Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фланци

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Фланци

    Здравейте, от известно време се самонавивам да монтирам фланци.....чудя се за дебелината.....35 или 50 мм???? Дайте съвет ако вече сте монтирали!
    Opel Frontera B 2,2DTI

  • #2
    Има логика да кажеш ЗАЩО ще ги монтирш, а не колко да са... И ще се убедиш, че не ти трябват.

    Коментар


    • drukman
      drukman коментира
      Редактиране на коментар
      То, само за Тойота няма достатъчно минусови джанти, да компенсират късите мостове.

    • sonda
      sonda коментира
      Редактиране на коментар
      Не разбрах нещо, какво няма за Тойота?? Кви къси мостове ?
      Последно редактирано от sonda; 02-06-25, 07:20.

  • #3
    Ако не си прекалил със гумите и със стандартните джанти 30-35 мм. застават много добре.
    МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

    Коментар


    • #4
      На висок джип,и със 7.5 см допълнително вдигнат....50 мм са му малко...Колкото по отваряш,става по особен за управление....няма пълно щастие....Единия бус е със 35 мм отпред и отзад...добре се държи на пътя...та зависи за какво искаш да ги сложиш.
      На друг бус ,искам да извадя с малко джантите....но ме е страх да сложа фланци,....за него стават джанти от БМВ х5....но не знам дали биха държали на товар ....буса е товарен и понякога върви на макс ...и като килограми и като скорост
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • drukman
        drukman коментира
        Редактиране на коментар
        Поясни, моля, за чии са му на тоя бус фланци.

    • #5
      Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
      На висок джип,и със 7.5 см допълнително вдигнат....50 мм са му малко...Колкото по отваряш,става по особен за управление....няма пълно щастие....Единия бус е със 35 мм отпред и отзад...добре се държи на пътя...та зависи за какво искаш да ги сложиш.
      На друг бус ,искам да извадя с малко джантите....но ме е страх да сложа фланци,....за него стават джанти от БМВ х5....но не знам дали биха държали на товар ....буса е товарен и понякога върви на макс ...и като килограми и като скорост
      Ако беше преди 10 години щях да ти напша три страници коментар, ама мина това време.

      Коментар


      • #6
        Бях пускал картинка преди време - как при определени положения дере гумата подкалника и веждата, ако има фланци. Вършат работа само при много сериозно повдигане и изрязани калници. Или при каране само по асфалт.
        България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

        Коментар


        • #7
          Терена по който обикновено карам е равнинен, ползвам ОФА за лов и риболов единствено. Лек терен равнинен без офроуд приключения. Мисля да сложа 35мм но не знам дали няма да стържат по калниците при пълно завиване....Просто ме кефи да е малко по-разкрачена....за това търся мнения от хора които са минали по този път и имат наблюдения. За да не хвърля на вятъра 200-300 евролевове🙂
          Opel Frontera B 2,2DTI

          Коментар


          • drukman
            drukman коментира
            Редактиране на коментар
            Кеф цена няма! Щом е за кеф, всички коментари са излишни.
            Фланците и опирането зависят от джантите и гумите. Най-простия начин да разбереш колко дебел фланец може, е да качиш една предна гума на много висок тротоар и да завъртиш волана така, че да се приближи максимално до подкалника. Растоянието което ти остава е почти колкото дебелината на фланците които можеш да сложиш.
            Гледай и нагоре калника.

        • #8
          Да ползавам темата , въпреки , че не става върпос за Опел
          Имам ремарке и искам да сложа преходни фланци, за да мога да монтирам джантите от джипа ( имам 4 железни ) Къде могат да ми изработят такива фланци ?
          Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
          За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

          A1+

          Коментар


          • #9
            Колега drukman благодаря ти искрено за съвета! Ще видя сега някъде такъв бордюр и се мятам.....
            Opel Frontera B 2,2DTI

            Коментар


            • #10
              Имай предвид, че фланците изместват геометричната вертикална ос на завъртане на гумата и се получават частично компенсирани сили, съответно векторно разложени, натоварват кормилния механизъм извън разчетеното от производителя.

              Коментар


              • #11
                Колега Stefsab- ти направо ми разби детските мечти бе пич! 😬 Какво беше това? Явно си технически много грамотно лице-инжинер! Кажи го всичко това на просто смъртен език.
                Opel Frontera B 2,2DTI

                Коментар


                • #12
                  То Мунинга не е за всеки - не осъзнаваш че първо увеличаваш рамото на силата при завой и второ рамото на силата при свиване на пружината - тоест кормилния трапец отива по дяволите и не може да се компенсира напълно с реглаж.
                  Фиат Купе
                  Опел Фронтера В
                  Мицубиши Паджеро Пинин

                  Коментар


                  • drukman
                    drukman коментира
                    Редактиране на коментар
                    По принцип е така. На практика, толкова точно направена кола се среща само на изхода на завода. А тази за която говорим отдавна е забравила къде е произведена.
                    Мога да хвана бас, че намирането на стенд (майстор) който да хване разликата е по-трудно от обуването на панталон през главата.
                    Като добавиме кефа ....КЕФА !!!

                    Колега, слагай каквото те КЕФИ. Живота е като прът в курник. Къс и усран.
                    2 часа кеф струват повече от правилна (евентуално) геометрия.
                    Личен опит.

                • #13
                  Примерно гумата ти е 20 см широка.
                  При завиване, тя се завърта вертикално, като оста на въртене е в средата на ширината т.е. на 10-тия сантиметър, мерено отвътре навън. Обикновени неравности по пътя натискат сравнително равномерно лявата и дясната част от гумата спрямо точката на завиване, като това натоварване се поема от шарнира. Тези неравности не водят до значителни сили в кормилния накрайник.

                  Слагаме фланци 5 см. Гумата се изнася на 5 см. от оста на въртене, Точката й на завъртане вече е на 5-тия сантиметър. Имаш 15 см "навън " от точката на завъртане и 5см "отвътре". Съответно при неравности получаваш 5 см "не компенсирана" ширина - "лост", който натиска (дърпа) кормилния накрайник.

                  При нормално каране, в първия случай не се генерира въртящ момент около вертикалната ос.
                  При втория случаи се генерира въртящ момент при "тяга" на колелото (подаване на газ, спиране) като посоката се променя -газ/спирачка. Съответно на този въртящ момент противодействат шарнирните връзки на кормилното управление, като усилието стига до кормилния механизъм.

                  На практика, от карането на тази кола искаш да ти е кеф. Готов си да я човъркаш за по-кеф. Прави си кефа, пък което колкото изкара!

                  Коментар


                  • drukman
                    drukman коментира
                    Редактиране на коментар
                    Макар сантиметрите да не са точно така, обяснението е съвсем точно. Резултата е точно както го е написал Колегата. Пипаната геометрия не е като смятаната геометрия. И проблема не е само в кормилните щанги а и в шарнирите и в лагерите. Разликата не е чак драстична, но я има.
                    Като се има предвид, че колата не е нова, а и ти няма да ходиш на състезание, можеш спокойно да прежалиш парите за фланците, да се покефиш а после да решиш какво ще бъде.

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X