Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за преден диф? блокажи?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Въпрос за преден диф?

    Първоначално публикуван от Евгени turboto Преглед на мнение
    Имам и преден и заден мост от исузо 3.2 бензин.Но задния е на прожини тва не е проблем.Но предния е голям колкото на Патрул заден Не знам как ще госъбера.
    Ми то е ясно, слагай и 3.2 двигателя. И той се слави като едно от най-сполучливите неща на исузо. Пък да видим дали ще се счупи нещо тогава.

    Коментар


    • #32
      До: Въпрос за преден диф?

      Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
      Ми то е ясно, слагай и 3.2 двигателя. И той се слави като едно от най-сполучливите неща на исузо. Пък да видим дали ще се счупи нещо тогава.
      За място на предното "прасе" е умуването,не за тротинетката за сега...

      Коментар


      • #33
        До: Въпрос за преден диф?

        Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
        За място на предното "прасе" е умуването,не за тротинетката за сега...
        Нищо не разбрах,кво значи тази тротинетка?
        sigpic

        Коментар


        • #34
          До: Въпрос за преден диф?

          С пронцентното "заключване" на дифа... става чрез виско и може не до 60%, а до 90 и нагоре. При БМВ (Е30) 4х4 моделите (IX) са с такъв диф.

          А аз да ви попитам аз... една странна чуденка. Хъбовете включени,4х4 включено... Гумите не се въртят, само задното. Нито съм го мъчил(много), нито се чуло... храс-прас, нито пък се чува нещо да се "мели". От хъбовете да е?

          Коментар


          • #35
            До: Въпрос за преден диф?

            Първоначално публикуван от Suzuki_Sj410 Преглед на мнение
            С пронцентното "заключване" на дифа... става чрез виско и може не до 60%, а до 90 и нагоре. При БМВ (Е30) 4х4 моделите (IX) са с такъв диф.

            А аз да ви попитам аз... една странна чуденка. Хъбовете включени,4х4 включено... Гумите не се въртят, само задното. Нито съм го мъчил(много), нито се чуло... храс-прас, нито пък се чува нещо да се "мели". От хъбовете да е?
            Дори 1 хъб да не е заключил пак няма да ти се върти предното. Може и да не се е чуло "прас" и пак да не работи. Ако е влизала вода кал пясък или ако не е отварян за почистване от 4-5-6 години нищо чудно. Поне предния кардан върти ли се?
            no signature no problems

            Коментар


            • #36
              До: Въпрос за преден диф?

              Първоначално публикуван от Евгени turboto Преглед на мнение
              Нищо не разбрах,кво значи тази тротинетка?
              Пламен има в предвид че идеята е за смяна на дифа не на трутинетката=двигателя.
              no signature no problems

              Коментар


              • #37
                До: Въпрос за преден диф?

                Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                Дори 1 хъб да не е заключил пак няма да ти се върти предното. Може и да не се е чуло "прас" и пак да не работи. Ако е влизала вода кал пясък или ако не е отварян за почистване от 4-5-6 години нищо чудно. Поне предния кардан върти ли се?
                Водица и л`дец бая пое последната раСотка. Кардана си се върти...
                Кажи ми, че са хъбовете ...

                Коментар


                • #38
                  До: Въпрос за преден диф?

                  Първоначално публикуван от Suzuki_Sj410 Преглед на мнение
                  Водица и л`дец бая пое последната раСотка. Кардана си се върти...
                  Кажи ми, че са хъбовете ...
                  хъбовете са.
                  Отваряй смело. И да не напльокаш яко грес после. Съвсем малко по самите шлици.
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • #39
                    До: Въпрос за преден диф?

                    Първоначално публикуван от Suzuki_Sj410 Преглед на мнение
                    С пронцентното "заключване" на дифа... става чрез виско и може не до 60%, а до 90 и нагоре. При БМВ (Е30) 4х4 моделите (IX) са с такъв диф.

                    А аз да ви попитам аз... една странна чуденка. Хъбовете включени,4х4 включено... Гумите не се въртят, само задното. Нито съм го мъчил(много), нито се чуло... храс-прас, нито пък се чува нещо да се "мели". От хъбовете да е?
                    Е виско муфата е друга бира , аз мисля че говорехме за ЛСД.
                    ... а ти бягай да отваряш хъбовете !
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Въпрос за преден диф?

                      Първоначално публикуван от Suzuki_Sj410 Преглед на мнение
                      Водица и л`дец бая пое последната раСотка. Кардана си се върти...
                      Кажи ми, че са хъбовете ...
                      Той като се върти виж дали пулоските движат с него първо едната,задръж я с рака и после другата.Това е при НЕ ЗАПАЛЕН джип.Върти ги на ръка.
                      sigpic

                      Коментар


                      • #41
                        До: Въпрос за преден диф?

                        Да се върна на дифа на Евгени, като казах по-горе исузови дифове не знаех, че Евгени има от 3.2 исузо. И си мисля, че дори да побере предния отпред, в което не се съмнявам, че ще измисли нещо, този мотор 2.4 ще му е доста трудно да ги върти. И за това най-добре е дифовете да си вървят с двигателя който явно е наличен. Но трябват и скоростите. Нали? Така като гледам снемките май не е автоматик.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Въпрос за преден диф?

                          Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                          Да се върна на дифа на Евгени, като казах по-горе исузови дифове не знаех, че Евгени има от 3.2 исузо. И си мисля, че дори да побере предния отпред, в което не се съмнявам, че ще измисли нещо, този мотор 2.4 ще му е доста трудно да ги върти. И за това най-добре е дифовете да си вървят с двигателя който явно е наличен. Но трябват и скоростите. Нали? Така като гледам снемките май не е автоматик.
                          Автомат е и тва не ме кефи.Иначе имам всичко.То си е цял джип.
                          sigpic

                          Коментар


                          • #43
                            До: Въпрос за преден диф?

                            А дали е възможно отпед да се сложи ЛСД вместо да се заварява?
                            Jeep Grand Cherokee WJ 2.7 CRD 2002
                            Subaru Forester 2.0 d 2010
                            Great wall Steed 5 2.0 HDI 2011

                            Коментар


                            • #44
                              До: Въпрос за преден диф?

                              Първоначално публикуван от vute74 Преглед на мнение
                              А дали е възможно отпед да се сложи ЛСД вместо да се заварява?
                              Сигурно е възможно, но никъде по нета не съм срещал касета с ЛСД за преден диф, поне не механичен като нашите. Има огромна вероятност да се пребиеш ако ЛСД-то реши да хване в завой. Тогава си неуправляем. Поради тази причина предните ЛСД-та обикнвенно са с компютърно управление.
                              no signature no problems

                              Коментар


                              • #45
                                До: Въпрос за преден диф?

                                Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                                Сигурно е възможно, но никъде по нета не съм срещал касета с ЛСД за преден диф, поне не механичен като нашите. Има огромна вероятност да се пребиеш ако ЛСД-то реши да хване в завой. Тогава си неуправляем. Поради тази причина предните ЛСД-та обикнвенно са с компютърно управление.
                                Аз го пуснах това с предния ЛСД на шега . От друга страна като се замисля , едва ли е възможно "да хване в завой" ,щото той си е "хванал " още на правата . По-скоро - опасно е ако реши "да не пусне" . А това при "слаб завой" , т. е с голям радиус - не е изключено . Особено на хлъзгав път . Всъщност ясно е за какво говорим ...
                                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X