Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

    Здравейте на всички,имам огромна нужда от помощта ви възможно най-спешно.Имам следното питане,наскоро се сдобих с фронтера КБ 2.8 TD1996 год.,оказа се,че има проблем с двойното,когато се включи на 4h и 4l колата започва да тресе.Оказва се,че има изкривена задна полуоска,въпросът ми е следният: възможно ли е проблемът да е от това и тези полуоски еднакви ли са със останалите модели на фронтера,например фронтера 2.3 или 2.5.

  • #2
    До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

    Защо си мисля, че ако имаш крива ЗАДНА полуоска, ще тресе постоянно, а не само при включено двойно?. Я пробвай и друг майстор да видиш какво ще ти каже. А като я купува, не включи ли двойното да я покараш малко?
    Степента на уважение е правопропорционална на калибъра на цевта и обратнопропорционална на разстоянието от нея.

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

      Няма как да тресе при 4Н ако е задна полуоска, прав е колегата по-горе, или е предна полуоска което е малко вероятно защото тя се вижда веднага ако е крива или е нещо по раздатката...
      Друг вариант е да е сменян или заден или преден мост и да е различно предавателното число, виждал съм на живо подобно нещо, на черно няма проблем на асфалт става страшно....
      Най-добре наистина смени майстора, а още по-добре отиди при Лозан.
      no signature no problems

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

        Задна дясна полуоска е свалена и видимо е крива,отклонението при въртене е 6мм,просто се вижда как мята.Освен това ми светеше лампата на ABS,а след изваждането на полуоската престана да свети и той започна да работи.Възможно ли е от това изкривяване джипът да тресе и да няма инерция само при 4H и 4L.Еднакви ли са полуоските при различните модели на фронтера.

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

          Първоначално публикуван от ивонти Преглед на мнение
          Възможно ли е от това изкривяване джипът да тресе и да няма инерция само при 4H и 4L.Еднакви ли са полуоските при различните модели на фронтера.
          Не е възможно да е от него. Няма да има инерция и ще тресе дори и на 2Н ако е от тази полуоска. Търси причината и другаде. А ABS-a си има датчик като сте сваляли полуоската някой го е наместил или почистил и той е проработил. Прегледай раздатката и предния мост. Нямам идея дали са еднакви полуоските, ако кажеш брой шлици и размер ще ти отговоря.
          no signature no problems

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

            Провери си тампоните на скоростите и двигател.

            Коментар


            • #7
              До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

              Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
              Провери си тампоните на скоростите и двигател.
              Те какво общо имат със загубата на инерция ?
              Просто колегата да облече работните дрехи и да заляга отдолу да види от раздатката напред какво става.
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • #8
                До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

                Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                Те какво общо имат със загубата на инерция ?....
                Загубата на инерция е от "парттайм" раздатката, дори да са с еднакви предавателни числа мостовете пак спира на 4х4, а ако е както каза "Фанатик" с различни, тогава ще е още по-зле
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

                  Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                  Те какво общо имат със загубата на инерция ?
                  Просто колегата да облече работните дрехи и да заляга отдолу да види от раздатката напред какво става.
                  Тампоните имат много общо с тресенето и даже може да е най-вероятния проблем според мен.
                  Последно редактирано от sony bono; 06-01-10, 20:44.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

                    Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                    Загубата на инерция е от "парттайм" раздатката, дори да са с еднакви предавателни числа мостовете пак спира на 4х4, а ако е както каза "Фанатик" с различни, тогава ще е още по-зле
                    Ми моята що не спира? Даже ускорява ако има малко надолнище.... "Стягането" при парттайм (респ. и при фултайм с блокиран междинен диф) нормално го има само в завой. При еднакви (и като налягане) гуми няма разлика при праволинейно движение, даже волана олеква още повече.
                    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                    Неизвестен мъдрец

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

                      Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                      Тампоните имат много общо с тресенето и даже може да е най-вероятния проблем според мен.
                      С това съм съгласен. А и на мен първо ми мина то през акъла . Но разбити тампони на двигателя да му убиват инерцията ?! ... то освен тампоните по СК да ги няма въобще , та да се е нещо извиснала .
                      Ма затова казах юнака да не умува , а да ляга отдолу .
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

                        Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                        С това съм съгласен. А и на мен първо ми мина то през акъла . Но разбити тампони на двигателя да му убиват инерцията ?! ... то освен тампоните по СК да ги няма въобще , та да се е нещо извиснала .
                        Ма затова казах юнака да не умува , а да ляга отдолу .
                        Това за инерцията е крайно субективно, като си на 4х4 ако си с различно напомпани гуми и завиваш е нормално да ти е различно усещането от това каквото е на 2Н, това според мен не е проблем. По-скоро е възможно от разбит тампон на СК ( който е точно пред раздатката ) да има подобно биене когато е на 4х4.
                        Може и каре на преден кардан да е порсто разбито и от там да е проблема. Но гадаенето става доста в този случай.
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

                          Пък и кой знае дали въобще има масло в предния диф или грес при иглените лагери на полуоските И каретата.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

                            Тампоните и каретата са здрави.Оказва се,че този проблем се появява само на асфалт.На сняг няма проблеми,няма проблем и когато вдигнем джипа,стоим отдолу,слушаме-нищо.На асфалт на 4Н и 4L задницата направо се мърда на ляво-на дясно и все едно иска да прескочи нещо и нещо затяга.Опитвахме доста варианти,свалихме кардана и пробвахме само с предния мост-джипът върви без проблем и няма наличие на шум.Като откачим един от хъбовете също няма проблем (пробвахме и с ляв и с десен).Като закачим всичко както трябва проблемът си е същият.Смених и кривата полуоска-прави бяхте проблемът не е от нея.Скоростите включват нормално и много леко.Днес пробвахме и нещо друго.Сложихме белези на едно и също място на 4-те гуми на джипа и го подкарахме на 4Н.Движи се около 10 метра направо.Белегът на задно дясно колело беше изостанал доста от останалите три,чиито белези съвпадаха.На 2Н пробвахме същото и резултатът се повтори.Мисля,че това не е нормално.Пропуснах да напиша,че в задния диференциал маслото беше малко.Предварително мерси за мненията.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д

                              Баце, да не те плаша, ама си с различни дифове. Задния ти е по-бърз от предния... Колкото до полуоската, тя се проверява като се закачи на струг на 2 центъра - отпред на фланеца и отзад при шлиците. Ако фланеца не бие, нищо и няма.
                              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                              Неизвестен мъдрец

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X