Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Субару 4Х4 - мит и реалност

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Субару 4Х4 - мит и реалност

    моя баща има субаро леоне от около 5 години .купих му го аз. беше такси преди това в началото малко ремонт но дребен за около 300лв.и само каране дъртия яко го надува и само масла и бенз.газ и гуми.ходовата част яко се скапа задниу мост изгни .мотора миналата година го отворих наложи се беше с вода и смеси квото имаше.незнам на колко километра е ама никакъв ръб на цил. абе яка кола щом още върви

    Коментар


    • #17
      Re: Субару 4Х4 - мит и реалност

      вкарах едни от първите в България субару още през далечната '90-та (по причина че тогава работех в сервиз на субару в германия). имах 3 броя. мнооого як автомобил. не бих си купил от новите щото много ги изродиха за моя вкус, всъщност като се замисля - субару баха, що пък не.

      старите много гниеха, после направиха нов завод за купета и нещата се попромениха. самия факт че субару е фирмата за "ширпотреба" на Fuji Heavy Industries, производител на кораби, изтребители за японската армия, влакове и електроцентрали е доста показателен.

      и, Сава пак не си прав - ремонтира се не по трудно от всеки друг автомобил, но по рядко.
      Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
      http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
      http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

      Коментар


      • #18
        Re: Субару 4Х4 - мит и реалност

        Айде появи се най-накрая! Откога те чаках да си кажеш мнението. Много добре ги помня твоите - добри колици бяха, ама това малкото беше много грозно горкото...Но пък голяма работа, щом си върши задачите успешно.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #19
          До: Субару 4Х4 - мит и реалност

          Здравейте колеги,
          явно че съм нов във форума но се интересувам за Субару Форестър 2008 с АТ.
          Ходих на тест драйф, но ми направи впечатление че след 130-140 км/ч автомобила започна да бучи челното стъкло...
          Явно за офроуд е добър/това не комби/, но как се държи по нормалните пътища..
          Търся отзиви комплексно-разход и динамика...
          Благодаря предварително...
          P.S Препоръки- модел 2007 или 2008

          Коментар


          • #20
            Малко впечатления за Субару Бургас

            Здравейте, това ми е първата публикация, не знаех дали да я пусна като нова тема или като отговор на предишна, но по същество - от около месец Субару имат представителство в Бургас. Ето няколко впечатления :
            - закупуването на лизинг е възможно само чрез Алианц. В София и Варна обаче си работят с абсолютно всички лизингови къщи.
            - в офертата на Алианц има една такса наречена "Такса смяна на собствеността" която би следвало да се заплати след изплащането на всички лизингови вноски и за Форестер се оказа че тази такса е малко над 1200 евро.
            - сервизната поддръжка ще се извършва в сервизния център на Алианц който не е специализиран Субару сервиз а обслужва всякакви автомобили застраховани в Алианц.
            - от Япония били получени пълен комплект инструменти, тестери и прочие необходими за нормалната поддръжка и ремонт.
            - работниците в този сервиз били преминали всичките обучение в Субару София.
            - в сервизната книжка на автомобила изрично пише че амортесиори и съединител НЕ се включват към гаранцията.
            - когато запитах колко би струвала смяната на съединител например, ми отговориха : "не знаем, досега на никой нов Форестър не се е налагало да правим това".
            - когато запитах валидна ли е гаранцията за щети възникнали извън асфалта ме посъветваха да говоря с представител на застрахователя.
            Ами в общи линии това беше. Надявам се на някого горното да бъде полезно.

            Коментар


            • #21
              До: Re: Субару 4Х4 - мит и реалност

              Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
              Майтапа настрана, единственото което не ме радва е леко баналният като дизайн интериор, и сравнително тежкият лост на скоростите. Но при положение че слизам от Сивик, може би съм просто разглезен откъм скорости. А, и по-шумната трансмисия в сравние с обикновените коли.

