До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д
Това е, тя затова сигурно се е изкривила и полуоската, защото ми беше много чудно какъв зор е видяла задната, че да се изкриви 6 мм. Щом на 10 метра има значително отклонение, на 1000 метра задния мост сигурно ще иска да се завърти два оборота повече от предния
Затова нямаш проблем на кално, защото тогава тези два оборота се превъртат по-леко.
Това обяснява и загубата на инерция - по инерция 4Х4 с различните предавателни числа по-бавния мост ще играе ролята на спирачка. А като откачиш единия хъб, независимо кой, джипа май става 4Х2 и предния мост изобщо не тегли. Поправете ме, ако греша.
Първоначално публикуван от kuzdov
Преглед на мнение

Затова нямаш проблем на кално, защото тогава тези два оборота се превъртат по-леко.
Това обяснява и загубата на инерция - по инерция 4Х4 с различните предавателни числа по-бавния мост ще играе ролята на спирачка. А като откачиш единия хъб, независимо кой, джипа май става 4Х2 и предния мост изобщо не тегли. Поправете ме, ако греша.
Коментар