Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за преден диф? блокажи?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Въпрос за преден диф?

    Първоначално публикуван от vute74 Преглед на мнение
    А дали е възможно отпед да се сложи ЛСД вместо да се заварява?
    НЕ Е ВЪЗМОЖНО.Това със заварките си е моя простотия не прави така никога.Отред може само блокаж с копче.ЛСД не става.
    sigpic

    Коментар


    • #47
      До: Въпрос за преден диф?

      Аз като новобранец в форума и отскоро собсвеник на Фротера А КБ 97 ми набор - да питам нещо с риск да ме овикате,че го има писано някъде,ама аз не го намирам,а и темата е за преден диф.При включено двойно дърпам автомобил на лед т.е. аз съм на лед а той в канавката естествено аз първоначално пробоксувам -но отстрани хората ми казаха че ми се е въртяло само едното предно колело (с автоматични хъбове съм)въпросът ми е-това нормално ли е,дали не трябва и двете да се въртят или имам проблем с единият от хъбовете?

      Коментар


      • #48
        До: Въпрос за преден диф?

        Проблемът ти е, че това колело дето се е въртяло е било стъпило на по-хлъзгава повърхност и за това се е въртяло само то. Предният диференциял си е вършел работата и е подавал движението на колелото с по-малко съпротивление. Ако имаш неработещ хъб няма да ти се върти нито едно от предните колела. Според мен всичко ти е наред просто ситуацията в която си попаднал като си стъпил на лед била такава. Сигурно задните колела са се въртяли и двете, защото имаш и автоматична блокировка в някави проценти заради LSD-то на задния диферециал.

        Коментар


        • #49
          До: Въпрос за преден диф?

          Да задните се въртяха и двете,но аз лично си мислех,че и предните трябва да се въртят (независимо,че едното е на лед,а другото да кажем на асфалт)нали затова не трябва да караме на сухо с включен преден,защото са посточнно зацепени и блокирани ... или може би аз бъркам някъде ...

          Коментар


          • #50
            До: Въпрос за преден диф?

            Първоначално публикуван от yanush Преглед на мнение
            Да задните се въртяха и двете,но аз лично си мислех,че и предните трябва да се въртят (независимо,че едното е на лед,а другото да кажем на асфалт)нали затова не трябва да караме на сухо с включен преден,защото са посточнно зацепени и блокирани ... или може би аз бъркам някъде ...
            На сухо е друга бира . Иначе на хлъзгаво едното предно колело може да се случи буксува , нали за това има диференциал отпред ...който не е блокиран
            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

            Коментар


            • #51
              До: Въпрос за преден диф?

              Първоначално публикуван от Евгени turboto Преглед на мнение
              НЕ Е ВЪЗМОЖНО.Това със заварките си е моя простотия не прави така никога.Отред може само блокаж с копче.ЛСД не става.
              При Jeep WJ(1999-2004) с Quadra Drive има LSD(Vari-lock) на предния мост.
              Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI Quadra Drive II

              Коментар


              • #52
                До: Въпрос за преден диф?

                Първоначално публикуван от batije Преглед на мнение
                При Jeep WJ(1999-2004) с Quadra Drive има LSD(Vari-lock) на предния мост.
                Quadra-drive-a е друга бира. Тънката разлика, е че vari-lock-a е георотор с помпа и създава налягане при блокиране а LSD-то което коментираме си е с геро-дискове, едното блокира плавно и отпуска пак така а другото често го прави отраз. Тоя WJ най-вероятно има и виско муфа на раздатката което играе роля на диф а фронтерата е яко зъби и нищо друго в раздатката та разликите станаха доста.
                no signature no problems

                Коментар


                • #53
                  До: Въпрос за преден диф?

                  Първоначално публикуван от yanush Преглед на мнение
                  Да задните се въртяха и двете,но аз лично си мислех,че и предните трябва да се въртят (независимо,че едното е на лед,а другото да кажем на асфалт)нали затова не трябва да караме на сухо с включен преден,защото са посточнно зацепени и блокирани ... или може би аз бъркам някъде ...
                  Проблемът на карането на сухо не е предния диференциал или хъбовете, а раздатката. В нея няма междинен диференциал и като завиваш предният мост изминава повече разстояние от зания, при което се товари много раздатката именно заради липсата на диф. в нея. На мокро приплъзват предните гуми и натоварването е много по-малко. Затова не е хубаво да се кара на сух асфалт с включено 4х4 фронтерата. На черен път може.
                  Нищо и няма на колицата ти. Карай смело.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Въпрос за преден диф?

                    Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                    Quadra-drive-a е друга бира. Тънката разлика, е че vari-lock-a е георотор с помпа и създава налягане при блокиране а LSD-то което коментираме си е с геро-дискове, едното блокира плавно и отпуска пак така а другото често го прави отраз. Тоя WJ най-вероятно има и виско муфа на раздатката което играе роля на диф а фронтерата е яко зъби и нищо друго в раздатката та разликите станаха доста.
                    Ето виж какво пишат хората за блокажа на предния диф.

                    IMPORTANT FRONT AXLE APPLICATION INFORMATION
                    The Powertrax® No-Slip Traction System and Lock-Right Locker works well on the front axle of 4-wheel
                    drive vehicles provided a couple of important guidelines are followed. The Powertrax® No-Slip Traction
                    System should be used only on vehicles equipped with locking hubs on the front axle or with front axle
                    disconnect. In addition, the vehicle must not be equipped with full time 4 wheel drive. Vehicles equipped
                    with a Powertrax® No-Slip Traction System on the front axle should not be operated on the highway with
                    the front hubs locked and 4-wheel drive engaged. Following these guidelines will ensure very on-road
                    driveability while still providing maximum off-road traction.

