделен клас ли са? И още много други въпроси!
                      Или за по-лесни сравняваме чушки с гранатомети, в стил "една жена каза на пазара, че "риноту неи убъву"?
                      Не чета коментари и не отговарям на такива.

                      И коментаторите...

                      Коментар


                      • #56
                        До: Субару 4Х4 - мит и реалност

                        Спорът е абсолютно безмислен, но е каквото повикало - такова се обадило.

                        Когато се започне - "Ама аз съм чувал, че на Субару са принципно скъпи частите", "Това не звучи като Субару", "Ама на един приятел, който има Субару като му се случи еди-какво си и плати еди-колко си - страшна работа", "Ама ангренажен ремък бил 1000 лв!!"

                        Когато започнат подобни провокации, започват и такива отговори от собственици на Субару - глупости и надприказвания - кой точно колко стотинки бил дал. Това са приказки за маса.

                        Ако някой иска да сравни конкретни данни - предложих по-горе да сравним оригиналните части.
                        Subaru Legacy Outback '98 2.5 AT

                        Коментар


                        • #57
                          До: Субару 4Х4 - мит и реалност

                          Първоначално публикуван от BAlexandrov Преглед на мнение
                          Спорът е абсолютно безмислен, но е каквото повикало - такова се обадило.

                          Когато се започне - "Ама аз съм чувал, че на Субару са принципно скъпи частите", "Това не звучи като Субару", "Ама на един приятел, който има Субару като му се случи еди-какво си и плати еди-колко си - страшна работа", "Ама ангренажен ремък бил 1000 лв!!"

                          Когато започнат подобни провокации, започват и такива отговори от собственици на Субару - глупости и надприказвания - кой точно колко стотинки бил дал. Това са приказки за маса.

                          Ако някой иска да сравни конкретни данни - предложих по-горе да сравним оригиналните части.
                          Аха, и аз това обадих по-горе.
                          Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                          Като се сравняват цените на резервните части на различните марки е коректо да се сравняват оригинални с оригинални или ако са заместители, да са от един производител. Другото е почесване на пръстите и търкане на клавиатурите.
                          Ако трябва да бъда точен, не карам Субару и ми е все тая дали частите са им скъпи. Като се вземе предвид, че скъпо и евтино са доста относителни понятия, още повече. Пожелавам на собствениците на марката безаварийно шофиране и по-рядко да им се налага да правят ремонти, нищо че нов двигател струва 3лв. а скоростна кутия 2.60лв. с ДДС.

                          Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                          Аз си продължавам с въпроса как се троши двигателя на WRX 2007 без помощ и старание от задволанното устройство, и/или без играчка с "болтчето за конските сили". А иначе цената на частите аз я гледам по-скоро на единична мощност - мощност за кубик. 2.5л, 230 коня. Интересно ми е кой двигател с такива показатели, било той турбо или не, е с по-евтини части. Сигурно на някое ауди куатро от тоя клас са му по-евтини частите.
                          За да не отиде разговорът в посока кой, какво и как, приемаме, че колата е карана от един дядо, но поради влошено зрение при смяната на маслото го е сипал в казанчето на чистачките. Според мен е важно друго. Рано или късно нещо се счупва. Дали се е супило заради дефект, от старост или заради шофьорска грешка, все тая. Важното е колко струва възстановяването на счупеното?
                          Иначе както съм писал и по-горе, чувството за евтино е индивидуално. Някои го оценяват на конска сила, друг може да го измерва на линеен метър или на кубик.
                          Не чета коментари и не отговарям на такива.

                          И коментаторите...

                          Коментар


                          • #58
                            До: Субару 4Х4 - мит и реалност

                            Първоначално публикуван от BAlexandrov Преглед на мнение
                            Ако някой иска да сравни конкретни данни - предложих по-горе да сравним оригиналните части.
                            Разликата в цените на частите в Германия или дори в Гърция, въобще не са толкова големи. Аз съм бивш собственик на Субару, на което поради неправилна диагноза и още по-неправилен ремонт му гръмна двигател, а малко след това и скоростна кутия. Истината е, че тези които тук се занимават с части или ремонти на Субару вдигат цените на частите така, че тук се носят митове и легенди. Налагаше се всичко да си търся от Гърция, а за ремонта(смяната) на двигателя и ск. кутия ходих с автовоз до Германия. Примери за цени мога да дам много, но е излишно. Само ще кажа за въздушните възглавници тук "колеги"(и аз се занимавам с авточасти, но не за Субару) ми искаха 850 EUR за брой и това с "голяма отстъпка", а от Германия ми ги изпратиха за около 370 EUR. Това е причина никога повече да не си купя Субару, което всъщност е много добър автомобил и много ме кефеше(когато вървеше).
                            http://www.nakladkibg.com
                            накладки, спирачни дискове, съединители

                            088 8613380

                            Коментар


                            • #59
                              До: Субару 4Х4 - мит и реалност

                              Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                              Ако трябва да бъда точен, не карам Субару и ми е все тая дали частите са им скъпи
                              Тогава защо пишеш по темата?

                              Май заради
                              Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                              почесване на пръстите и търкане на клавиатурите.
                              Последно редактирано от BAlexandrov; 20-12-08, 10:52.
                              Subaru Legacy Outback '98 2.5 AT

                              Коментар


                              • #60
                                До: Субару 4Х4 - мит и реалност

                                Първоначално публикуван от niki p Преглед на мнение
                                Истината е, че тези които тук се занимават с части или ремонти на Субару вдигат цените на частите така, че тук се носят митове и легенди.
                                Така е, затова е и темата - да разсеем някой митове. Така и ще се притиснат търговците - когато клиента си знае алтернативите.

                                Проблемът с въглавниците наистина е сериозен - след 150-200 х. просто са за смяна. Добре че Outback нямат

                                Цената им е подобна на тази, която си дал и в Щатите, но от там имаш още примерно 50% транспорт и 20% ДДС, освен това и няма някой точно модели възглавници, защото тяхните модели имат разлика. Най-често наистина намират от Гърция, Германия, Швейцария алтернативни канали, защото за подобно нещо си струва.

                                Може би е добре да сравним с възглавниците на някой джип - има доста такива? Знае ли някой цена?
                                Последно редактирано от BAlexandrov; 20-12-08, 10:53.
                                Subaru Legacy Outback '98 2.5 AT

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X