Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как да измъкнем още от C20NE на газ без да режем мотора.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Как да измъкнем още от C20NE на газ без да режем мотора.

    някой може ли да преведе ( кнок сензор ) .............. това е истинското наименование на датчика от страни на блока , който определя ъгловото изместване
    МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

    Коментар


    • #17
      До: Как да измъкнем още от C20NE на газ без да режем мотора.

      Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнение
      някой може ли да преведе ( кнок сензор ) .............. това е истинското наименование на датчика от страни на блока , който определя ъгловото изместване
      Датчик за детонации.
      no signature no problems

      Коментар


      • #18
        До: Как да измъкнем още от C20NE на газ без да режем мотора.

        Въпроса беше подвеждащ. Тъй наречения кнок сензор е нок сензор, което идва от англииската дума ..нокинк.. която във буквален превод е -чукам-. Датчик за чукане- детонация ...Той е просто микрофонче-вибрационен датчик който е насстроен да да улавя детонационните чукания и да казва на аванс процесора да върне малко ъгълана запалване
        Последно редактирано от isuzo; 12-08-09, 09:44.
        МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

        Коментар


        • #19
          До: Как да измъкнем още от C20NE на газ без да режем мотора.

          Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнение
          Въпроса беше подвеждащ. Тъй наречения кнок сензор е нок сензор, което идва от англииската дума ..нокинк.. която във буквален превод е -чукам-. Датчик за чукане- детонация
          Да, и като отчете такава подава импулс на ЕКУто да върне предварението малко!
          Ама като се прецака няма кой да каже на компа и мотора си чатърка !!!
          Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

          А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

          Коментар


          • #20
            До: Как да измъкнем още от C20NE на газ без да режем мотора.

            "ОФА спорт 2.0i" С20NE. От опита споделен от Sofeto, започналия темата, днес направих следното, от което се впечатлих безкрайно много. На студен двигател иземрих съпротивлението на температутния датчик на компютъра и показа 2.05 килоома. Температурата навън беше 25 градуса и приемам ,че 2.05 килоома отговаря на 25 градуса. На топъл двигател показваше 0.2 килоома. Започнах да слагам различни съпротивления от 2.2к.ома до 5к.ома при топъл двигател. Наистина вървенето стана коренно различно в положителен аспект, но стигнах до извода, че най-добре е да оставя 2.2к.омовото съпротивление. При него фронтерката върви много добре и празните обороти си остават около 750. При 3.2 к.омовото съпротивление държеше 1000 оборота, които ставаха след няколко секунди успокоение. При 5к.ома наистина вървеше още по-добре, но на празни обороти седеше на 1500 оборота. Явно компютърът приема данни все едно е доста под нула градуса температурата на двигателя. И така оставих 2.2 к.омовото съпротивление и палех на газ за да си върша работата. После като изстина двигателят си запали без проблем на бензин като държеше 1000 оборота. Можеби 2.6 к.ома ще пасне най-добре. Ще пробвам. Предстои да слажа и реле разбира се за да е всичко както трябва, но ефекта е наистина поразяващ. Не съм очаквал, че двигателят ще се форсира толкова лесно.
            Благодаря на MAXX за информацията за аванс-процесора на Л.С. Него ще го сложа септември след като взема заплата, а до тогава ще карам така. Само за 3 стотинки такава разлика във вървенето. Дано не съм ви отегчил с дългия пост, но не можеше да не споделя.
            Последно редактирано от sony bono; 13-08-09, 22:08.

            Коментар


            • #21
              До: Как да измъкнем още от C20NE на газ без да режем мотора.

              Наи добре си вземи тример с врътка да можеш точно да регулираш и слагаи релето ето снимки на моето... незнам при мене нещо се оталожи работата преди като върна тримера на 5к ома дикертно се получаваше ракетно ускорение + 1300 оборота на свободен ход... сега при 5 к ома си седи на 1000 оборота и не се усеща толкова... може и тримера да се сдухал ще го замеря...

              п.п - забелязали ли сте че като загреят всмукателните колектори колата пак малко окуцява на газ,нещо дали може дасе измисли за охлаждане?
              ето релето



              Последно редактирано от fanatic; 14-08-09, 14:17. Причина: Намаляване на снимките и преместването има на фтп-то.
              S10 & Frontera

              Коментар


              • #22
                До: Как да измъкнем още от C20NE на газ без да режем мотора.

                Не забравяй, че тримера си променя параметрите и от външната температура макар и много малко. Зевиси и къде си го сложил в двигателния отсег. Да не се нагрява много. Аз ще сложа на първо време постоянно съпротивление с реле, че после ще слагам аванс процесор.

                Коментар


                • #23
                  До: Как да измъкнем още от C20NE на газ без да режем мотора.

                  това за тримера наиситна ли е вярно моят на калибрата не е в ДВГ отсек ами в таблото с бушоните постоянна темп- 30гр... ето същият модел е ама е 5к ома, дали си променя параметрите? http://www.tpetrov.com/search.php?pr...D1%80+10KOM-H2
                  S10 & Frontera

                  Коментар


                  • #24
                    До: Как да измъкнем още от C20NE на газ без да режем мотора.

                    Малко вероятно е да си променя драстично параметрите от темепературата. Сигурно има някаква промяна, но не е цял килоом, а по-скоро 0.01-0.02 килоома.
                    От температурата не може да падне от 5 на 3 килоома. По-вероятно провери дали ти работи релето да не би да не превключва и да си остава на стандартния термодатчик и за това да не усещаш промяна във вървенето като въртиш тримера. И още нещо, за да измериш на колко точно слагаш тремера трябва да е изолиран и да е в мрежа с други работи. С други думи, ако си го запоил и го мериш така показанията на мултицета няма да са верни. Аз установих, че най-добре ми пасва 2.7 килоома съпротивление и това ще остане за последно.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Как да измъкнем още от C20NE на газ без да режем мотора.

