Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на двигател Оф В

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ремонт на двигател Оф В

    Колеги от два месеца карам Фронтера В и вече и открих скритите проблеми.
    Първо открих че губи антифриз и се оказа че някой некадърен майстор е сменял главата на двигателя и е наранил гарнитурата при поставянето и. Нова гарнитура,шлайфане на глава и този проблем го отстраних но установих че яде масло колкото ибензин което ме навежда на мисълта че този двигател е прегряван и сигурно има и запекани сигменти.Поръчах си справочник за ремонт на Фронтера В от Русия и като го получа запрятам ръкави и ще се заема лично с проблема защото ми писна от мили и любезни търговци на коли.
    Иначе джипката е супер няма нищо общо с модел А
    Някай правил лие ремонт на двигател 2,2 екотек
    и да ми препоръча магазин за части на приемлива цена.

  • #2
    До: Ремонт на днигател Оф В

    Бележи си балансиращите валове,че после ще пускаш тема за тях.
    Премери блока за износване "бъчва",ако е така с едни сегменти ще кара малко.Разбити водачи на клапани също докарват разход на масло.Смени и биелните лагери(освен ако не са чисто нови)-не са скъпи.
    И е силно препоръчително да смениш болтовете на главата.
    Успех и пиши как върви.
    Калин Владов,09РСПБЗН

    Коментар


    • #3
      До: Ремонт на днигател Оф В

      Някъде бях пуснал една тема за x22xe,обаче твоя ,ако не се лъжа е x22se.Ценово предполагам няма голяма разлика,което от своя страна означава някъде 1800-2000 хиляди.Лева.Колегата по горе ти е писал,че разбити водачи и изтънели клапани водят до разход 1/1000 масло.Другите части можеш да вземеш от другаде,но гумички по добре вземи от официалния вносител,сиреч София ауто.Около 4лв бройката.
      Румен Николов

      0888 358 572

      Коментар


      • #4
        До: Ремонт на днигател Оф В

        Калине да не се бъракаш с 2.2 Директ мотора? Аз съм разглобявал 2.2 еко тека за глава и балансиращи валове нямаше(Омега Б след феис лифт беше колата). Именно заради харч на масло беше ремонта.
        Иначе колега аз съм със собствено мнение по въпроса за харч на масло при Опел и еко тек моторите. За мене проблема идва от варлуващото понятие високо температурни мотори което повече колеги може да са чували. Аз имам една вектра Б 1.8 еко тек(същия като 2.2 с по-малък обем) когато я купих работеше между 90-100 градуса. След обаслужване на мотора (ангренажи, вод. помпа, термостат) продължаваше да работи така. Колата обаче я купих със спукан воден радиатор, след неговата смяна нещата станаха много различни. Сега вече работи м/у 82-92 градуса, няма студ няма пек това е работната температура на мотора.
        Преди да я разглобиш сподели с какво масло е в момента мотора?
        Ако ще се разглобява направо гумички на клапаните, водачите проверка или смяна, малени сигменти също...това са задължително издуханите неща. Въпросната Омега и опслужиха само главата, не ме послушаха и сега продъжава да гори масло. В Опел форума има доста писано за харча на масло и нещата който съм посочил са целия проблем.

        Коментар


        • #5
          До: Ремонт на днигател Оф В

          Клапаните са припасвани и сменени гумички ако вярвам на майстора от сервиза но за по сигорно съм решил да ги смена лично ,за първо ще меря компресията докато получа каталога за да съм сигарен че майсторите не са си оставили ръцете при пасването на клапаните,почна ли даго разглобявам ще пусна снимки в форума за да могат и другите Фронтераджии да се спасяват сами защото в тази държава важи поговорката че вълкът му е дебел врата защото си върши сам работата.
          И един въпрос каде може да се смени езика на компютара защото сега изписва на Италянски и дисплея може ли да си заменя от друг модел на Опел защото има изгорели пиксели тук таме.

          Коментар


          • #6
            До: Ремонт на днигател Оф В

            Първоначално публикуван от sineto Преглед на мнение
            Някъде бях пуснал една тема за x22xe,обаче твоя ,ако не се лъжа е x22se.Ценово предполагам няма голяма разлика,което от своя страна означава някъде 1800-2000 хиляди.Лева.Колегата по горе ти е писал,че разбити водачи и изтънели клапани водят до разход 1/1000 масло.Другите части можеш да вземеш от другаде,но гумички по добре вземи от официалния вносител,сиреч София ауто.Около 4лв бройката.
            Няма разлика между дватата двигателя от вътре , и щом е имала проблем с главата , много е възможно и сигментите да са заминали ; но пък може да минеш само с гумички и сигменти(дано);

