Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

    Не се хабете. Не му се спори на човека

    Коментар


    • #17
      От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

      То какво ли има да се спори... Вярно е въпрос на предпочитания.
      На мен ми е много интересно, някой като каже "не мога да карам дизел". Като се има предвид, че доста от хората които го казват, въобще не са имали дизелова кола, а робуват на историите ЕЖК, как дизела не палел, бил тромав...
      Тя и сестра ми "не можеше да кара дизел", но като покара мойта призна, че и е много по-удобна и лесна за каране от нейната.
      Що се отнася до джипките, дизел по много причини.
      На мнението на колегата Джамбазов съм.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #18
        От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

        Няма какво да спорим. За Ефтино е ясно - за сега метан. За из гората - нафта. За дълго - нафта. За багажник с резервна гума - бензин и нафта. За въртящ момент - нафта. За небомба - нафта.

        Коментар


        • #19
          От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

          Много точно!
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #20
            Аз пък минах от дизел на бензин/газ! Основната причина бе, че двигателя взе да сдава багажа (2,5 TD на VM)! Предварителните сметки показаха, че ремонта може да стигне и 2000 лева, а ако бях отворил двигателя, можеше да се окаже, че ще струва и повече! И това за джип който на пазара в момента струва 3-4000 лева! Първи недостатък на дизела - скъп ремонт! Вярно е, че дизелите имат по-висок въртящ момент в ниските обороти! Масово двигателите са в порядъка на 270-320 Nm максимален въртящ момент! Е колко големи гуми можеш да търкаляш в гората - в калта или по стръмния баир с тази специфична мощност за която всички толкова много приказват (Не разбирам примерите за това колко вдигал джипа на магистралата?! Моя вдига 200 и то не по баира на долу! Е, и..?!)..?!! Истината е, че двигателя трябва да е голям и мощен! Без значение дали е бензин или дизел (който си мисли, че нафтовата му малолитражка има голям въртящ момент, да дойде да покара малко моя джип и пак ще си поговорим...)! С оглед на къде отиват цените на горивата, поне според мен и възможностите ми - логичния избор е голям бензинов мотор на газ! С газов инжекцион съм и нито ми мирише на газ в колата, нито пък съм забелязал да не ми върви колата, въпреки всичките ми опити да я хвана в крачка! И място за багаж имам колкото се сетиш, въпреки бутилката в багажника... Това с натрупването на грешки с времето в компа на мотора, ще го установим как е като го покарам малко повече! Да трупа, да трупа, колко ще натрупа, след като се трият за 5 минути...?!! И на края идва икономическия и финансов момент - на мен в момента ми идва по-евтино да карам американски V8 с 215 коня под капака и 400 Nm въртящ момент, от колкото скапания VM-ски дизел който минава за икономичен!

            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
            Няма какво да спорим. За Ефтино е ясно - за сега метан. За из гората - нафта. За дълго - нафта. За багажник с резервна гума - бензин и нафта. За въртящ момент - нафта. За небомба - нафта.
            Пенчо за какви бомби говориш бе човек..?!! Поне малко технически грамотен ли си и на ясно ли си с устройството и параметрите при които работят всички компоненти на една качествена газова система..?!! И кое му е далаверата на метана..?!! До лятото ще стигне бензина както е тръгнало - ако не знаеш набиха му акциз, за разлика от пропан бутана, който за битови нужди все още е свободен от такъв! Относно въртящия момент - в предния ми пост!
            Последно редактирано от maxxx; 28-01-12, 20:37.

            Коментар


            • #21
              От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

              Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
              То какво ли има да се спори... Вярно е въпрос на предпочитания.
              На мен ми е много интересно, някой като каже "не мога да карам дизел". Като се има предвид, че доста от хората които го казват, въобще не са имали дизелова кола, а робуват на историите ЕЖК, как дизела не палел, бил тромав...
              Тя и сестра ми "не можеше да кара дизел", но като покара мойта призна, че и е много по-удобна и лесна за каране от нейната.
              Що се отнася до джипките, дизел по много причини.
              На мнението на колегата Джамбазов съм.
              Не мога да карам дизел защото не издържа на напан,до сега съм имал три дизелови автомобила и трите не издържаха.Просто не издържат на високи обороти,а и миризмата на нафта не ми понася.
              Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
              АСК Ален Мак

              Коментар


              • #22
                От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

                Прибавете към дизеловия двигател и едно турбо, иначе ..... "60" коня и толкова. Атмосферен дизел за да има голям въртящ момент май трябва и той да е 3000-4000 кубика, както бензиновия. А повечето бензинови са атмосферни. И сега ще кажете ма то под 1700 оборота няма значение турбото - и за това има бавни скорости. За протокола - не съм противник на дизеловите двигатели. Най-много ми се иска да е на ток джипката. Там въртящият момент е най-добър ама ще трябва да почакам още десетина годинки, или повече.
                Последно редактирано от sony bono; 28-01-12, 21:05.

