Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обезвъздушаване на съединител?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от vladi333 Преглед на мнение
    Напомпваш на педала от край до край (от крайно долно до крайно горно положение), най добре с ръка. След като си напомпал натискаш педала, и отваряш пробката, издърпваш педала до край отново с ръка и когато стигнеш крайната точка на педала затваряш пробката. Отново напомпваш и повтаряш процедурата ( помпа се на завита пробка)!
    Успех!

    И какво налага тая странна схема на обезвъздушаване, кое е различното при фронтерата ?

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от vilik Преглед на мнение
      Беше напълно ясен
      Ако имаш път към Благоевград прати един ЛС да почерпя по бира
      А пък ти ако имаш път към София и имаш нужда от помощ се обади, пак ще пием по бира, самоче докато ти оправим колата
      LZ1HKW
      Реглаж на преден и заден мост
      My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Tzwetomir Преглед на мнение
        И какво налага тая странна схема на обезвъздушаване, кое е различното при фронтерата ?
        На този въпрос не мога да отговоря, само че така пише в autodata-та, и от опит го казвам. Днес на една Фронтера сменяхме спирачната течност, за това съм 100% сигурен в думите си
        LZ1HKW
        Реглаж на преден и заден мост
        My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

        Коментар


        • #19
          опелите имат този спечифичен момент при обезвъздушаване на хидр съединител. не зная какво точно в системата възпрепятства обезвъздушаването по нормалния начин (както спирачките), но факт е, че при манипулации има склонност да остава въздух в трасето на съединителя и да не иска да се обезвъздуши. при това се налага така нареченото обратно обезвъздушаване с шприцоване на спирачна течност през пробката подробности по процедурата не ме питайте, но съм го виждал да го прави спец опелист върху моя опел. ефекта беше задоволителен (преди това 1-ва и 2-ра влизаха трудно особено студени).
          "..there is no substitute for cubic inches.."

          Коментар


          • #20
            този метод само за опел ли важи или и за други марки
            Иван Дочев-ТЛК 73,4.2l-0888713925

            Коментар


            • #21
              Ситуацията е странна! Fakir говори за "шприцоване през пробката", което е различно от препоръката на vladi333. Моля, изяснете случая.
              Lancia Delta HF Integrale Evolucione

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
                Ситуацията е странна! Fakir говори за "шприцоване през пробката", което е различно от препоръката на vladi333. Моля, изяснете случая.

                Ми за днес неможах нищо да свърша ,защото по препоръка на колегата потърсих синтетична спирачна течност ама в неделя в Благоево се оказа невероятен проблем да се намери това пусто животно ... повечето продавачи дето работеха в неделя ме гледаха странно като попитах за нещо такова Но утре се надявам в големите спецялизирани магазини да има днеска си я карах така полуобезвъздушена, утре като намеря течноста почвам пробите и ще напиша какъв е разултата от цялата процедура

                Коментар


                • #23
                  "синтетична" - не те съветвам. избери спирачна течност на известен производител НО ТОЧНО ТАКАВА КАКВАТО ТРЯБВА ЗА ТВОЯТА СИСТЕМА (МИСЛЯ ЧЕ DOT 4). всяка друга е неподходяща и може да доведе до сериозни проблеми в системата ти.
                  "..there is no substitute for cubic inches.."

                  Коментар


                  • #24
                    Каква спирачна течност и защо?

                    Ето малко информация по темата.

                    Автомобилните спирачни системи са особено важни хидравлични системи, работещи в много тези условия.
                    За да се гарантира тяхната работа, спирачните течности трябва да отговарят на МНОГО изисквания, най-важните от които са:
                    - подходящ визкозитет и течливост при ниски температури;
                    - термична устойчивост и окислителна стабилност;
                    - недопускане образуването на пяна; запазване на експлоатационните параметри при проникване на вода;
                    - съвместимост с еластомерите, смазване и предпазване от корозия на металните части.

                    Спирачните течности трябва да отговарят на изискванията на cneцuфukaцuя SАЕ J 1703 или на по-популярната FMVSS 116 DOT 3/4/5/ 5.1.

                    DOT3

                    Конвенционална спирачна течност на полигликлова основа, използвана в повечето транспортни средства.

                    Предимства:
                    - евтина и разпространена в търговската мрежа.

                    Недостатъци:
                    - уврежда уплътненията от естествена гума;
                    - уврежда боята;
                    - силно абсорбира вода (веднъж отворена, опаковката не бива да се съхранява повече от седмица).

                    Поради голямати си хигроскопичност е възможно да доведе до корозия на елементите в спирачната система.

                    DOT4

                    Предназначена за употреба в по-новите модели. В повечето случаи също е на полигликолова основа.

                    Предимства:
                    - сравнително евтина, разпространена в цялата търговска мрежа;
                    - по-слабо поглъща вода в сравнение с DOT3;
                    - по-висока температура на кипене от DOT3, позволяваща приложимостта й при по-тежки експлоатационни условия.

                    Недостатъци:
                    - уврежда боите;
                    - средно с около 50% по-скъпа от DOT3;
                    - при абсорбция на вода може да доведе до корозия на металните части.

                    DOT5

                    Известна като „силиконова" спирачна течност.

