Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спортен филтър за Фронтера

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Спортен филтър за Фронтера

    И дa е повече,не можеш дa я нaстроиш,второ кaк ще компенсирсш кг в бaгaжникa,трето не можеш дa нaмирaш всеки път с еднaкво кaчество при зaреждaне.

    Коментар


    • #17
      От: Спортен филтър за Фронтера

      Да, но при разход +20+, теглото в кг. (твоето си остава), обемът и разходите бързо се компенсират. Тук не е баш за това въпросът- от#1 ,,...фронтерите с малките мотори :-)".
      Последно редактирано от veskov; 09-07-15, 13:55.
      А тези простотии се правят от името на всички ни.
      Даника
      Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

      Коментар


      • #18
        От: Спортен филтър за Фронтера

        Е-е-е-х, ако всичко беше толкова лесноосъществимо ! Ма те и продавачите на спортни филтри хранят семейства .
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • #19
          От: Спортен филтър за Фронтера

          Брей това тия спортни (м/у другото зашо им се вика спортни?!?) филтри голяма загадка и мистерия, а и разбирам да са десетки левове та да go е шубе да пробва човек....

          п.п. сигурно производителите на хартиени филтри не хранят семейства
          В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

          Коментар


          • #20
            От: Спортен филтър за Фронтера

            Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
            ....второ кaк ще компенсирсш кг в бaгaжникa.....
            Вместо 80л. бензин в резервоара - поддържаш примерно 30 л. При наличието на около 50 литрова газова бутилка ( пълна) компенсацията на килата е приблизително пълна .

            Жокер : колко тежи 1л. пропан-бутан ?
            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

            Коментар


            • #21
              От: Спортен филтър за Фронтера

              Викат им спортни,защото са за СПОРТНИ автомобили .С други думи,когато имаш кола с принудително пълнене или голям работен обем. Може и двете условия и същият този автомобил притежава (примерно 300,400 и повече коне),изтискан е пълният потенциал на ДВГ-то,тогава и последния кон е важен за финал на проекта.Замисли се,колко от масовите превозни средства отговарят на това .Опитвам се да обясня,че филтрите (спортни) са си полезни,но не за всичко което се движи .

              Коментар


              • #22
                От: Спортен филтър за Фронтера

                Влади, купи си един спортен филтър ако си толкова мераклия и се чудиш, покарай малко с него и после да споделиш реално резултатите, (бъди честен към себе си и останалите) така ще се разбере в крайна сметка ползата от спортния филтър, без никакви други манипулации, само спортния филтър слагаш
                Последно редактирано от Еделвайс; 10-07-15, 10:58. Причина: правописна грешка

                Коментар


                • #23
                  От: Спортен филтър за Фронтера

                  Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
                  Влади, купи си един спортен филтър ако си толкова мераклия и се чудиш, покарай малко с него и после да споделиш реално резултатите, (бъди честен към себе си и останалите) така ще се разбере в крайна сметка ползата от спортния филтър, без никакви други манипулации, само спортния филтър слагаш
                  Само Влади ли може да участва в тази изповед, щото аз ,както споменах карам само с тези т.н. "спортни" филтри

                  П.п. са по-сериозно: може ли някой да ми каже защо да карам с хартиен филтър вместо с миещ се такъв? Ама ако може без клипчета дето ме заплашват, че мощноста ще ми падне с един кон!
                  В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                  Коментар


                  • #24
                    От: Спортен филтър за Фронтера

                    Значи... понеже стана интересно, защо точно съм бил питал и аз веднага отговарям - от интерес и защото досега не съм се занимавал с таковУ нещУ! Карам с обикновена метанова уредба и макар да има някакви електроники по нея, като ламба сонда контрол и контролер на момента на запалване определено върви доста по-куцо от на бензин при каквито и да е настройки. Сменям вече два пъти мембрани на изпарителя (самосиндикално) и при следващите проблеми, които ще ми създаде вероятно ще го разкарам и ще си сложа газов инжекцион. Предпочитам да плащам малко повече, но да не возя 100кг. туч в и без това малкия багажник, а пък и с читаво монтиран газов инжекцион колата на теория трябва да върви, като на бензин. Сега пак ще ме заубеждавате, че няма смисъл от газов инжекцион, а става и с обикновена газова, но при положение, че нямам намерение скоро да се разделям с Фронти предпочитам да дам няколкостотин лева повече.
                    Та... като цяло идеята ми с туй питане е, как да изкрънкаме повече от максимума от тоз мотор! Благодаря за мненията, ориентирах се
                    @Bushido ако е от най-качествените спортни филтри просто човек си прави сметка, колко често ги сменя и дали си струва миещ се
                    ОФА КБ X20SE + метан

                    Коментар


                    • #25
                      От: Спортен филтър за Фронтера

                      Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
                      ...@Bushido ако е от най-качествените спортни филтри просто човек си прави сметка, колко често ги сменя и дали си струва миещ се
                      Ми то това е най-лесният въпрос по темата, но е малко идивудуален, до колкото филтрите за различни модели струва различно...
                      В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                      Коментар