            Коментар


            • #7
              До: Ремонт на днигател Оф В

              Първоначално публикуван от IvanVG Преглед на мнение
              Калине да не се бъракаш с 2.2 Директ мотора? Аз съм разглобявал 2.2 еко тека за глава и балансиращи валове нямаше(Омега Б след феис лифт беше колата). Именно заради харч на масло беше ремонта.
              Иначе колега аз съм със собствено мнение по въпроса за харч на масло при Опел и еко тек моторите. За мене проблема идва от варлуващото понятие високо температурни мотори което повече колеги може да са чували. Аз имам една вектра Б 1.8 еко тек(същия като 2.2 с по-малък обем) когато я купих работеше между 90-100 градуса. След обаслужване на мотора (ангренажи, вод. помпа, термостат) продължаваше да работи така. Колата обаче я купих със спукан воден радиатор, след неговата смяна нещата станаха много различни. Сега вече работи м/у 82-92 градуса, няма студ няма пек това е работната температура на мотора.
              Преди да я разглобиш сподели с какво масло е в момента мотора?
              Ако ще се разглобява направо гумички на клапаните, водачите проверка или смяна, малени сигменти също...това са задължително издуханите неща. Въпросната Омега и опслужиха само главата, не ме послушаха и сега продъжава да гори масло. В Опел форума има доста писано за харча на масло и нещата който съм посочил са целия проблем.
              На тоя балансиращите валове са във картера,зацепени със зъбно колело.
              Калин Владов,09РСПБЗН

              Коментар


              • #8
                До: Ремонт на днигател Оф В

                Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                На тоя балансиращите валове са във картера,зацепени със зъбно колело.
                Точно!
                А и няма абсолютно нищо общо с 1.8...!
                Nissan Navara D22 YD25 Double Cab

                Коментар


                • #9
                  До: Ремонт на днигател Оф В

                  Ба... това ме изненада!!! Аз мислех че съм видял всичко от Опел. Даже одеве рових да видя дали има разлики по ангренажната система на двата монтирани 2.2 двигателя и те нямат. Ама за картера не се бях сетил чесно. Мерси за инфото

                  ПП - Не предлагайте на човека да сменя само гумички(често проблема е в маслените сигменти), найстина ще има ефект но за кратко. За да смени гумичките ще му е по трудно отколкото да си извади мотора и да си го ремонтира целия на земята. Лично и гумички на клапани съм сменял на два Опела, не е за секи тази работа.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Ремонт на днигател Оф В

                    Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                    На тоя балансиращите валове са във картера,зацепени със зъбно колело.
                    Бензиновия 2.2 има ли балансиращи валове наистина? Дезеловия 2.2 занам със сигурност, че има и са зацепени с верига. Приятел я сменя след като се скъса и помля биела.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Ремонт на днигател Оф В

                      Има ,наистина.Зацепват се директно на вала отдолу.
                      Калин Владов,09РСПБЗН

                      Коментар


                      • #12
                        До: Ремонт на днигател Оф В

                        Но слагаш едни спортни валчета и балансиращите можеш да ги режеш и тогава 2.2-то тръгва като лудо...
                        Nissan Navara D22 YD25 Double Cab

                        Коментар


                        • #13
                          До: Ремонт на днигател Оф В

                          Първоначално публикуван от stifler Преглед на мнение
                          Но слагаш едни спортни валчета и балансиращите можеш да ги режеш и тогава 2.2-то тръгва като лудо...
                          Офф топик.
                          Да ама ако не е фронтера. Колега за пореден път ти чета постове от които лъха спортен дух. Вземи си спортна кола и зарежи 2-тонните 4х4 за гората, не са те за тунинг и разпилване. Кардана тежи колкото мотора на един Фиат Абарт, какво въврене търсиш тук.
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #14
                            До: Ремонт на днигател Оф В

                            Напиши номер на двигател да ти дам инфо за сегменти и т.н.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Ремонт на днигател Оф В

                              Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                              Офф топик.
                              Да ама ако не е фронтера. Колега за пореден път ти чета постове от които лъха спортен дух. Вземи си спортна кола и зарежи 2-тонните 4х4 за гората, не са те за тунинг и разпилване. Кардана тежи колкото мотора на един Фиат Абарт, какво въврене търсиш тук.
                              Ам спортния дух си го имам на Астра с 2.2 матора...наред с него си има и Фронтерите...Демек и на 2-те си чеша крастата.Аз говорим от опит де, ама не на джипката.Фронта си е напраена за возене и за вършене на работа и е повече от перфектна за това, а и за гората става(т'ва лято се уверих, че само с едни добри гуми стига почти навсякъде).
                              Nissan Navara D22 YD25 Double Cab

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X