До: Датчик на маслото - проблем
Не съм се включвал от много отдавна.
Аз имам подобен проблем. Загрее ли двигателя, стрелката на налягането на маслото пада между червената и първата бяла. Лампа не светва. Като вдигна оборотите, то се покачва. Майстор ми каза, че е от масления термостат. Пипна и радиатора на маслото - бил студен при загрял двигател. Ако не се смени термостата, решението било да се "шкартира" термостата, така че да е постоянно отворен. От тогава не ми е останало време да пробвам и за това не мога да дадам мнение помага ли.
Не съм се включвал от много отдавна.
Аз имам подобен проблем. Загрее ли двигателя, стрелката на налягането на маслото пада между червената и първата бяла. Лампа не светва. Като вдигна оборотите, то се покачва. Майстор ми каза, че е от масления термостат. Пипна и радиатора на маслото - бил студен при загрял двигател. Ако не се смени термостата, решението било да се "шкартира" термостата, така че да е постоянно отворен. От тогава не ми е останало време да пробвам и за това не мога да дадам мнение помага ли.
. Смених го с нов, пробвах и с постоянно отворен(преохлажда се двигателя), а колеги пробваха с постоянно затворен. Няма подобрение. Масления термостат отваря само при голямо натоварване и висока температура, това му кажи на твоя майстор. Нормално е при загрял двигател да не е отворил. Щом не трака мотора и качва масло на вала, карай смело. Аз така я карам от 3 години, а преди мене кой знае от колко.
))
Коментар