Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

    Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
    От сега те каня на една разходка като си стегна машината - скарата от мен! Ще видиш, че дявола не е толкова черен, а както е тръгнало с цените на нафтата и бензина и ситуацията около Иран - до април може и да стане бял направо! Вярно е, че голямата далавера е на дълъг път - извънградско - стабилно ми дава 13/100 със скорост 130-140 по магистралата, но сега си говорим за оффроуд! Заповядай да покараме, а ако бъркам - напиши го тук, а аз ще се подпиша под него! ОК?
    И аз ще дойда за да ви докажа че по евтино от метана няма ,в най ама най лошия случей ще изгоря наполовина на Гранда като пари
    Николай Георгиев 0+
    тел.0887357722

    Коментар


    • #62
      От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

      Разходка ще има, ама да се постопли, че сега е кошмар. А тръгне ли нафтата и бензина нагоре, газта също ще тръгне. Та накрая май ще минем на маунтин байкове (който не го мързи да върти педали, де...)
      Ники, не дърпай дявола за опашката, че както му точат зъби на метана....в сряда и петък му вдигат цената.... В момента се опитвам кошница с 1,8 мотор да я накарам хем да върви на газ (поне колкото да не се "дърпам" с Икарусите по светофарите), хем да гори под 20лева/100 градско. Ама нещо не ми се удава. С метан сигурно ще е почти наполовина и мислех да сменям системата, ама като мина покрай метан-станция и всеки път виждам по-висока цена, та май далаверата е на приключване. А за 2-3 лв икономия на 100 км не си заслужава инвестицията и разправиите. Аз напоследък карам все по-малко моите коли.
      Последно редактирано от kuzdov; 29-01-12, 01:04.
      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
      Неизвестен мъдрец

      Коментар


      • #63
        От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

        Е какво да се прави ако го вдигнат ще карам на пропан-бутан.
        Николай Георгиев 0+
        тел.0887357722

        Коментар


        • #64
          От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

          Първоначално публикуван от Nikolai Georgiev (turbo d) Преглед на мнение
          Ама това няма да е края то въглищата СКЪПИ ще минем на стари автомобилни ГУМИ . И тогава ще излезе тема с Малатеста или с БФГ ви върви по добре джипа (като гориво естествено).......ХИХИХИХИ ама само какви простотиии ми се въртят в празната кратуна...
          Да живее Българската технологична мисъл....
          От няколкогодишния ми опит , мога да споделя :
          Естествено , че с БФГ ! Аз лично предпочитам Фулда и Мишлен , но кога - какво се намери . Най-големия боклук , на който съм попадал е Матадор - само сажди и почти не гори . Идея нямам от какво ги правят . Във всеки случай предпочитам гуми със зимен грайфер - по принцип са от по-мек каучук , палят едва ли не с клечка кибрит , а и като количество гума е повече , та вдига рандемана .

          ПС. Що се отнася до общите приказки и споровете за видовете горива , трябва да са ви
          ясни 2 неща :
          1. Цената на горивата , колкото и да се колебае , в крайна сметка върви нагоре . В обозримо
          бъдеще , колкото и да расте , пропорцията в цените на отделните видове горива
          ще е почти тази , която е в момента . Така че след 5 години пак ще има същия
          безсмислен спор тук .
          2. Истината вече е изречена , още някъде на втора страница :

          Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
          Вие спорите за двигатели и горива. А спора е такъв, защото резервоар нафта, бензин... е колкото пенсията на баба ми. В момента в, който резервоар бензин е равен на един час работа, всички минават на големи бензинови мотори. Поне около мене е така. Не знам за въртящ момент, турбо дупки и разни засукани там технологии. Знам само- над 4-5 литра мотор е мотор. Останалото са миксери.
          /сега да не се засегне някой, имам 1.7 кола и си я карам редовно.../
          Последно редактирано от Vlado_Ts; 29-01-12, 10:35.
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • #65
            От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

            Само за протокола, 4-5 литра бензин има бая повече въртящ момент от 2-3 литра дизел все пак.
            Още нещо за протокола се сещам, мойто диско харчи по-малко в гората, не знам що.
            Последно редактирано от Насов; 29-01-12, 10:57.

