До: Как да измъкнем още от C20NE на газ без да режем мотора.
Хм...ЕКУ-то в повечето случаи е адаптивно.И след няколко(разбирай от 5 до 40 ,горе-долу) паления,би трябвало да влезе в сервизен режим,тоест в грешка.И да си седи там.Ама променливо.С две думи:днеска ще върви и ще харчи малко,утре не и ще харчи много...
.Според мен,така поставените съпротивления по датчиците по-скоро ще объркат компа и след известно време ще има отрицателен ефект.Това обикновено става постепенно...Истината е в програмируемите компове.Особено ако колата е на газ(еле пък ако е и с газови дюзи),тъй като тогава мотора понася значително по-голямо предварение,без опастност "да роди"...И тогава има значителен ефект.
Хм...ЕКУ-то в повечето случаи е адаптивно.И след няколко(разбирай от 5 до 40 ,горе-долу) паления,би трябвало да влезе в сервизен режим,тоест в грешка.И да си седи там.Ама променливо.С две думи:днеска ще върви и ще харчи малко,утре не и ще харчи много...
Аз с подобно съпротивление лъжа двигателя по принуда - изгоря ми термо - датчика и в сервиза лепнахме постоянен резистор, който имитира 10 градуса температура. Впрочем , като изгоря датчика компа влезе в авариен режим - светна чек лампата постоянно.Работата на двигателя стана неравномерна и при двата типа гориво. След монтажа на резистора на газ няма абсолютно никаква разлика в разхода отпреди това. На бензин още не съм засичал разхода - по обясними причини
Коментар