                Коментар


                • #23
                  От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

                  Гумите са 215/75/15 а там се качвам с 90 .аз говоря че на равно потдържа такива скорости

                  Коментар


                  • #24
                    От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

                    Първоначално публикуван от Nikolai Georgiev (turbo d) Преглед на мнение
                    И какво излиза ако не пушиш караш на метан иначе няма икономия хихихихихи............................
                    А я направи сметка, ако си на метан и спреш да пушиш... трябва да ти връщат кинти от общината

                    Коментар


                    • #25
                      От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

                      От 20 години карам на газ и не съм нито гръмнал, нито смърди. Багажникът си ми е колкото си е и без АГУ (отдолу е).
                      Едната ми кола е карбураторна и компове нема. Другата е с амнайсе компютъра и не трупа нищо, освен... много километри. Съвсем обикновено АГУ на 6-цилиндров мултипойнт инжекцион... Няма обстоятелство, при което не ми е стигала мощност или въртящ момент.
                      Служебната печка 3.2 DID има много и скъпи ядове и гори 12-13 нафта. Личната 16-17 газ градско... Не се усеща разлика в динамиката между газ и бензин. Нямам нищо въпреки дизелите, хубаво нещо са си някои от тях, особено когато са служебни и не ги зареждам и поддържам.
                      Дразни ме, обаче ширещото се невежество по отношение на газовите уредби и от потребители и от "майстори" и от чули-недочули. Метан не бих сложил, защото минаваш 100 км., свършва и после само тежи. Пропан има навсякъде. За градска кола на метан - ОК.
                      Ако изкарвах автомобила на високосна година, вероятно щях да си взема поне 4.2 нафтов пушилник, ама нейсе...
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #26
                        От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

                        Първоначално публикуван от Венци В Преглед на мнение
                        Не мога да карам дизел защото не издържа на напан,до сега съм имал три дизелови автомобила и трите не издържаха.Просто не издържат на високи обороти,а и миризмата на нафта не ми понася.
                        ...Понеже гледам, че сте ме цитирал...
                        Като чета поста Ви, и подписа под него...отказвам се да споря.
                        Бъдете здрав!
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

                          Първоначално публикуван от gimiks Преглед на мнение
                          Гумите са 215/75/15 а там се качвам с 90 .аз говоря че на равно потдържа такива скорости
                          Колега ,гуми с този размер ,карах на сузуки витара.И ми бяха малки.На фронтера в твоята комплектация ,гумите са 255/65/16-заводски.Смятай си ги сам.А ние караме нашите ,с маалко по големи.Моята върви с 265/75/16, и то без да правя нищо по окачването.Като сложиш гуми каквито трябва -бързо ще разбереш нуждата от аванс процесор.
                          Румен Николов

                          0888 358 572

                          Коментар


                          • #28
                            От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

                            Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                            ...Понеже гледам, че сте ме цитирал...
                            Като чета поста Ви, и подписа под него...отказвам се да споря.

                            Бъдете здрав!
                            Абе аз карам същото, ама от правилната страна, но с маалко по друг бензинов матор.Този от подписа на колегата си върви колкото дизеловия 2.8. Иначе е хубава безпроблемна и кретено-устойчива моторетка, но на тази кола конкретно лекинко малее.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #29
                              От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

                              Първоначално публикуван от gimiks Преглед на мнение
                              Гумите са 215/75/15 а там се качвам с 90 .аз говоря че на равно потдържа такива скорости
                              С този размер аспиринчета може и да вдига 150 (по твоя километраж) . Аз съм с 33 12.5 15 и също катеря преди тунелите с 90 на метан с аванс процесор , на равно 120-130макс. Има и една друга подробност Фронтерата с 33ки киломертажа се изравнява с ГПС-а с по малки гуми показва повече тествал съм го на 3 Фронтери, което значи че с гуми 215 75 15 ще има около 20км разлика в минус и 160 ще се окажат 140.
                              Николай Георгиев 0+
                              тел.0887357722

                              Коментар


                              • #30
                                От: Метан–бензин / Газ–бензин / или Дизел ДА ПОСПОРИМ малко

                                Гледаите клипчето в което съм заснел Нисана на колегата Гришан и ще разберете за какво служи въртящия момент на дизела , това което прави на Гришата Нисана съм сигурен че го могат единици бензинови джипки. Имам в предвид стъпалото да се качи точно по този начин .
                                клип: http://www.vbox7.com/play:d0efc5f3
                                Има и още една подробност не може да се засили джипа защото стъпалата са 2, и горе трябва да се завие веднага защото направо не може което допълнително затруднява .
                                Последно редактирано от Nikolai Georgiev (turbo d); 28-01-12, 22:50.
                                Николай Георгиев 0+
                                тел.0887357722

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X