Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как да измъкнем още от C20NE на газ без да режем мотора.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Как да измъкнем още от C20NE на газ без да режем мотора.

    Хм...ЕКУ-то в повечето случаи е адаптивно.И след няколко(разбирай от 5 до 40 ,горе-долу) паления,би трябвало да влезе в сервизен режим,тоест в грешка.И да си седи там.Ама променливо.С две думи:днеска ще върви и ще харчи малко,утре не и ще харчи много....Според мен,така поставените съпротивления по датчиците по-скоро ще объркат компа и след известно време ще има отрицателен ефект.Това обикновено става постепенно...Истината е в програмируемите компове.Особено ако колата е на газ(еле пък ако е и с газови дюзи),тъй като тогава мотора понася значително по-голямо предварение,без опастност "да роди"...И тогава има значителен ефект.
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #32
      До: Как да измъкнем още от C20NE на газ без да режем мотора.

      Има резон да стане обърквация-ще го търкалям още 2-3 дена и ще направя диагностика с кламера.То ще си обади кое-как,после ще драсна два реда.

      Коментар


      • #33
        До: Как да измъкнем още от C20NE на газ без да режем мотора.

        А ако се постави едно реле на захранването на компютъра и ще се нулира след всяко гасене? Той по принцип е непрекъснато захранен от акумулатора и си държи грешките докато не изключиш плюса от акумулатора за няколко минути. Ило можеби се нулира с кламера?
        Не е ли вариант този с релето? Аз имах такова реле преди ми махнат ламбда симулатора, който не бачкаше и не ми беше натрупвал никога грешки. Мисля пак да сложа реле и на захранването към компютъра.
        Иначе търкалям за сега вече десетина дена и съм палил поне 30-40 пъти и няма промяна в поведениео на компютъра. Наистина времето ще покаже най-точно.
        Възможно ли е да блокира необратимо и да не може да се нулира, ако се задържи дълго време в сервизен режим или какъвто и да е друг режим различен от нормалния?
        Последно редактирано от sony bono; 21-08-09, 22:35.

        Коментар


        • #34
          До: Как да измъкнем още от C20NE на газ без да режем мотора.

          И да стане обърквация даваме рестарт на компа, на мен вече 2-3 седмици на калибрата не ми е мигал чека, а яко напън...C20NE си е тамън за българи машинка...
          S10 & Frontera

          Коментар


          • #35
            До: Как да измъкнем още от C20NE на газ без да режем мотора.

            Кога се разбира, че компютъра е в сервизен режим?
            Като светне лампата на чека постоянно и не загасва въобще ли?

            Коментар


            • #36
              До: Как да измъкнем още от C20NE на газ без да режем мотора.

              Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
              Хм... 5 до 40 ,горе-долу) паления,би трябвало да влезе в сервизен режим,тоест в грешка.И да си седи там.Ама променливо.С две думи:днеска ще върви и ще харчи малко,утре не и ще харчи много....

              Компютъра как може да накара обикновената газова уредба да харчи повече. Двигателя си засмуква газа според оборотите, а не според компютъра. Нали не бъркам? Тука променяме само предварението или и още нещо? Дебитомера като подава инфо на компютърчето и заедно с новото съпротевление (с което лъжем, че двигателят е студен) променя ли се по някяъв начин газоподаването (смесването на въздух и газ) преди цилиндъра?
              Последно редактирано от fanatic; 24-08-09, 07:25.

              Коментар


              • #37
                До: Как да измъкнем още от C20NE на газ без да режем мотора.

                [QUOTE=sony bono;828040]
                Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                Хм... 5 до 40 ,горе-долу) паления,би трябвало да влезе в сервизен режим,тоест в грешка.И да си седи там.Ама променливо.С две думи:днеска ще върви и ще харчи малко,утре не и ще харчи много....


                Компютъра как може да накара обикновената газова уредба да харчи повече. Двигателя си засмуква газа според оборотите, а не според компютъра. Нали не бъркам? Тука променяме само предварението или и още нещо? Дебитомера като подава инфо на компютърчето и заедно с новото съпротевление (с което лъжем, че двигателят е студен) променя ли се по някяъв начин газоподаването (смесването на въздух и газ) преди цилиндъра?
                В общия случай да харчи повече я кара не компютъра , а като "олабиш" дебита на газта . Ама тогава и бяга повече. Аз с подобно съпротивление лъжа двигателя по принуда - изгоря ми термо - датчика и в сервиза лепнахме постоянен резистор, който имитира 10 градуса температура. Впрочем , като изгоря датчика компа влезе в авариен режим - светна чек лампата постоянно.Работата на двигателя стана неравномерна и при двата типа гориво. След монтажа на резистора на газ няма абсолютно никаква разлика в разхода отпреди това. На бензин още не съм засичал разхода - по обясними причини . За сега сутрин пали на бензин от половин оборот , но времето е топло . Ше видим зимата .
                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                Коментар


                • #38
                  До: Как да измъкнем още от C20NE на газ без да режем мотора.

                  Вече три месеца карам така... чека не ми е светвал въобще !
                  S10 & Frontera

                  Коментар


                  • #39
                    До: Как да измъкнем още от C20NE на газ без да режем мотора.

                    И аз потвърждавам тази имформация и при мен.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X