До: Ремонт на двигател Оф В
Колиги, при тази беднотийка за тези пари фронтерката си е направо цвете. Между другото днес ми доставиха книгата за обслужване и ремонт на Фронтера В от Москва и вътре открих много полезна информация и то под формата Направи си сам.
Препоръчвам ви сайта на Автокнига RU.
Там пише че има някакъв клапан за вентилация на картера и ако той не работи започва да гори повече масло.Защото го изсмуквала през изпускателните тръби.
Ще примера компресията на цилиндрите ,след това ще сипя по малко масло за да елиминирам неплътност на клапаните и накрая ще решавам.
Ако е само до гумички на клапаните не ме притеснява,притеснява ме цената при смяна буталата със сигментите.
Между другото някаде четох в форума че се налива по малко газ за горене през свещите да постои така евентуално ако има запекани сигменти да ги отпусне.
С две думи ще пробвам всякакви дяволии преди да се набутам и с бутала исигменти.
Колиги, при тази беднотийка за тези пари фронтерката си е направо цвете. Между другото днес ми доставиха книгата за обслужване и ремонт на Фронтера В от Москва и вътре открих много полезна информация и то под формата Направи си сам.
Препоръчвам ви сайта на Автокнига RU.
Там пише че има някакъв клапан за вентилация на картера и ако той не работи започва да гори повече масло.Защото го изсмуквала през изпускателните тръби.
Ще примера компресията на цилиндрите ,след това ще сипя по малко масло за да елиминирам неплътност на клапаните и накрая ще решавам.
Ако е само до гумички на клапаните не ме притеснява,притеснява ме цената при смяна буталата със сигментите.
Между другото някаде четох в форума че се налива по малко газ за горене през свещите да постои така евентуално ако има запекани сигменти да ги отпусне.
С две думи ще пробвам всякакви дяволии преди да се набутам и с бутала исигменти.
Коментар