              Доста прашна тема са изровили колегите от архива
              И аз като Гоблин от Сивик се мятам на Импреза и в началото разликите бяха стряскащи. Много по-бавно развърта двигателя, в завоите е по-нестабилна и повече се усещат дупките.
              Моето субару е едно от малкото с предно предаване, но там, където ще ми трябва двойно, ще ми трябва трактор
              Иначе съм доволен от дългоходовото окачване, с внимателно каране колата не опира там, където някой паркетници опират, а има само 150мм клиренс. Вътре е по-тясно дори и от 2-вратия сивик от 1990-а. Мястото за шофьора е сравнително добре, но пътника до него дори да дръпне седалката максимално назад, пак е със свити крака(аз съм 178см) и отзад няма никакво място. Багажника е малък, независимо че се води комби - велосипед влиза с триста зора и намествания при свалени и двете задни облегалки.
              Друг проблем, който имам, но японците не са виновни е, че с обикновено газово разхода е неприемливо висок - на бензин е 5-6/100, на газ 10-12 извънгардско.
              Фен съм на японските коли, но субару не можа да ме спечели. Смятам да минавам на джипка. Импрезата се продава, ето обявата:
              http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=40210

              Коментар


              • #22
                До: Субару 4Х4 - мит и реалност

                колега, как караш, та ти гори 5-6 извънградско на бензин? Преди години имах Пунто 1.1 - градско гореше 6/100 извънградско 6-6.5/100
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #23
                  До: Субару 4Х4 - мит и реалност

                  110-120 с включен климатик. На 5-а при 120 е със 3000 об/мин. Галене на педала - подавам леко газ и отнемам леко, като се стремя да задържа скоростта.
                  Бяла слатина- Бяла(160км) 8л. Пълен-пълен резервоар. Сам се учудих, но на ОМВ-Бяла сипвах, докато видях бензин в гърловината.
                  Може би и позапушените дюзи оказват някакво влияние, не знам.
                  Според мен ниските обороти спомагат ниския разход.
                  Пак повтарям, колата е само с предно и пълна инжекция.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Субару 4Х4 - мит и реалност

                    Моя сивик гори 8 литра газ градско, 7.5 ( най-ниско 7)литра извънградско.На бензин не съм го засичал ,но не е повече от 7 литра.Двигателя е карбураторен,но и при моното и пълната инжекция разхода е същия.Маниера на каране не е общо взето пестящ.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Субару 4Х4 - мит и реалност

                      разходът засечен за толкова малко разстояние не е показателен...
                      иначе моят рекорд, но с дизелова кола среден клас е 3.3/100 от София до Пазарджик... А реалният разход на магистрала е 5-6/100 т.е. това че веднъж ти е дала толкова малък разход не може да е показателно.. Има фактори като наклон, попътен вятър и т.н. които се отразяват много съществено...

                      а иначе Субару без 4х4 си е недоразумение... то му е основно предимство пред останалите марки...
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #26
                        До: Малко впечатления за Субару Бургас

                        Първоначално публикуван от Boriskata Преглед на мнение
                        Ето няколко впечатления:...
                        Именно затова сумати народ ходи да си ги купи и обслужва в Турция...
                        Subaru Legacy Outback '98 2.5 AT

                        Коментар


                        • #27
                          Субару от БГ/Турция

                          Първоначално публикуван от BAlexandrov Преглед на мнение
                          Именно затова сумати народ ходи да си ги купи и обслужва в Турция...
                          Точно така, ето как може да стане това:
                          http://subaru.bg/forum/viewtopic.php?t=1932

                          а също и малко инфо за първото техническо обслужване в БГ и в Турция:
                          http://subaru.bg/forum/viewtopic.php?t=1797

                          Коментар


                          • #28
                            До: Субару 4Х4 - мит и реалност

                            Имам SUBARU FORESTER 2.0,150к.с. модел 2009 на 5 месеца.Среден разход 11-11.5л на 100км ,на 5000км е в момента.Доволен съм от автомобила,много добро окачване,тих двигател. При мен не се е появявал никакъв шум от предното стъкло,но дизайнът му е доста по различен от модел2008г

                            Коментар


                            • #29
                              До: Субару 4Х4 - мит и реалност

                              И аз да кажа за Субару - имаме Outback Limited 2.5. Колата е на 220 000 км, върви си екстра, няма грам ръжда (11 годишна) при каране в условия, където малко ламарини издържат. Зимата я карахме с всесезонни, никакъв проблем. Достатъчно е широка вътре, кожени седалки, подгряване на тях и огледалата.....перфектна кола за зимата. Ремонтите обаче са доста скъпички.....гарнитура на една от главите 1800 долара. Но тук са едно ниво по-високо от другите японки.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Субару 4Х4 - мит и реалност

                                Първоначално публикуван от ethan Преглед на мнение
                                Ремонтите обаче са доста скъпички.....гарнитура на една от главите 1800 долара.
                                Пълен комплект оригинални основни гарнитури е $250 в САЩ.
                                Неоригинални аз взех долни и горни за $70 и говоря за точно същия двигател...
                                Последно редактирано от BAlexandrov; 15-10-08, 08:41.
                                Subaru Legacy Outback '98 2.5 AT

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X