                      • #26
                        От: Спортен филтър за Фронтера

                        Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
                        Значи... понеже стана интересно, защо точно съм бил питал и аз веднага отговарям - от интерес и защото досега не съм се занимавал с таковУ нещУ! Карам с обикновена метанова уредба и макар да има някакви електроники по нея, като ламба сонда контрол и контролер на момента на запалване определено върви доста по-куцо от на бензин при каквито и да е настройки. Сменям вече два пъти мембрани на изпарителя (самосиндикално) и при следващите проблеми, които ще ми създаде вероятно ще го разкарам и ще си сложа газов инжекцион. Предпочитам да плащам малко повече, но да не возя 100кг. туч в и без това малкия багажник, а пък и с читаво монтиран газов инжекцион колата на теория трябва да върви, като на бензин. Сега пак ще ме заубеждавате, че няма смисъл от газов инжекцион, а става и с обикновена газова, но при положение, че нямам намерение скоро да се разделям с Фронти предпочитам да дам няколкостотин лева повече.
                        Та... като цяло идеята ми с туй питане е, как да изкрънкаме повече от максимума от тоз мотор! Благодаря за мненията, ориентирах се
                        @Bushido ако е от най-качествените спортни филтри просто човек си прави сметка, колко често ги сменя и дали си струва миещ се
                        Влади, случайно да си разпитвал майстор на метанови уредби, колко би ти струвало обикновената ти метанова уредба да стане метанов инжекцион, така ще може да се настрои метановия компютър, да позволява да работи едновременно с метан и малко бензин, с цел повишаване на мощността, като разхода на гориво ще се повиши малко като цяло, но за сметка на това ще имаш повече мощност и пак прилична икономия?




                        Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                        Само Влади ли може да участва в тази изповед, щото аз ,както споменах карам само с тези т.н. "спортни" филтри

                        П.п. са по-сериозно: може ли някой да ми каже защо да карам с хартиен филтър вместо с миещ се такъв? Ама ако може без клипчета дето ме заплашват, че мощноста ще ми падне с един кон!
                        Не само Влади разбира се, имаш ли снимка да видя поне къде си разположил спортния филтър, имам нещо предвид...?
                        Последно редактирано от Еделвайс; 10-07-15, 16:53. Причина: Сливане на мнения

                        Коментар


                        • #27
                          От: Спортен филтър за Фронтера

                          Е, той, докато е вървял по пътя на воина, сигурно е попрочел нещо за това какъв въздух трябва да засмуква един ДВГ, за да работи добре!
                          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                          Из "Златния телец"

                          Коментар


                          • #28
                            От: Спортен филтър за Фронтера

                            аз па да кажа що слагам спортни филтри и то само К&N за заместител, демек на мястото на оригиналния. За да пестя пари. Установил съм, че с каране на газ трябва да сменям филтри на 10к километра които са между 10 и 25 лв. и никак не ми излиза сметката. Слагам от споменатия филтър и приключвам. Така съм вече над 250 000 км. на няколко автомобила. Има ефект
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • #29
                              От: Спортен филтър за Фронтера

                              Павка... знаеш, че като чуя за майстор се изприщвам Ще е нещо кардинално май... ако ми харчи метан и и малко бензин то ще е все едно карам на газ, а да имам такъв разход и едни 100кг. в багажника няма смисъл, по-добре да го изхвърля тоз метан... и без това ми писна, като тръгна за някъде по-далече да пътувам да правя схеми откъде да мина, че да заредя...
                              ОФА КБ X20SE + метан

                              Коментар


                              • #30
                                От: Спортен филтър за Фронтера

                                Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                                аз па да кажа що слагам спортни филтри и то само К&N за заместител, демек на мястото на оригиналния. За да пестя пари. Установил съм, че с каране на газ трябва да сменям филтри на 10к километра които са между 10 и 25 лв. и никак не ми излиза сметката. Слагам от споменатия филтър и приключвам. Така съм вече над 250 000 км. на няколко автомобила. Има ефект
                                Ауу - ти не гледа ли клипчета, че мощността падала с 2 коня и половина?!? И твоята кола с принудително пълнене ли е и с мноо голяма клавиатура, щото само на такива имало смисъл... а такова, кубатура имах предвид...

                                Пичове купете си перящ филтър - в най-лошия случай ще перете вместо да купувате и ще спестите пари от хартиени, както и време за купуване/поръчване, а може и некоя и друга файдичка да изскочи, знае ли човек ...

                                м/у за 3.2 мотора хариения филтър се намира трудно и цените в БГ стартират от 50ина лева, а панелен с кит за почистване си купих за ~ 100 кинта - смятайте при 2 смени на година за какво става въпрос и кои продавачи е по-добре да храниш - на хартиени, или на перящи се филтри. Подобно е положението и маторя ми - Aprilia Tuono. Придържането към истината ме кара все пак да кажа, че с предния мотор имах проблем (който реших със смяна на някой чакроляци по карба) - на високи обороти обедняваше сместта, но 1во, че беше карбуратор и 2ро беше и с отворени гърнета, та на стандартния карб му идваше малък дебита......
                                В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X