датчика ми попринцип държи ниски стойности на маслото още от както карам джипа на средата на скалата е студен като запаля а като загрее и при дълъг път на и над 3000 оборота пада на първа чертичка над червеното обаче напоследък при паленето е на първа черта а като загрее пада в червеното и ми светка лампата което ме побърква а масло има и налягане има защото последния път преди да тръгна забравих да провера нивото запалих сетих се,не е работил и 3 секунди и беше качил маслото на щеката до горе....некакви идеи и съвети че нов датчик разбрах че е около 90лв и нещо много ми се виждат.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Датчик на маслото - проблем
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Датчик на маслото - проблем
 
 Имай си на предвит,че датчика за налягането и за лампата е един и същ както пише куздовПървоначално публикуван от 6efa Преглед на мнениедатчика ми попринцип държи ниски стойности на маслото още от както карам джипа на средата на скалата е студен като запаля а като загрее и при дълъг път на и над 3000 оборота пада на първа чертичка над червеното обаче напоследък при паленето е на първа черта а като загрее пада в червеното и ми светка лампата което ме побърква а масло има и налягане има защото последния път преди да тръгна забравих да провера нивото запалих сетих се,не е работил и 3 секунди и беше качил маслото на щеката до горе....некакви идеи и съвети че нов датчик разбрах че е около 90лв и нещо много ми се виждат. (най вероятно от датчика,ако не качва масло на 5-тата минута двигателя блокира) (най вероятно от датчика,ако не качва масло на 5-тата минута двигателя блокира)
 А за бавното качване на налягането сутрин както и за бавното изгасяне на лампата за маслото е виновен масленият филтър (моят го смених няколко пъти за да налучкам точната марка)
							
						OFFROAD CLUB STARA ZAGORA (моят го смених няколко пъти за да налучкам точната марка)
							
						OFFROAD CLUB STARA ZAGORA
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Датчик на маслото - проблем
 
 Аз имах подобен проблем с масления филтар на старата Фронтера при пробвани 4-5 марки най добър показател на налягането ми показа БОШ но по мое мнение и наблюдение двигател 2000i "C20NE" е маслената помпа като цена е златна около 500 600 лева[SIGPIC][/SIGPIC]
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Датчик на маслото - проблем
 
 Аз сега съм с оригинален филтър GM купен от олимпия и маслото продължава да прави мизерии, лампата свети като загрее и ме дразни.Сmенена е маслената помпа с нова пак оригинална.
 Смятам че проблема е от масления термостат, защото при студен двигател маслото ми седи на 3/4 и в момента в които колата позагрее малко налягането пада почти до червеното. Смятам да експериментирам като натегна прожината на термостата ама нещо все не ми остава време, ако някой го е правил моля да сподели Рак, мерак и простак не се лекуват!!! Рак, мерак и простак не се лекуват!!!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Датчик на маслото - проблем
 
 Майче на бош беше,сега с тия тойоти се занимавам и в главата ми е кашаПървоначално публикуван от drjanton Преглед на мнениеМарински,кои са филтрите,че и при мен вече втора смяна на масло с филтър не гасне веднага лампата като запаля.  OFFROAD CLUB STARA ZAGORA OFFROAD CLUB STARA ZAGORA
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Датчик на маслото - проблем
 
 Аз смених масления термостат, но без ефект. Пробвах и с постоянно отворен термостат, но много пада температурата на мотора. Забелязал съм, че след смяна на маслото 1000-2000 км няма проблем и после, след продължително каране на високи обороти, като изключа от скорост почва да присветква. Ако покарам по инерция на скорост не свети. Според мен или всичките масла са скапани и бързо си променят вискозитета или "тия мотори са си така...."Първоначално публикуван от rosssko Преглед на мнениеАз сега съм с оригинален филтър GM купен от олимпия и маслото продължава да прави мизерии, лампата свети като загрее и ме дразни.Сmенена е маслената помпа с нова пак оригинална.
 Смятам че проблема е от масления термостат, защото при студен двигател маслото ми седи на 3/4 и в момента в които колата позагрее малко налягането пада почти до червеното. Смятам да експериментирам като натегна прожината на термостата ама нещо все не ми остава време, ако някой го е правил моля да сподели  Чел съм из руските форуми за хора, които са си правили основен ремонт по всички правила и проблемът си остава. Пък знам ли, може и пружината да отслабва с времето и да държи термостата полуотворен постоянно. Мислех да пробвам и с принудително затворен, но не ми се занимава напоследък. Ти ако имаш време, пробвай и пиши за резултата. Чел съм из руските форуми за хора, които са си правили основен ремонт по всички правила и проблемът си остава. Пък знам ли, може и пружината да отслабва с времето и да държи термостата полуотворен постоянно. Мислех да пробвам и с принудително затворен, но не ми се занимава напоследък. Ти ако имаш време, пробвай и пиши за резултата.
 п.п. Като смени маслената помпа, клапана за налягането смени ли го?"Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
 Неизвестен мъдрец
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Датчик на маслото - проблем
 
 Скъпи колеги, мога да заявя че проблема със светещата лампа за маслото си остава дори и при принудително затворен маслен термостат Стигам до заключението че просто моторите ни си отиват........въпреки че моя е с нови лагери на коляновия вал и нова маслена помпа налягането при загрял мотор просто го няма Стигам до заключението че просто моторите ни си отиват........въпреки че моя е с нови лагери на коляновия вал и нова маслена помпа налягането при загрял мотор просто го няма Сега остава само да проверя дали при по дебело масло нещата ще стоят по друг начин....
							
						Рак, мерак и простак не се лекуват!!! Сега остава само да проверя дали при по дебело масло нещата ще стоят по друг начин....
							
						Рак, мерак и простак не се лекуват!!!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Датчик на маслото - проблем
 
 Пробва ли да сложиш друг датчик??Поне в София имате доста фронтери сваляш от едната и пробвашПървоначално публикуван от rosssko Преглед на мнениеСкъпи колеги, мога да заявя че проблема със светещата лампа за маслото си остава дори и при принудително затворен маслен термостат Стигам до заключението че просто моторите ни си отиват........въпреки че моя е с нови лагери на коляновия вал и нова маслена помпа налягането при загрял мотор просто го няма Стигам до заключението че просто моторите ни си отиват........въпреки че моя е с нови лагери на коляновия вал и нова маслена помпа налягането при загрял мотор просто го няма Сега остава само да проверя дали при по дебело масло нещата ще стоят по друг начин.... Сега остава само да проверя дали при по дебело масло нещата ще стоят по друг начин.... OFFROAD CLUB STARA ZAGORA OFFROAD CLUB STARA ZAGORA
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.







 
							
						
 
							
						
Коментар