                      Използването на този тример и това което правите (признавам, че нищо не разбирам) ще станат ли на 2.4 мотора? И има ли смисъл това да се прави при кола с газов инжекцион? Все още не съм решил дали да сложа обикновена газова или инжекцион! Мерси

                      Коментар


                      • #26
                        До: Как да измъкнем още от C20NE на газ без да режем мотора.

                        Първоначално публикуван от slav_iliev Преглед на мнение
                        Използването на този тример и това което правите (признавам, че нищо не разбирам) ще станат ли на 2.4 мотора? И има ли смисъл това да се прави при кола с газов инжекцион? Все още не съм решил дали да сложа обикновена газова или инжекцион! Мерси
                        На 2.4 е крайно излишно да се слага газов инжекцион ( освен ако нямаш излишни пари ) Мотора е идеален за обикновена газова, където от своя страна номера с тримера ще работи. Но ако нищо не разбираш по-добре недей да режеш жици и да закачаш тримери да не стане изненада после.
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #27
                          И да слагам нещо като тримери, определено няма да съм аз този който ще ги поставя!

                          Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                          На 2.4 е крайно излишно да се слага газов инжекцион ( освен ако нямаш излишни пари ) Мотора е идеален за обикновена газова, където от своя страна номера с тримера ще работи. Но ако нищо не разбираш по-добре недей да режеш жици и да закачаш тримери да не стане изненада после.
                          Като отвори темата за инжекциона, не мислиш ли че с него ще харчи по-малко? Съжалявам че питам тук, но просто за 2.4 няма теми!
                          Последно редактирано от maxxx; 20-08-09, 08:14.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Как да измъкнем още от C20NE на газ без да режем мотора.

                            Първоначално публикуван от slav_iliev Преглед на мнение
                            Като отвори темата за инжекциона, не мислиш ли че с него ще харчи по-малко?
                            Най-много литър надолу-смяташ си предполагаемия годишен пробег,двойната цена на инжекциона и този литър икономия кога ще го избиеш.На дъртото магаре 2.4 му е все тая с какво АГУ ще е.
                            По темата:
                            С аванс процесор 2,7кОм са му доста-държи 1300 оборота тихи/аванса го чух и него/,даже 2,2кОм са на ръба-трудно смъква до 950.Мисля да сложа 2кОм,но не намерих из чаркалаците,а не съм се завъртал да купя.
                            Незнам термодатчика дали не се е смахнал/правят го и двата често/,на студен мотор като го замерих,показа 1,95кОм,на 40 градуса беше клекнал до 350 Ом.Някой би ли бръкнал с мултицета при него как е в тия режими?За C20NE става дума.

                            Коментар


                            • #29
                              колега аз съм бъркал с уреда... 90 градуса (преди да включи перка) беше около 280 - 300 ома при студен мотор, г/д при 20 градуса моя термо датчик отчете 3к ома и малко отдгоре но не помня вече, датчика ми е стар никога не е сменян, спорден ауто дата са следните данни - 0гр- 4800-6600ом ///20гр-2200 - 2800ом ///40гр -1000-1400ом/// 80гр - 300- 400ом...

                              Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                              Малко вероятно е да си променя драстично параметрите от темепературата. Сигурно има някаква промяна, но не е цял килоом, а по-скоро 0.01-0.02 килоома.
                              От температурата не може да падне от 5 на 3 килоома. По-вероятно провери дали ти работи релето да не би да не превключва и да си остава на стандартния термодатчик и за това да не усещаш промяна във вървенето като въртиш тримера. И още нещо, за да измериш на колко точно слагаш тремера трябва да е изолиран и да е в мрежа с други работи. С други думи, ако си го запоил и го мериш така показанията на мултицета няма да са верни. Аз установих, че най-добре ми пасва 2.7 килоома съпротивление и това ще остане за последно.
                              Да релето беше извадено, а това за тримера е супер вярно! трябва да е изваден от системата иначе мерим нищо.
                              Последно редактирано от maxxx; 21-08-09, 19:48.
                              S10 & Frontera

                              Коментар


                              • #30
                                До: Как да измъкнем още от C20NE на газ без да режем мотора.

                                Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                                Най-много литър надолу-смяташ си предполагаемия годишен пробег,двойната цена на инжекциона и този литър икономия кога ще го избиеш.На дъртото магаре 2.4 му е все тая с какво АГУ ще е.
                                По темата:
                                С аванс процесор 2,7кОм са му доста-държи 1300 оборота тихи/аванса го чух и него/,даже 2,2кОм са на ръба-трудно смъква до 950.Мисля да сложа 2кОм,но не намерих из чаркалаците,а не съм се завъртал да купя.
                                Незнам термодатчика дали не се е смахнал/правят го и двата често/,на студен мотор като го замерих,показа 1,95кОм,на 40 градуса беше клекнал до 350 Ом.Някой би ли бръкнал с мултицета при него как е в тия режими?За C20NE става дума.
                                И аз го мерих. При 19 градуса външна температура ми показа 2.6 кОм а при топъл ми показа 0,2 кОм. В момента съм с 2.7кОм постояннао съпротивление и ми държи около 750-800 оборота на празен ход при топъл двигател. Паля само на газ като е топъл за сега и на бензин като е студен. Още не мога да намеря време да сложа реле. Не мога да кажа, че ми падна много разхода, но вървенето е осезаемо по-добре и гладко. А и изпаритея ми е за смяна. В интерес на истината като карам с висока скорост и като изключа от скорост по инерция някой път остава на 1300-1500 оборота и пада бавно към 800. Но това не ме притеснява. Почти не карам по инерция.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X