Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фронтера А X20SE 2,0L - трудно пали.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение

    При този модел е така. Помпата започва да подкачва гориво едва когато завъртиш стартера . ..... или пък когато при престой по някаква причина част от горивото се връща в резервоара . С други думи при въртене на стартер на помпата ще и трябва известно време , за да нагнети гориво.

    ПС. Въпросното реле прекъсва едновременно тока и за помпата и за бобината .
    Къде и кое е релето на помпата?
    Да го замостя преди палене, за да вдигне налягане в системата, така, че когато завърти стартера налягането вече да се е повишило, както по горе го е направил семпер идем. Това, че релето захранва и бубината предполагам няма да е проблем при този опит?
    Последно редактирано от vitar; 04-02-20, 09:15.

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от vitar Преглед на мнение
      ....Къде и кое е релето на помпата?...
      - зад левия фар, в коша, точно пред акумулатора.

      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • #33
        При X20SE релето на помпата се намира в купето над капака, който е в ляво от педала на съединителя. Управлява бензиновата помпа и ламбда сондата.
        ОФА КБ X20SE + метан

        Коментар


        • #34
          Там в ляво от съединителя има 5-6 релета. Кое е за помпата? Отвън до десния фар има още четери - много релета, много нещо...

          Коментар


          • #35
            Намерих го релето на помпата, точно там е, в ляво от педала на съединителя, има до него и бушон за помпата.

            Коментар


            • #36
              Стана студено и пак се започна с якото въртене на стартера. И реших, че е време да направя всички планирани интервенции. Имах два комплекта дюзи, дадох ги за чистене с ултразвук и да ми калибрират четири с еднакъв дебит. Сложих ги, промяна осезаема нямаше. Може би с една идея заработи по-добре на празен ход на бензин. Смених свещите с W 16 TT, каквито каза Лозан. След това се хванах с окабеляването, че италианецът е слагал имобилайзер като най-душманския алармаджия у нас. Махнах го и възстанових оригиналната схема. И изведнъж, завъртях стартера и за половин оборот колата запали. Викам си - т'ва е! Да, ама не. 3 часа по-късно отново голяма мъка с паленето.
              Обяснявам си лесното палене по-рано с това, че се наложи да въртя доста, докато възстановявах оригиналното окабеляване при тестовете. Тоест въртях на стартер, но не е имало искра на свещите. Минал е половин час, докато изчистя всички магарии по кабелите, горивото, попаднало в цилиндрите, вече се е изпарило и перфектната горивовъздушна смес се е възпламенила на мига. Но това е само частен случай. При следващото стандартно палене - същата песен на нов глас. 3 серии поне въртене на стартера.
              Аз съм хуманитар по образование, ама все си мисля, че достатъчно аналитична мисъл имам, за да установя, че проблемът е в правилното дозиране на горивото при старт, а не в запалителната система. Датчикът за температурата е добре. Замених го с един променлив резистор и си поиграх да видя дали има разлика в паленето, ако емулирам различна температура на охладителната течност - няма разлика особена. После се хванах да прегледам релето на бензиновата помпа. Работи отлично. Шунтирах го, за да подкача гориво в рейката - пак трудно палене. Не съм мерил налягането в рейката, но накрая ще си купя един манометър и ще направя някаква импровизирана установка.
              Какво остава като вариант се чудя? Колата върви еднакво добре и на газ, и на бензин, но се мъчи много при палене и това е. Сега мисля да я карам няколко дена на бензин да видя дали ще има промяна и дали компютърът на газовото не е причината за всичко!

              Коментар


              • #37
                Ами според мен е точно от газовия компютър.
                И аз се заиграх тази седмица - ако колата се кара само на бензин, за няколко дена бензиновия комп си оправя смесите и започва да пали от четвърт, независимо от условията.

                Вчера преди да я загася, за няколко секунди обърнах на газ, за да се напълни рейката с газ, но да няма време да се объркат смесите. Така изключвам възможноста да е останала газова дюза отворена и да дави мотора. Днес отново запали от четвърт.

                Така, че е хубаво да се боцне един лап топ ( ако е газов инжекцион ) и да се видят смесите спрямо бензиновите как са.

                Коментар


                • #38
                  Здравейте, колеги, имам подобен проблем, но с една съществена разлика. Пали веднага, когато навън е студено, късна есен до ранна пролет или ако не е карана повече от един ден лятото. Ако е топло навън пали след много въртене и не запалва едновременно, а припалва цилиндрите един по един. 2.2 е мотора с газов инжекцион. След запалване работи равномерно.

                  Коментар


                  • viperr
                    viperr коментира
                    Редактиране на коментар
                    Премери компресия, може би са клапани една регулировка или там пулове с каквото са и си готов.

                • #39
                  Първоначално публикуван от Stan Kros Преглед на мнение
                  Здравейте, колеги, имам подобен проблем, но с една съществена разлика. Пали веднага, когато навън е студено, късна есен до ранна пролет или ако не е карана повече от един ден лятото. Ако е топло навън пали след много въртене и не запалва едновременно, а припалва цилиндрите един по един. 2.2 е мотора с газов инжекцион. След запалване работи равномерно.
                  Аз бих се насочил към датчик колянов/разпределителен вал. Не знам кой има този двигател, може и двата.
                  Ford Maverick II 2.3 XLT
                  Ford Mondeo MK5

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X