До: Субару 4Х4 - мит и реалност
излиза че ние притежаващиет субару лъжем всички щото ни е яд че сме се набутали със скапани коли
моят разход за ремонти досега за едното легаси ми е 72стотинки за оринг на разпределителни валове и 40лв смяна на тампоните на четирите биалетки, това е само за 3 години и едва 32000км, предстои ми смяна на два оринга на скоростната кутия (сигурно ще ме заколят по 2лв парчето
)
на другото още нищо
излиза че ние притежаващиет субару лъжем всички щото ни е яд че сме се набутали със скапани коли
моят разход за ремонти досега за едното легаси ми е 72стотинки за оринг на разпределителни валове и 40лв смяна на тампоните на четирите биалетки, това е само за 3 години и едва 32000км, предстои ми смяна на два оринга на скоростната кутия (сигурно ще ме заколят по 2лв парчето
на другото още нищо

комби - 3 години каране - нула смени и ремонти на предни носачи (да речем, че са по .... колкото искаш пари) 0 х колкото си искаш=0
Според мен е важно друго. Рано или късно нещо се счупва. Дали се е супило заради дефект, от старост или заради шофьорска грешка, все тая. Важното е колко струва възстановяването на счупеното?
Коментар