До: Проблем зимата с ОФБ дълга база!
До Нива Ман:
Аз бих казал следното:
1. Теренът го познавам до последната бъбунка на пътя, защото го минавам минимум 2 пъти седмично...
2. След интервенцията по джипката от страна на Лозан нещата се промениха достаааа... Оказва се, че преди съм карал на лед и сняг едва ли не с леко блокирало задно колело ( или поне не е работело и на 50 % от това, което трябва да прави ). Вчера вечерта трябваше да се ходи до Бояна и на горното блато из полето просто беше друг автомобил.
Вече ми писна да чувам, че всичко си зависи от ситуацията и т.н. Мисля, че въпросът ми е пределно ясен:
При остър завой и след това наклон при зимно време ( сняг, лед и/или киша ), какви са предимствата и недостатъците да се подходи на бавни с по-висока предавка или на бързи и ниска ( втора ) предавка?
Това е което ме интересува, а не да ми казва някой: включи 4х4, дай газ и т.н. За това се грижи 4 годишния "навигатор" на задната седалка

До Нива Ман:
Аз бих казал следното:
1. Теренът го познавам до последната бъбунка на пътя, защото го минавам минимум 2 пъти седмично...
2. След интервенцията по джипката от страна на Лозан нещата се промениха достаааа... Оказва се, че преди съм карал на лед и сняг едва ли не с леко блокирало задно колело ( или поне не е работело и на 50 % от това, което трябва да прави ). Вчера вечерта трябваше да се ходи до Бояна и на горното блато из полето просто беше друг автомобил.
Вече ми писна да чувам, че всичко си зависи от ситуацията и т.н. Мисля, че въпросът ми е пределно ясен:
При остър завой и след това наклон при зимно време ( сняг, лед и/или киша ), какви са предимствата и недостатъците да се подходи на бавни с по-висока предавка или на бързи и ниска ( втора ) предавка?
Това е което ме интересува, а не да ми казва някой: включи 4х4, дай газ и т.н. За това се грижи 4 годишния "навигатор" на задната седалка



Коментар