Тази снимка ако т ипомогне добре.
Първото е долната помпа, на нея е цицката за обезвъздушаване, а може да имаш и демпфер има го на втората снимка. Ако имаш първо него обезвъздуши и тогава долната помпа. Той се намира в двигателния отсек, ако проследиш тръбата от горната помпа към съединителя ще го видиш.
Тази снимка ако т ипомогне добре.
Първото е долната помпа, на нея е цицката за обезвъздушаване, а може да имаш и демпфер има го на втората снимка. Ако имаш първо него обезвъздуши и тогава долната помпа. Той се намира в двигателния отсек, ако проследиш тръбата от горната помпа към съединителя ще го видиш.
Благодаря за илюстрирания отговор, но не мога да се ориентирам, коя е "долната помпа" - в двигателния отсек или при педала.
Значи имаш горна помпа, свързана с педала, и на нея е казанчето за спирачна течност, намира се при двигателя от дясно долу горе където се пада педала, няма я на снимката. Имаш и долна помпа която е на снимка 1 и е завита с болтове за кожуха на скоростната кутия, и избутва вилката на съединителя намира се отдолу, и евнтуално имаш (вече не помня кои модели имаха и кои не) демпфер които се намира пак при двигателя но от лявата страна, като проследиш тръбата от горната помпа надолу към съединителя ще го видиш. Накратко горната помпа и евентуално демпфера се намират при двигателя а долната помпа, затова е долна щото е отдолу на колата.
Значи имаш горна помпа, свързана с педала, и на нея е казанчето за спирачна течност, намира се при двигателя от дясно долу горе където се пада педала, няма я на снимката. Имаш и долна помпа която е на снимка 1 и е завита с болтове за кожуха на скоростната кутия, и избутва вилката на съединителя намира се отдолу, и евнтуално имаш (вече не помня кои модели имаха и кои не) демпфер които се намира пак при двигателя но от лявата страна, като проследиш тръбата от горната помпа надолу към съединителя ще го видиш. Накратко горната помпа и евентуално демпфера се намират при двигателя а долната помпа, затова е долна щото е отдолу на колата.
Едва днес успях да стигна до обезвъдушаването. Обезвъздуших и от помпата и от демпфера. Разликата при смяна на предавките е осезаема - сега влизат доста по-леко и усещам напрежение при натискане на педала - преди си потъваше почти без съпротивление. Наистина не се сменят като на лека кола, но влизат почти без проблем.
Благодаря.
Мдаа, лошото е, че ефектът трая ден до пладне. Има-няма два дни след обезвъздушаването. И сега пак се усеща престъргване при смяна на предавките. Не шум, но по лоста се усеща колко трудно влизат и престъргват. Ще си призная накои неща - не съм сменял масло в СК и спирачна течност само съм доливал. Възможно ли е това да е проблема или основната причина е някъде другаде?
Наистина не е лошо да смениш маслото в скоростите щом е старо, но мисля, че имаш още въздух в системата на съединителя. И при мен беше подобен проблема като смених гумичките на помпите. Обаче, след объзвъздушаването при Лозан от самия него, нещата се оправиха и то трайно. ТОзи магьосник направи някаква "магия". Наистина. Обезвъздушавах много пъти както се прави по книга, но все не ставаше както трябва. Говоря за ОФА ДБ, но и при КБ е същото. Мини при него, ще ти го направи за две минути. Сигурен съм. Освен ако не ти е съвсем свършил съединителя - тогава и магия няма да помогне.
Поредността на обезвъздушаване е първо от демфера и после от долната помпа. Да не си го направил обратно. А ако си свалял и горната помпа или си източвал течността, тогава трябва да почнеш от нея. От горната.
Поредността на обезвъздушаване е първо от демфера и после от долната помпа. Да не си го направил обратно. А ако си свалял и горната помпа или си източвал течността, тогава трябва да почнеш от нея. От горната.
В началото не успях да намеря демфера и обездъздуших от долната помпа. После го отктих и обезвъздушавах и от там. Послед пак от помпата...
Ще организирам смяна на маслото на СК тази седмица да видим дали ще има траен ефект.
При всички положения ще е добре да го смениш маслото в скоростите, че не се знае какво е вътре. И на колко километри пробег е.
Твойта фронтира беше от Италия нали?
Коментар