Колеги,какво мислите за принудително(с електрожена)блокиране на предния диф на фронтераА с автоматични хъбове,при положение ,че предният мост го включваме само в кал,сняг ,лед?Дали фронтито ще стане по-проходимо,защото на всички ни се е случвало например следната ситоация:десните гуми(предна и задна)боксуват а левите си стоят и колата на помръдва.Поради тази причина се замислих за блокирането на преден диф и включването му в екстремни ситоации.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Въпрос за преден диф? блокажи?
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Въпрос за преден диф?
 
 Те хъбовете дали автомати или ръчни все тая ,когато предно дясно колело боксува лявото си стои .Затова мисля,че като блокираме дифа ще е по-добре за проходимостта .А моста ние така и така го включваме само на лед,кал и т.н. нали си нямаме междинен диф....Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Въпрос за преден диф?
 
 Гарантирам ти първо, че няма да можеш да завиеш, еле пък на лед или кал и второ ще се изпочупят хъбовете или даже може да скъсаш полуоска. Блокаж се използа само и единствено направо и с 2-5 км/ч. Наистина колкото да те извади от хлъзгаво или на кантар. А ти искаш да караш в гората предполагам с повече от 5 км/ч. и даже се предполага, че ще завиваш. Мой съвет не го прави, ако си решил. Ако просто си дикутираме добре, но недей да си осакатяваш колата. Тя все пак е твоя, ако имаш друга, а тази ти е за хоби - давай  
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Въпрос за преден диф?
 
 Ясно,без блокаж.Това със завиването наистина може да е проблем,но пък неможе да отречете ,че ще драпа яко а иначе неможе да се кара при включено 4х4 с по-голяма скорост от 10км,като искаш скорост-на заден мост.Но пък ще те измъкне почти......отвсякаде.
							
						Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински.... а иначе неможе да се кара при включено 4х4 с по-голяма скорост от 10км,като искаш скорост-на заден мост.Но пък ще те измъкне почти......отвсякаде.
							
						Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Въпрос за преден диф?
 
 По-добре си оправи ЛСД-то на задния. Аз подобни проблеми с боксуване 1 предно и 1 задно нямам. Винаги бутат 2-те задни и 1-то предно, не съм закъсвал до сега. Все пак и прилагам малко разум от къде да мина...no signature no problems
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Въпрос за преден диф?
 
 Евгени,що не си писал досега за подобрението?Как се държи в калта?Как точно блокира дифа?Защото след всички предходни мнения и аз започнах да се съмнявам в идеята си вече Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински.... Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Въпрос за преден диф?
 
 Карал ли си машина с 100% блокирал преден диф на хлъзгава повърхтност (Кал,сняг и лед)?Не съсипвай колата ако нямаш още един мост за да си направиш експеримента! Ще се убедиш че е загуба на време и съсипани средства и материали.Първоначално публикуван от drjanton Преглед на мнениеКолеги,какво мислите за принудително(с електрожена)блокиране на предния диф на фронтераА с автоматични хъбове,при положение ,че предният мост го включваме само в кал,сняг ,лед?Дали фронтито ще стане по-проходимо,защото на всички ни се е случвало например следната ситоация:десните гуми(предна и задна)боксуват а левите си стоят и колата на помръдва.Поради тази причина се замислих за блокирането на преден диф и включването му в екстремни ситоации.
 ....И защо по дяволите е тази инженерна мисъл в автомобилостроенето да се занимават със диференцяли ЛСД-та и блокировки та не ги произвеждат с 2 твърди оси ? ------------------------------------ ------------------------------------
 тел. O878 9ЧЧ 999
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Въпрос за преден диф?
 
 ...поредни .Първоначално публикуван от Евгени turboto Преглед на мнение...Държи се перфектно.Вече 3 месеца го юркам яко здрав е.До сега да бях счупил 2 нормални с тва каране.... Значи най-накрая улучи як диф ! Значи най-накрая улучи як диф ! Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени. Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Въпрос за преден диф?
 
 Не,не съм карал,но смятам,че ще е леко неоправляемаПървоначално публикуван от CJ_7 Преглед на мнениеКарал ли си машина с 100% блокирал преден диф на хлъзгава повърхтност (Кал,сняг и лед)?Не съсипвай колата ако нямаш още един мост за да си направиш експеримента! Ще се убедиш че е загуба на време и съсипани средства и материали.
 ....И защо по дяволите е тази инженерна мисъл в автомобилостроенето да се занимават със диференцяли ЛСД-та и блокировки та не ги произвеждат с 2 твърди оси ?  Обаче ще те измъква в кофти ситоация.Няма пълно щастие,всичко е компромис Обаче ще те измъква в кофти ситоация.Няма пълно щастие,всичко е компромис Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински.... Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.






 
							
						

Коментар