            Коментар


            • #66
              От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

              Абсолютно и аз съм само за голям бензинов мотор ,без ограничение в бюджета и ако има 10 000 кубика мотор бих го карал с КЕФ без значение ,че щял да угасне в ряката или блатото

              Коментар


              • #67
                От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

                Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                Само за протокола, 4-5 литра бензин има бая повече въртящ момент от 2-3 литра дизел все пак.
                Още нещо за протокола се сещам, мойто диско харчи по-малко в гората, не знам що.
                Да повече му е въртящт момент но на по високи обороти то и конете са му двоини.
                Николай Георгиев 0+
                тел.0887357722

                Коментар


                • #68
                  От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

                  Първоначално публикуван от gimiks Преглед на мнение
                  Абсолютно и аз съм само за голям бензинов мотор ,без ограничение в бюджета и ако има 10 000 кубика мотор бих го карал с КЕФ без значение ,че щял да угасне в ряката или блатото
                  Какво разбираш под "голям бюджет"..?! Има грандове 5,2 и за 3-4 000 лева, като някой от тях са и с поставено газово дори... Лифтването с 2" за да му сложиш едни 31-ци (и 32-ки влизат с леко ограничаване на радиуса на завиване) е направо без пари! Хората като чуят за американски осмак и подскачат, но човек като се поразрови малко и попрочете вижда, че нещата не са толкова страшни!

                  Коментар


                  • #69
                    От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

                    E то ако ще е американец, няма какво друго да е освен голям бензин. Аз поне не знам за друго смислено нещо от там да е дошло. Дизеляци не правят и си е направо гавра с VM примерно, а 3 до 4 литра почти няма. Виж аз много съм зарибен на 5.9 HEMI или реално кое да е HEMI, на какво да е качено. Което си е добро, добро си е.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

                      Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                      E то ако ще е американец, няма какво друго да е освен голям бензин. Аз поне не знам за друго смислено нещо от там да е дошло. Дизеляци не правят и си е направо гавра с VM примерно, а 3 до 4 литра почти няма. Виж аз много съм зарибен на 5.9 HEMI или реално кое да е HEMI, на какво да е качено. Което си е добро, добро си е.
                      HEMI 5,9 няма! Има 5,7, 6,2 и т.н. та до 10,0! Има 5,9 MAGNUM което не е по-малка лудница от HEMI ама там нещата вече отиват на съвсем друго ниво... Относно дизеляците, че правят правят, ама от 4-5 литра на горе... Карал съм дизелов Ford - 8,0 пикап! Като локомотив е, а турбината му имаше радиус към 50 сантиметра сигурно! На всичкото отгоре е парт тайм и само на задно си е екстремална история дори и на сух асфалт! Американската философия за подобни машини е доста по-различна от европейската и японската, а на повечето хора им е трудно да я асимилират дори, но затова пък двигателите им имат по 1 000 000 км. заводска гаранция....

                      Коментар


                      • #71
                        От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