                    Предимства:
                    не уврежда боите;
                    - не абсорбира вода и може да бъде използвана при повишена влажност;
                    - съвместима с всички уплътнения.

                    Недостатъци:
                    - не трябва да се смесва с DOT3 u DOT 4.

                    Повечето проблеми при използването на DOT5 са свързани със смесването й с други спирачни течности.
                    Най-добрият начин да преминете на DOT5 е да изградите наново спирачната си система.

                    Тъй като DOT5 не абсорбира вода, замърсяванията се събират в най-ниските части на спирачната система и могат да предизвикат корозия.

                    Поради способността им да задържат въздуха DOT5 са „свиваеми" течности и са неприложими за ABS системи около два пъти по-скъпа от DOT4 и достъпна само в специализирани магазини.


                    DOT 5.1
                    Сравнително нова спирачна течност на силиконова основа със силно подобрени антикорозионни качества.

                    Предимства:
                    - превъзходни качества в сравнение с горните типове течности.
                    Има много високa температура на кипене, независимо от погълнатата вода;
                    - съвместима с всички гумени уплътнения.

                    Недостатъци:

                    DOT5.1 не са силикови течности и абсорбират вода;
                    - подобно на DOT5 u DOT4 уврежда боите;
                    - no-скъпа от DOT5 u DOT4 и много по-трудна за намиране.

                    Минералните масла за хидравлични системи (HSMO) са комбинация от минерално масло и присадки u обикновено са оцветени в зелено.
                    Като правило тези течности са най-скъпи, поради най-високата си температура на кипене и най-добрата защита на системата от корозия.

                    Трябва да се има предвид обаче несъвместимостта им с течности на силиконова и полигликолова основа.
                    Независимо от типа на използваната хидравлична течност правилната поддръжка е ключът към безаварийната работа на системата.

                    Общите препоръки са:

                    1. Ако имате спирачна система, който не тече и не създава никакви други проблеми, не сменяйте типа спирачна течност след прочитането на тази статия. Нормалният срок за експлоатация на всяка спирачна течност е от една до две години в зависимост от препоръките на производителя.

                    2. При всяка смяна на течността промивайте изцяло спирачната система, за да я предпазите от корозия, независимо от типа спирачна течност, която ползвате.

                    3. Aкo имате финансова възможност, използвайте по-висококачествените DOT4 или още no-добрите DOT5.1 спирачни течности.

                    4. Използвайте DOT5 само ако превозното средство е било фабрично заредено с нея и/или има изрична препоръка от производителя.

                    Намерих доста полезна информация която си струва да се прочете

                    Коментар


                    • #25
                      Колега ако не си си купил още спирачна течноств ОМВ има DOT 5.1 и е на много приемлива цена. Мисля 7 лв. 500 гр.
                      no signature no problems

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                        Колега ако не си си купил още спирачна течноств ОМВ има DOT 5.1 и е на много приемлива цена. Мисля 7 лв. 500 гр.

                        Наложи се да поръчам онлайн
                        мотул са много слабо застъпени в тоя град нещо

                        Утре най-после ще си проведа експеримента
                        MOTUL DOT 5.1 Brake Fluid 0.5L 13.00лв
                        Последно редактирано от vilik; 06-02-07, 19:13.

                        Коментар


                        • #27
                          Е най-после

                          Днес дойде спирачната течност и успях да я сменя без проблем... сега течноста е напълно бистра...явно добре се е отразила тази седмица с кучето дот 4, направих така първо лека промивка с дот 5.1 и след това както ме посъветва vladi333 обезвъздуших съединитела.Всичко е бомба, даже скърцането от помпата изчезна

                          vladi333 Мерси още ведньж за съвета!

                          П.С. някоя може да добави към заглавието - разрешен

                          Коментар


                          • #28
                            Re: Обезвъздушаване на съединител?

                            За да не отварям нова тема ще питам тук. Преди два дни долях спирачна течност (беше останала малко на дъното на казанчето) и по нормалния начин за обезвъздушаване 15 повотрения. Преди манипулацията скоростите много трудно влизаха, след това вече при студен двигател влизат без проблем като загрее задната трябва да я включвам съвсем бавно за да не изхърка та да продължавам ли с опитите за обезвъздушаване или да търся другаде проблема ( спирачната течност в момента е куча марка но ще купя хубава)


                            Въпрос към Vilik : От двете пробки ли обезвъздушава или само от долната щото наистина има две аз вчера видях втората.

                            Коментар


                            • #29
                              Re: Обезвъздушаване на съединител?

                              само от долната

                              Коментар


                              • #30
                                Re: Обезвъздушаване на съединител?

                                Първоначално публикуван от vladi333 Преглед на мнение
                                Колега vilik на твоята фронтера се обезвъздушава не на натискане а на отпускане!!!
                                При мен смяната на течността я правим със специална машина, поради тези съпътстващи проблеми
                                За да се оправиш сам направи така:
                                Напомпваш на педала на съединителя, държиш го в долно положение, отваряш пробката на долната помпа и издърпваш педала с ръка до край, след 2-3 такива процедури нещата си идват на място
                                Също важно е и с каква течност си заредил системата !

                                Слушам и не вярвам на очите си!!!
                                По твоята логика като отпуснеш педа тогава отделя съеденителя Спирачките как ги обезвъздушаваш
                                OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X