Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой какво направи днес по Фронтерата?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

    Ами ще се взема в ръце да понащракам Б, без бодилифт и качена на 265/75 R16 и джанти ЕТ 0! Е, Имаше леки заигравки с ъглошлйафа.... А faster - недоразумението идва, че ми цитираш меннието където се говори за 265/75 R16 на Б, а ти говориш за 31" на А, после след вметката на fanatic, пак ги слагаш на кантар и става нещо като вица за лимона, лоса и ескимосите....
    В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

    Коментар


    • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

      Айде и аз през бокса !

      Преди около 3 месеца Фронтито (ОФА 2i КБ`94) навърши пълнолетие съгласно американското законодателство и побърза да ме вкара във филм . Симптомите : Забелязвам аз следните неща ...

      - завишен разход на гориво ( и газ и бензин ) с около 20% само в рамките на 20-на дни
      - неравномерна работа на мотора , главно в ниските обороти . По- осезаемо на бензин и по- слабо на газ . Ще рече : горивото не е виновно , требе да се търси в електриката . Първо : проверка на свещите : тези на 1-ви и 4-ти цилиндър - бели като сняг . На 2-ри и 3-ти : опушени като кюнец . За всеки случай с контролна цел сменям и 4-те свещи . Ефект - никакъв . Отделно дистрибуторната капачка и палеца са ми на не повече от 10К км.
      - убаво , ама и ... о! загуба на антифриз ! Гледам първо радиатора , който съм запечатил (временно) с добавка преди 3 год. Той обаче сух отвън . Няма и издайнически локви сутрин под предния мост . Къде другаде да изчезва освен през гарнитурата на главата ?
      - в подкрепа на горното подозрение : при палене на студен мотор : обилен бял пушек . То вярно , че при студено време е допустимо , ама ... като загрее , пушека не изчезва , а само става черен .
      - температурата на мотора : баш по средата ,в норма , никакво греене ама при пускане пада ( за разлика от по- старо време ) . Сменям профилактично термостата . Ефект никакъв .
      - я! още ! спирам перката за охлаждане с ръка ! Виското заминало !
      Няма кво , викам си , тоя х.. мене чака . Трапанация на главата , долу в гаража и лъсва истината :

      - прогоряла гарнитура , по-скоро разложена от старост , между 3-ти и 4-ти цилиндър .
      ...и се почва :

      - шлайф на главата (превантивно ) , 15 стотни , нови гумички на клапаните , нови водачи
      - нов палец на делкото (стария го счупихме неволно при демонтажа на главата )
      - нов регулатор за налягането на горивото
      - ново стъпково моторче
      - нова водна помпа ( на старата и свиреха лагерите , макар и да не беше протекла)
      - ново виско за перката
      - нов радиатор
      ... май има и още нещо за което в момента не се сещам , ама с маслата , антифриз и филтри прескочих хилядарката .

      Обаче сега е часовник . Изпробана на сняг и кал на 1 200 н.в. без забележки .

      ... и те така ...
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

        Безaвaрийнa и рaзрaботкa и още дълги години след товa.Нямa смисъл дa те питaм проверил ли си цилиндрите ,въпросa мaй е излишен...!?
        Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

        Коментар


        • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

          Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
          Безaвaрийнa и рaзрaботкa и още дълги години след товa.Нямa смисъл дa те питaм проверил ли си цилиндрите ,въпросa мaй е излишен...!?
          Не е излишен , но забравих , а е любопитно
          Говори се , че жабарите са най-големите мурдари . А моята дойде баш от там на 135 хил. "реални" км. . Ше излезе обаче че има и хора и хора .
          Щото за общо по километраж 250 хил.км. , като замерих "елипсите" на цилиндрите (отделно никакви луфтове в буталата) за мое учудване пресметнах , че имам поне още 30-40% ресурс до първи ремонт .