                        Тази тема незнам защо ама ми се струва крайно безмислена........ще ме прощава колегата дето я е пуснал........без никакви лоши чуства го пиша!
                        Кои как и с какво кара си е строго идивидуално за дадения човек и за статуса в който се намира!Хаиде и аз да си кажа защо карам на бензин/газ.
                        Дизелите никога ама никога не съм ги харесвал (карал съм не една и две , нови и стари дизелови коли) И пак колегите с дизелите да не се сърдят защото
                        ПОДЧЕРТАВАМ ТОВА СИ Е МОЕ МНЕНИЕ И Е НЕАНГАЖИРАЩО КЪМ ПОВЕЧЕТО.Та за дизелите.......ми на мен ми липсва динамика за сметка на леко натрапващия
                        се мирис на изгоряла нафта.Ми дразни ме!Направо ми се гади като се кача!Да има и изключения карал съм и Q7 където има и динамика повече от бензинките дето съм карал и няма абсолютно никаква миризма с изключение на тази на новия кожен салон но..........като трябваше да се пални се радвах като малко дете че парите не излизат от моя джоб.(при полужение че нафтата беше тогава много под бензина).КАрал съм и Нисан Патрол 3,0 тди 160 коня миииииитам пък аналогичен случаи на бензиностанцията само дето като му подам газ.....докато набере.....минаваше една песен по радиото шегувам се разбирасе но нямаше динамика.Това са само 2 случая за НОВИ дизели........какво остава за старите.Да хубави джипове са но първо немога да си ги позволя да ги купя камоли да ги храня!!!И пак стигаме до Стандарта на живот в които е всеки един от нас!Прочетах малко по напред как дизела бил за предпочитане защото видиш ли един шнорхел и си във водата.............МИ НЕЗНАМ АЗ ПРЕДПОЧИТАМ ЗА ТАМ ЛОДКА!!!!За метана какво да кажа.........да хубаво е като отидеш на колонката и дадеш едни 12-13-15 лв. за 100 км. обаче и там динамиката си е същата.Отделно че мен нещо което е под налягане с 160 атмосфери хич не ме блазни особенно ако е правено и при някои псевдо майстор ( което се отнася за една трета от поставящите такива уредби).Все пак аз и семеиството ми сме по скъпи от едни пари направени от икономия!!!!И стигаме до горивото с което аз карам.За мен бензина си е бензин а газта ми дава почти аналогична динамика като него!Да като отида на колконката давам малко повече от метана но като тръгна да изпреварвам не се чудя дали ще набере в подходящия момент или ще се чудя какво да правя!Газта има леко смазващ ефект (колко го има.........само тези които го произвеждат го знаят) който метана го няма.......А за кощери като нашите на по 200 000 и отгоре всеки такав ефект е +!Много се отнесах но мисля че ще ме разберете какво имах в предвид. И държа предварително да се извиня ако някой по някакъв начин съм обидил!НЕ Е БИЛО С УМИСЪЛ!ПРОСТО КАЗВАМ МОЙТО МНЕНИЕ ЗА НЕЩАТА!

                        А като обобщение ще кажа че всеки кара това което му харесва и може да си го позволи!

                        поздрави на всички!
                        Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
                        LZ1NES

                        Коментар


                        • #72
                          От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

                          Пробвай да отидеш с лодката на разходка в гората и след това да завали и навръщане деретата да са пълни с вода и да си със семейството си. За смазващият ефект на газта даже не ми се и коментира. А и разликата между налагането на метана и пропан-бутана е като разликата дали падаш от осмия или от осемнадесетия етаж.
                          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                          Коментар


                          • #73
                            Re: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

                            Смазващ ефект няма. Разликата че че газта, не отмива масления филм по цилиндровите втулки за разлика от бензина. По тази причина маслото на колите, карани с газ е бистро и след като е минало ресурса си.
                            За налягането съм склонен да се съглася, но при положение, че на бутилката е монтиран детонатор. Иначе няма причина за безпокойство.
                            За мен единственият проблем е намирането на място за бутилките, така че да не яде багажно пространство (важно ми е)
                            Освен това разликата между грамотно монтирана и монтирана "някакси" АГУ, е като между стол и електрически стол.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #74
                              От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

                              Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                              Абе, малко не е вярно, ама ... Бензинов със съизмерима мощност в ниските, ще ти харчи в гората поне 30-40/100 газ, та икономията от асвалта ще ти излезе отрицателна.
                              40/100 бензин при лека разходка без буксуване и закъсване на бързи и като галя десния педал. Големия разход идва от ниската скорост на движение. А ако го настъпвам си мисля, че и 100/100 е постижим резултат.
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • #75
                                От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

                                Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                                40/100 бензин при лека разходка без буксуване и закъсване на бързи и като галя десния педал. Големия разход идва от ниската скорост на движение. А ако го настъпвам си мисля, че и 100/100 е постижим резултат.
                                Това с каква кола ?
                                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X