                    Не е по различно от начина по който караме Фронтерите.
                    Ето и линк-а откъдето съм копирал текста:

                    http://www.richmondgear.com/01pdfs/PTRAXAPP.pdf

                    За Dana 44 преден диф май има и ЛСД на Detroit Truetrac.

                    http://www.differentials.com/pdfs/43.pdf

                    Понеже не съм сигурен какви са предните дифове на фронтерите ще помоля колегата "fanatic" да погледне линковете и да каже стават или не тези ЛСД-та. Предварително му благодаря.
                    Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI Quadra Drive II

                    Коментар


                    • #55
                      До: Въпрос за преден диф?

                      Първоначално публикуван от batije Преглед на мнение
                      Ето виж какво пишат хората за блокажа на предния диф.

                      IMPORTANT FRONT AXLE APPLICATION INFORMATION
                      The Powertrax® No-Slip Traction System and Lock-Right Locker works well on the front axle of 4-wheel
                      drive vehicles provided a couple of important guidelines are followed. The Powertrax® No-Slip Traction
                      System should be used only on vehicles equipped with locking hubs on the front axle or with front axle
                      disconnect. In addition, the vehicle must not be equipped with full time 4 wheel drive. Vehicles equipped
                      with a Powertrax® No-Slip Traction System on the front axle should not be operated on the highway with
                      the front hubs locked and 4-wheel drive engaged. Following these guidelines will ensure very on-road
                      driveability while still providing maximum off-road traction.

                      Не е по различно от начина по който караме Фронтерите.
                      Ето и линк-а откъдето съм копирал текста:

                      http://www.richmondgear.com/01pdfs/PTRAXAPP.pdf

                      За Dana 44 преден диф май има и ЛСД на Detroit Truetrac.

                      http://www.differentials.com/pdfs/43.pdf

                      Понеже не съм сигурен какви са предните дифове на фронтерите ще помоля колегата "fanatic" да погледне линковете и да каже стават или не тези ЛСД-та. Предварително му благодаря.

                      От първия линк става ясно, че PowerTrax-a произведен за Исузу Трупър от 84-а до 87-а е със 17 шлици каквито са нашите предни за фронтерата, лошото е че този блокаж го правят само за заден диф. От 2-рия линк няма нито един блокаж за 17 шлици. С 2 думи не става. Задни блокажи колкото искаш за фронтера но преден няма. А условието за ръчни хъбове за преден е ясно защо го има. Въпроса е че дори на оффроуд без среден диф, ще е голям майтап да се кара, защото ще приплъзва вместо да завива, което ми се струва опасно.
                      no signature no problems

                      Коментар


                      • #56
                        До: Въпрос за преден диф?

                        А този ARB (RD 94) дали ще стане ?



                        http://store.arbusa.com/ARB-Air-Lock...D94-P3566.aspx
                        Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI Quadra Drive II

                        Коментар


                        • #57
                          До: Въпрос за преден диф?

                          Първоначално публикуван от batije Преглед на мнение
                          А този ARB (RD 94) дали ще стане ?

                          http://store.arbusa.com/ARB-Air-Lock...D94-P3566.aspx

                          Ще стане, но това е въздушно-управляем 100% механичен блокаж. Не е LSD за което говорим. Ако някой иска преден блокаж за мен най-добрия вариант е именно 100%-овия механичен. Но темата беше за LSD отпред...

                          П.С. излиза около 1500-2000 лв.
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #58
                            До: Въпрос за преден диф?

                            Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                            Ще стане, но това е въздушно-управляем 100% механичен блокаж. Не е LSD за което говорим. Ако някой иска преден блокаж за мен най-добрия вариант е именно 100%-овия механичен. Но темата беше за LSD отпред...

                            П.С. излиза около 1500-2000 лв.
                            Явно има Фронтери с различни предни дифове. Например Isuzu Rodeo (=Frontera) kоето е с преден диф DANA 44,



                            а за преден диф DANA 44 гледам, че има ЛСД на Truetrac (TT 913A334 или TT 913A333).



                            При условие че се кара само на задно с изключени ръчни хъбове мисля че няма да има проблем да се сложе ЛСД на предния диф.
                            А че темата се измести малко си прав..подведах се от "Задни блокажи колкото искаш за фронтера но преден няма".
                            То и аз преди няколко месеца търсих преден блокаж ама не намерих, ама сега като написа че нашите дифове са със 17 шлици ми попадна това АРБ та реших и за него да попитам дали става.
                            Темата за блокажи ми е много интересна и даже смятам до година да сложа на фронтерата (за тази година имам вече проект)
                            Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI Quadra Drive II

                            Коментар


                            • #59
                              До: Въпрос за преден диф?

                              На фронтерата дифовете наистина са по образец на Dana 44 но не са взаимно заменяеми като части, освен, че диаметара на полуоските е 44 мм. други прилки нямат.
                              И да ако търсиш блокаж, гледай да е със 17 шлици, предавателното число няма значение за блокажа. Аз горещо бих ти препоръчал ARB няма смисъл от други експерименти, ще ти излезе почти толкова и не е сигурно кой как ще ти го монтира, пък и се износва и после ремонта е колкото нов, докато АРБ-то ако го използваш внимателно няма да има проблем.
                              no signature no problems

                              Коментар


                              • #60
                                До: Въпрос за преден диф?

                                Първоначално публикуван от batije Преглед на мнение
                                ....При условие че се кара само на задно с изключени ръчни хъбове мисля че няма да има проблем да се сложе ЛСД на предния диф.....
                                Не се занимавай с глупости. С ЛСД отпред ще излетиш от първия заледен завой. Ако искаш блокаж, слагай АРБ, но според мен е най-добре да имаш такъв и отзад. Обаче и паричките им са доста....
                                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                                Неизвестен мъдрец

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X