          Всъщност , цилиндрите и буталата ми бяха първа грижа след свалянето на главата . Предварително бях настроен , че ако е разшльокан мотора , засилвам я на Надин и минавам на Гега . Не че няма да го направя , ама при сегашната ситуация : ще е по-късно и като втори джип Фронтерата както ми е стегната и мотор и ходова част - не си я давам ! Приятно съм изненадан , признавам си , от C20NE мотора , при всичкото изговорено в този Форум !
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

            То па кой е луд да го плюе? аз по-здрав мотор не съм имал.
            Браво Владо така се прави.
            Надявам се че си купувал оригинални части а не от известната верига на хладилника?
            Че аз го ядох с гарнитура от там.... уж най-скъпата и известна...
            no signature no problems

            Коментар


            • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

              Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
              ....Надявам се че си купувал оригинални части а не от известната верига на хладилника?
              Че аз го ядох с гарнитура от там.... уж най-скъпата и известна...
              Има неща с които компромиси не се правят . За мен обаче компромис бяха радиатора и виското . Та тях - от въпросната верига . Двете общо за 260 лв. със все ДДС-то.
              Иначе гарнитура за главата: GM за 90кинта . Продавача констатира , че съм първият , поръчвал такава от години .

              Още нещо любопитно : по принцип си имам пароструйка и в 90 % от случаите след кал следва миене , щото има една кал... ако я оставя да изсъхне става като бетон марка 250
              А имам и климатик . Понеже сефте свалям охлаждащия радиатор - площта между него и питата на климатика имаше 1/3 запечатване с кал . Та при все това и при все неработещото виско , в гората на бавни и чат-пат зор с 4000 оборота , загряване на мотора в червената зона не съм констатирал никога ( а не че не си следя уредите постоянно). Стрелката на термометъра ми е стигала максимум едно деление над средното .
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                Ето и аз с какво се занимавах в последно време.Тъй като си счупих стъклото на десния фар,а не ми се купуваше цял фар за 50 лева тъй като моя си беше здрав реших проблема за 20 лева с малко повече труд и плексиглас.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20151219_103641.jpg
Прегледи:1
Размер:153.4 КБ
ID:5699208
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20151219_103706.jpg
Прегледи:1
Размер:161.1 КБ
ID:5699209
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20151219_105038.jpg
Прегледи:1
Размер:127.1 КБ
ID:5699210
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20151219_105052.jpg
Прегледи:1
Размер:113.2 КБ
ID:5699211
                Само че идеята ми беше да стане напълно прозрачен,но като за първи път пак е добре с тези резки.
                Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
                Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
                "Кучетата лаят-кервана си върви"

                Коментар


                • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                  Така нема ли да свети накъдето си иска?Нали ролята на стъклото е да прави снопа светлина така,че да не заслепява.Фара така ще свети като "пернишки ксенон".

                  Коментар


                  • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                    В гората няма особенно значение аз и преди не се радвах на добри светлини даже май сега и по добре
                    Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
                    Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
                    "Кучетата лаят-кервана си върви"

                    Коментар


                    • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                      Колега , не знам колко време прекарваш в гората, ама на пътя знаеш ли на колко народ ще вадиш очите със тая простотия дето гордо си я сътворил!
                      Баси мизерника, да ти пратя още 30 кинта да си купиш фар че да не пострада някой нещастен човечец!
                      Срам!
                      Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                      А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                      Коментар


                      • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                        Даам... стъклото на фаровете не случайно е "нарязано" отвътре по специфичен начин. Без тези нарези пред него (ефекта на френелова леща) рефлектора ще мята светлина, колкото надолу толкова и нагоре, и ще светиш в очите на тези пред теб.
                        ОФА КБ X20SE + метан

                        Коментар


                        • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                          За всеки случай, направи тест с фаровете вечерта, като застанеш пред джипа на около 200-300 метра, виж дали при къси не те заслепява въпросния фар, може и пред някоя стена да паркираш и да видиш при включени къси, спрямо оригиналния фар как ще свети, ако фара който си направил, свети със широк и висок сноп светлина, наистина си потърси 2-ра ръка оригиналното оребрено стъкло

                          Коментар


                          • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                            Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                            Колега , не знам колко време прекарваш в гората, ама на пътя знаеш ли на колко народ ще вадиш очите със тая простотия дето гордо си я сътворил!
                            Баси мизерника, да ти пратя още 30 кинта да си купиш фар че да не пострада някой нещастен човечец!
                            Срам!
                            Да ти пратя ли адрес?

