Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

    Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
    Баце, да не те плаша, ама си с различни дифове. Задния ти е по-бърз от предния... Колкото до полуоската, тя се проверява като се закачи на струг на 2 центъра - отпред на фланеца и отзад при шлиците. Ако фланеца не бие, нищо и няма.
    Това е, тя затова сигурно се е изкривила и полуоската, защото ми беше много чудно какъв зор е видяла задната, че да се изкриви 6 мм. Щом на 10 метра има значително отклонение, на 1000 метра задния мост сигурно ще иска да се завърти два оборота повече от предния
    Затова нямаш проблем на кално, защото тогава тези два оборота се превъртат по-леко.

    Това обяснява и загубата на инерция - по инерция 4Х4 с различните предавателни числа по-бавния мост ще играе ролята на спирачка. А като откачиш единия хъб, независимо кой, джипа май става 4Х2 и предния мост изобщо не тегли. Поправете ме, ако греша.
    Последно редактирано от batDancho; 08-01-10, 06:18.
    Степента на уважение е правопропорционална на калибъра на цевта и обратнопропорционална на разстоянието от нея.

    Коментар


    • #17
      До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

      Някой може ли да ми каже как да определя сам предавателното число

      Коментар


      • #18
        До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

        100% си с различни мостове. И по-скоро предния ти е друг, заден на 2.8 много трудно може да се счупи за да се наложи смяна. Отваряш капаците на дифовете и броиш зъбите на короната и на пинона, трябва да са еднакви.

        Джипа който карах и беше с различни предавателни числа имаше аналогично поведение както бях писал по-горе. На черен път няма проблем но на асфалт направо задницата се дигаше във въздуха с як удар при 80-100 км/ч.

        П.С. това с откачането на хъбовете няма смисъл да го пробвате защото отпред нямаш LSD и все едно изключваш предното като махнеш хъба.
        no signature no problems

        Коментар


        • #19
          До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

          А може ли да има нещо счупено в задния диф и за това да прави така? Някой изронен зъб на сателити и планети.
          До колкото разбирам е бил почти без масло.

          Коментар


          • #20
            До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

            Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
            А може ли да има нещо счупено в задния диф и за това да прави така? Някой изронен зъб на сателити и планети.
            До колкото разбирам е бил почти без масло.
            Изронен зъб ще щрака равномерно известно време, докато попилее всички останали в зъбната предавка, понеже следващия след липсващия зъб ще зацепва с удар.
            Степента на уважение е правопропорционална на калибъра на цевта и обратнопропорционална на разстоянието от нея.

            Коментар


            • #21
              До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

              А ако е карано дълго време с различни гуми отзад може ли да се получи някакво изнсване и после при еднакви гуми да изостава едната?

              Коментар


              • #22
                До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

                Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                А ако е карано дълго време с различни гуми отзад може ли да се получи някакво изнсване и после при еднакви гуми да изостава едната?
                Не, в този случай дифа ще обере разликата във въртенето на двете задни гуми - това му е функцията, все едно, че постоянно си в завой.
                Степента на уважение е правопропорционална на калибъра на цевта и обратнопропорционална на разстоянието от нея.

                Коментар


                • #23
                  До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

                  Именно, от прекалено дългото въртене на сателитите спрямо планетите и то без масло дали няма да се получи това неравномерно износване. Защото движението ще се предава повече към по-малката гума съответно с различна натоварване.
                  На теория няма да стане така, на практика как е?
                  Не спамя, питам точно за този проблем на създателя на темата.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

                    Забравяш най-важната част от уравнението а именно, че го прави само на 4Н, всяка от версиите ти ще е проблемна дори само на заден мост, а тук проблема е при включено двойно което говори 100% за различни предавателни числа на мостовете.
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • #25
                      До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

                      Така е, просто се опитвам да си обясня защо едната гума на задния мост изминава повече път от другата при положение, че са еднакви.
                      Последно редактирано от sony bono; 08-01-10, 11:06.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

                        Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                        Така е, просто се опитвам да си обясня защо едната гума на задния мос изминава повече път от другата при положение, че са еднакви.
                        Защото това е основната функция на диференциала, ако нямаше такава функция в завой всяка от колите щеше да се обръща по таван и щяхме да имаме статичен мост като на каруците.
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #27
                          До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

                          Каруцата си има диф. и той е в главата на коня Даже и раздатка има там за предни и задни крака
                          Сериозно, нали пробата е била напрано и на еднаква настилка под 4-те колела. За 10 м. доста голяма разлика се е явила

                          Коментар


                          • #28
                            До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

                            Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                            Каруцата си има диф. и той е в главата на коня Даже и раздатка има там за предни и задни крака
                            Сериозно, нали пробата е била напрано и на еднаква настилка под 4-те колела. За 10 м. доста голяма разлика се е явила
                            Прочети отначало постовете, помисли и ще си обясниш защо е така. Всичко написахме.
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • #29
                              До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

                              Съмненията са,че задният диференциал е сменяваният,капакът му беше мазан със силикон,а и на него се вижда някакво лого като на фирма за резервни части,както ще видите на снимката.Иначе всичко в него е здраво.Броят на зъбите на коронота е 41,а на пиньона 9.Отсрани на короната има дълъг номер 16НА0160449Х41DANAA96CHBW.В страни от него има друг 3603,който струва ми се е писан с някаква машинка.Някой знае ли оригинално колко са зъбите на пиньона и короната при фронтера 2.8TD,при различни предавателните числа как да позная кой е оригиналния диференциал Икой сменявания?
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:080120101.jpg
Прегледи:1
Размер:172.2 КБ
ID:5146153

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:08012010(002).jpg
Прегледи:1
Размер:158.3 КБ
ID:5146154

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:08012010(001).jpg
Прегледи:1
Размер:156.3 КБ
ID:5146155
                              Последно редактирано от fanatic; 08-01-10, 15:10.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

                                Първоначално публикуван от ивонти Преглед на мнение
                                Съмненията са,че задният диференциал е сменяваният,капакът му беше мазан със силикон,а и на него се вижда някакво лого като на фирма за резервни части,както ще видите на снимката.Иначе всичко в него е здраво.Броят на зъбите на коронота е 41,а на пиньона 9.Отсрани на короната има дълъг номер 16НА0160449Х41DANAA96CHBW.В страни от него има друг 3603,който струва ми се е писан с някаква машинка.Някой знае ли оригинално колко са зъбите на пиньона и короната при фронтера 2.8TD,при различни предавателните числа как да позная кой е оригиналния диференциал Икой сменявания?[ATTACH]141076[/ATTACH]

                                [ATTACH]141077[/ATTACH]

                                [ATTACH]141078[/ATTACH]
                                Дават го 4.55 че е за тоя мотор, което значи че задния ти е точен. Явно предния намирисва на сменен. Най-добре преброй и неговите зъбчета.
                                Много неприятно, че сте го разхвърляли целия... дано твоя майстор знае как да настройва контактното петно после, че иначе язък за здравия диф... ако не знае мога да ти дам линк към менюала където подробно е описано. В противен случай си обречен на постоянно виене и износване на пинион/корона....
                                no signature no problems

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X