Здравейте на всички,имам огромна нужда от помощта ви възможно най-спешно.Имам следното питане,наскоро се сдобих с фронтера КБ 2.8 TD1996 год.,оказа се,че има проблем с двойното,когато се включи на 4h и 4l колата започва да тресе.Оказва се,че има изкривена задна полуоска,въпросът ми е следният: възможно ли е проблемът да е от това и тези полуоски еднакви ли са със останалите модели на фронтера,например фронтера 2.3 или 2.5.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д
Свий
X
-
До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д
Защо си мисля, че ако имаш крива ЗАДНА полуоска, ще тресе постоянно, а не само при включено двойно?. Я пробвай и друг майстор да видиш какво ще ти каже. А като я купува, не включи ли двойното да я покараш малко?Степента на уважение е правопропорционална на калибъра на цевта и обратнопропорционална на разстоянието от нея.
-
До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д
Няма как да тресе при 4Н ако е задна полуоска, прав е колегата по-горе, или е предна полуоска което е малко вероятно защото тя се вижда веднага ако е крива или е нещо по раздатката...
Друг вариант е да е сменян или заден или преден мост и да е различно предавателното число, виждал съм на живо подобно нещо, на черно няма проблем на асфалт става страшно....
Най-добре наистина смени майстора, а още по-добре отиди при Лозан.no signature no problems
Коментар
-
До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д
Задна дясна полуоска е свалена и видимо е крива,отклонението при въртене е 6мм,просто се вижда как мята.Освен това ми светеше лампата на ABS,а след изваждането на полуоската престана да свети и той започна да работи.Възможно ли е от това изкривяване джипът да тресе и да няма инерция само при 4H и 4L.Еднакви ли са полуоските при различните модели на фронтера.
Коментар
-
До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д
Първоначално публикуван от ивонти Преглед на мнениеВъзможно ли е от това изкривяване джипът да тресе и да няма инерция само при 4H и 4L.Еднакви ли са полуоските при различните модели на фронтера.no signature no problems
Коментар
-
До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д
Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнениеПровери си тампоните на скоростите и двигател.
Просто колегата да облече работните дрехи и да заляга отдолу да види от раздатката напред какво става.Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д
Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнениеТе какво общо имат със загубата на инерция ?....0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д
Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнениеТе какво общо имат със загубата на инерция ?
Просто колегата да облече работните дрехи и да заляга отдолу да види от раздатката напред какво става.Последно редактирано от sony bono; 06-01-10, 20:44.
Коментар
-
До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д
Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнениеЗагубата на инерция е от "парттайм" раздатката, дори да са с еднакви предавателни числа мостовете пак спира на 4х4, а ако е както каза "Фанатик" с различни, тогава ще е още по-зле.... "Стягането" при парттайм (респ. и при фултайм с блокиран междинен диф) нормално го има само в завой. При еднакви (и като налягане) гуми няма разлика при праволинейно движение, даже волана олеква още повече.
"Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Коментар
-
До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д
Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнениеТампоните имат много общо с тресенето и даже може да е най-вероятния проблем според мен.
Ма затова казах юнака да не умува , а да ляга отдолу .Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д
Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнениеС това съм съгласен. А и на мен първо ми мина то през акъла . Но разбити тампони на двигателя да му убиват инерцията ?! ... то освен тампоните по СК да ги няма въобще , та да се е нещо извиснала .
Ма затова казах юнака да не умува , а да ляга отдолу .
Може и каре на преден кардан да е порсто разбито и от там да е проблема. Но гадаенето става доста в този случай.no signature no problems
Коментар
-
До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д
Тампоните и каретата са здрави.Оказва се,че този проблем се появява само на асфалт.На сняг няма проблеми,няма проблем и когато вдигнем джипа,стоим отдолу,слушаме-нищо.На асфалт на 4Н и 4L задницата направо се мърда на ляво-на дясно и все едно иска да прескочи нещо и нещо затяга.Опитвахме доста варианти,свалихме кардана и пробвахме само с предния мост-джипът върви без проблем и няма наличие на шум.Като откачим един от хъбовете също няма проблем (пробвахме и с ляв и с десен).Като закачим всичко както трябва проблемът си е същият.Смених и кривата полуоска-прави бяхте проблемът не е от нея.Скоростите включват нормално и много леко.Днес пробвахме и нещо друго.Сложихме белези на едно и също място на 4-те гуми на джипа и го подкарахме на 4Н.Движи се около 10 метра направо.Белегът на задно дясно колело беше изостанал доста от останалите три,чиито белези съвпадаха.На 2Н пробвахме същото и резултатът се повтори.Мисля,че това не е нормално.Пропуснах да напиша,че в задния диференциал маслото беше малко.Предварително мерси за мненията.
Коментар
-
До: Проблем с полуоска ОФА - КБ 2.8Д
Баце, да не те плаша, ама си с различни дифове. Задния ти е по-бърз от предния... Колкото до полуоската, тя се проверява като се закачи на струг на 2 центъра - отпред на фланеца и отзад при шлиците. Ако фланеца не бие, нищо и няма."Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар