Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за поставяне на блокажи на FRONTERA?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от митко
    блокаЖ някакъв вид ЛСД ще да е. аз като дигна задните гуми и завъртя едната рязко - другата се върти на обратно. ако обаче я завъртя плавно - другата се върти в същата посока. без никакви шумове. те това пък какво е?
    Ми тва ми прилича на ЛСД с износени дискове и става обикновен диф. А при каране как се държи?

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от superMAX
      Ми тва ми прилича на ЛСД с износени дискове и става обикновен диф. А при каране как се държи?
      и на мене ми прилича на ЛСД с износени дискове а как се държи при каране - не знам. обикновено съм вътре и не виждам кои гуми се въртят, кои - не. минавам навсякъде където поискам, може би работи, кой да ти каже...
      Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
      http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
      http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от fanatic
        не се пали толкова този дето го е писал това за каретата е регистриран преди 10 дни пък и толкова е виждал каре та камоли на фронтера подминавай подобни глупости с усмивка пълно е с комплексари навсякъде. А гумени карета няма освен може би на легото с което си играе . А това дето си пробвал май не е много правилно пробвах да въртип задните колела при изключено 4х4 и на ръка ЛСД-то механична частична блокировка и се проверява най-лесно по този начин.
        Извинявам се,наистина звучи като заяждане.Просто исках да кажа че Фронтерата не е машина с проектна насоченост към тежък оффроуд.От 10 дни съм във форума,но от десетина години карам джипове.Пък и с бусове камиони и коли имам известен опит.Това само за информация.А иначе Фронтерата сигурно може да въърви с 160км.в ч. по магистралата,но аз с моето G не мога.Въпрос на пртоектна насоченост.
        Пътят е целта.

        Коментар


        • #34
          Приема се аз също не съм имал за цел да обиждам и съжелявам ако е така. Да абсолютно си прав фронтерата е на светлинни години от Г-то като здравина на конструкцията и изпълнението но мога да ти гарантирам че не е за асвалта даже никак. Аз не мога да вдигна повече от 140 на магистралата докато съм виждал Г-та да ме задминават както си се движех със 180 със старото ми ауди но има всякакви. Не бъркай фронтерата с шосеен джип! виж има доста марки които спадат в тази категория но не ми се влиза в подробности всеки да кара това което иска и така както може да си позволи мисля, че е безмислено да се изтъква кой какво с какво.
          no signature no problems

          Коментар


          • #35
            Значи вече се разбрахме по въпроса със заяждането.Пак пиша,че ако някой съм обидил с написаното, моля още веднъж да бъда извинен.А Фронтерата се държи доста добре на асфалтов път върви като л.автомобил напъвал съм я до 140 на газ и няма никакви проблеми.А защо ме питате "как се държи на пътя",ако и има нещо как да го разбера,какво трябва и какво не трябва да прави????

            Коментар


            • #36
              някой може ли да качи някаква снимка или схема на ЛСД!
              OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

              Коментар


              • #37
                Първоначално публикуван от MARINHAKER
                някой може ли да качи някаква снимка или схема на ЛСД!
                Ами то Митко Фулдата беше пуснал преди време една тема по въпроса.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #38
                  До: Въпрос за поставяне на блокажи на FRONTERA?

                  здравейте.първо искам да кажа че не съм мн вътре в нещата, в смисъл знам кво е блокаж ама "лсд" нищо не ми говори. та преди около 2 години и нещо баща ми си взе фронтера дълга база 98 година,и не сме я дигали да разследваме щот знаехме че уж няма блокажи а само предно и бавни,но...... преди няколко месеца един приятел (ловджия,търси къса фронтера,доста чел) ми каза че имало фронтери със заден или преден или централен блокаж.не обърнах внимания на казаното.
                  един ден отидохме на нивата и щот аз бях доста "чист" бащами искара джипа на пътя (със предно и бавни) а аз се загледах отзад и кво да видя: кат се качи на асфалта и направи завой задния мост се държеше типично кат за блокиран,външната (от дясната страна на ляв завой) гума въртеше нормално а другата върти на място със същите убороти.дотук добре.почти бях решил че имам и блокаж ама.
                  сетих се че тази зима пак наблюдавах : искарване на заден ход по мн стръмен път(черен) в сняг и въртеше само едната задна гума,а баща ми каза че е вкл и предното и бавните.
                  та с целия тоя роман дет исписах ви моля за някъв съвет как да разбера точно имам ли /нямам ли блокаж.
                  и на края да ви питам,той баща ми кат купувал фронтерата му казали след изключване на малкия лост да връща колата около 4 метра в обратен ход на този в който последно е карал с предно или предно и бавни тва така ли е или е няква прищявка ?????????????
                  благодаря предварително

                  Коментар


                  • #39
                    До: Въпрос за поставяне на блокажи на FRONTERA?

                    Фронтерите нямат блокаж/и.
                    Връща се след ползване на 4x4,за да отцепят автоматичните инерционни хъбове.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Въпрос за поставяне на блокажи на FRONTERA?

                      А по въпроса има изписано почти колкото е "История Славанобългарска". Темата не е за ЛСД поради което моля да не се "разводнява"
                      no signature no problems

                      Коментар


                      • #41
                        До: Въпрос за поставяне на блокажи на FRONTERA?

                        а да питам за цената на ремонта на ЛСД-то ако са износени дисковете де?

                        Коментар


                        • #42
                          До: Въпрос за поставяне на блокажи на FRONTERA?

                          Питай в представителство на Опел. Но се съмнявам, че цената ще ти допадне. Не вярвам някой от тук присъстващите да е сменял такива.
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #43
                            До: Въпрос за поставяне на блокажи на FRONTERA?

                            За блокажи на Frontera ето какво намерих:
                            Opel Frontera= Isuzu Rodeo

                            http://www.richmondgear.com/01pdfs/PTRAXAPP.pdf
                            http://www.differentials.com/pdfs/42.pdf
                            http://www.differentials.com/pdfs/43.pdf
                            Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI Quadra Drive II

                            Коментар


                            • #44
                              До: Въпрос за поставяне на блокажи на FRONTERA?

                              Здравейте колеги!
                              Имам ОФБ КБ 2.2 бензин. Наскоро бях я вдигнал на подемник и се сетих да проверя за самоблокиращ диференциал на задния мост. Като завъртя едната гума в едната посока и другата се завърта в същата посока. До тук добре, но като вдигнах само едната задна гума с крик, по нищо не пролича да работи ЛСД-то. Повдигнатата гума се въртеше а тази на земята не помръдваше, без значение колко газ подавам. Нямам представа какво е маслото в дифа, само знам че нивото му е достатъчно. Дали ако си смена маслото с 75W 140 блокажа ще проработи?

                              Коментар


                              • #45
                                До: Въпрос за поставяне на блокажи на FRONTERA?

                                Няма да ти "проработи",просто това е една от слабите страни на LSD-то. Ако едното колело е със голямо сцепление,а другото няма хич (вдигнато е във въздуха примерно или е на лед) то ЛСД дифа не може да задвижи гумата със сцепление,т.е. не работи в момента. Ако се дръпне ръчната спирачка (при условие,че действа директно на колелата,а не е трансмисионна) се създава допълнително триене във свободното колело и тогава ЛСД-то би трябвало да сработи.А за маслото-ако не си сигурен какво е,по-добре го смени с такова за такъв диференциал,защото точно от неподходящи масла се скапват с времето.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X