                            За всеки случай, направи тест с фаровете вечерта, като застанеш пред джипа на около 200-300 метра, виж дали при къси не те заслепява въпросния фар, може и пред някоя стена да паркираш и да видиш при включени къси, спрямо оригиналния фар как ще свети, ако фара който си направил, свети със широк и висок сноп светлина, наистина си потърси 2-ра ръка оригиналното оребрено стъкло
                            Направил съм тест.Фара си свети както преди долу в дясно,не разсейва светлина нагоре или поне не толкова че да заслепява който и да било.Даже съм замислил другия вариант да мина на лещи и да ги направя и двата фара така,че като гледам как хубаво светят оригиналните,по добре да взема един циганин със свещ да тича пред мен за по сигурно.

                            Даам... стъклото на фаровете не случайно е "нарязано" отвътре по специфичен начин. Без тези нарези пред него (ефекта на френелова леща) рефлектора ще мята светлина, колкото надолу толкова и нагоре, и ще светиш в очите на тези пред теб.
                            Колега съгласен съм с теб.Но то в този ред на мисли този джип не е смятан и да носи 35-ци гуми и да се забива до прозорците в кал ,но все пак хората си слагат по дълги обеци на задните ресори,натягат торсионните пръти до скъсване,изрязват калници,и т.н в тоя ред на мисли.
                            На колегата по горе.Не ми е проблема да дам и 100 лева за фар.Не е там въпроса.Ако искаш колата да ти е сигурна за теб и за околните ми карай си сток.Да не би да карам без спирачки със 100 по магистралата.Най лесно е да отидеш и да се бръкнеш.По трудно е да разместиш кислородните атоми в затвореното пространство над рамената!
                            Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
                            Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
                            "Кучетата лаят-кервана си върви"

                            Коментар


                            • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                              Първоначално публикуван от MUD RACER Преглед на мнение
                              ....Даже съм замислил другия вариант да мина на лещи и да ги направя и двата фара така...
                              Това също е вариант но хубавите лещи са си скъпи, лично аз съм много доволен от оригиналните си фарове, като съм сложил хубави халогенни крушки от тези като на снимката - Philips H4 Blue Vision Ultra +130%, има коренна разлика спрямо обикновените крушки, и нещо много важно, като ватове не са по-мощни отколкото при стандартните халогенни крушки! :

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:123.jpg
Прегледи:1
Размер:19.0 КБ
ID:5699738

                              Изтрих надписа на марката от снимката по подразбиране, по-горе съм писал....

                              Коментар


                              • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                                Първоначално публикуван от MUD RACER Преглед на мнение
                                Да ти пратя ли адрес?


                                Направил съм тест.Фара си свети както преди долу в дясно,не разсейва светлина нагоре или поне не толкова че да заслепява който и да било.Даже съм замислил другия вариант да мина на лещи и да ги направя и двата фара така,че като гледам как хубаво светят оригиналните,по добре да взема един циганин със свещ да тича пред мен за по сигурно.


                                Колега съгласен съм с теб.Но то в този ред на мисли този джип не е смятан и да носи 35-ци гуми и да се забива до прозорците в кал ,но все пак хората си слагат по дълги обеци на задните ресори,натягат торсионните пръти до скъсване,изрязват калници,и т.н в тоя ред на мисли.
                                На колегата по горе.Не ми е проблема да дам и 100 лева за фар.Не е там въпроса.Ако искаш колата да ти е сигурна за теб и за околните ми карай си сток.Да не би да карам без спирачки със 100 по магистралата.Най лесно е да отидеш и да се бръкнеш.По трудно е да разместиш кислородните атоми в затвореното пространство над рамената!
                                Става ясно колко са ти кислородните атоми , внимавай да не загинеш от кислороден глад!
                                Той Господ ще се погрижи за теб, дано да не пострадат невинни хора от хитроумните ти тунинги!
                                Бъди жив и здрав!
                                Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                                А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X