Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фронтера А X20SE 2,0L - трудно пали.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Фронтера А X20SE 2,0L - трудно пали.

    Върти нормално, пали след 5-6 секунди. Когато е топла малко по бързо. Като запали е ОК, форсира се, има мощност, разхода е нормален, с газов инжекцион е, винаги пали на бензин. Какво да проверя?

    Къса база е, колко трябва да е разстоянието до калниците от земята, гумите са мисля оригинален размер - 245.75.16
    Питам за да разбера дали е клекнала в следствие на годинките.

  • #2
    Първоначално публикуван от vitar Преглед на мнение
    Върти нормално, пали след 5-6 секунди. Когато е топла малко по бързо. Като запали е ОК, форсира се, има мощност, разхода е нормален, с газов инжекцион е, винаги пали на бензин. Какво да проверя?
    3.
    Сещам се за две често срещани възможности- стартера върти докато се постигне работно налягане в рейката (3 bar) или докато "засече" въртенето на коляновия вал (вижда се по отклонението на стрелката на оборотомера-пали когато "трепне" стрелката).
    Изключвам проблеми с дюзи или температурния датчик ( защото след запалване има известна неритмичност за кратко която се усеща)

    Коментар


    • petkov_bb
      petkov_bb коментира
      Редактиране на коментар
      Вярно,но аз не говоря за искрата!

    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      Но има общо с датчика на хол, или датчика на КВ.

    • Kirilpm
      Kirilpm коментира
      Редактиране на коментар
      Има, има при почти всички бензинови и по-модерните дизели(които не взимат сигнал от алтернатора) е сигурен белег че датчика на КВ в момента работи.

  • #3
    Спри газта от бутилката , изчакакай да превключи на бензин , покарай километър и виж как ще запали на другия ден. Така гарантираш липса на пропуск на газ от дюзи и редуктор и задавяне на колата. Ако запали лесно - проблема е в газовата.
    Ако не запали - изключи ТПС-а. Ако запали проблема е в него.
    Имал съм случай ТПС-а да отчита натиснат педал на газта - пали ама трудно.
    Фиат Купе
    Опел Фронтера В
    Мицубиши Паджеро Пинин

    Коментар


    • #4
      Да, но има общо с датчика на Хол, или датчика на КВ.
      -Чем занимаетесь по жизни?
      -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
      -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

      Коментар


      • #5
        Да де , ама на съвременните автомобили уредите , оборотомера в частност заработва след успешен запуск на двигателя - там нещо кан , ман ...
        Фиат Купе
        Опел Фронтера В
        Мицубиши Паджеро Пинин

        Коментар


        • Semper_Idem
          Semper_Idem коментира
          Редактиране на коментар
          Да де ама ..... тия автомобили не са много съвременни. При 2.0 двигатели ОФА информацията за оборотомера е взета от управляващия кабел на бубината(те). Когато двигателя се върти от стартера не прави повече от стотина оборота и оборотомерът на практика нищо не показва макар, че получава някакви импулси. Действително подскача но когато двигателят запали и оборотите скочат десет пъти. Поради това подскачането на оборотомера в случая не е критерий.

      • #6
        ОК, ще ги проверя тези работи.

        Коментар


        • #7
          Недостиг на гориво.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #8
            Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
            Недостиг на гориво.
            Тръгнала мембрана на регулатора на налягане в рейката
            Един път дави с богата в началото , щото е изтекло в колектора и втори път не дава достатъчно налягане на дюзите
            Ма фъргаме шарен боб
            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

            Коментар


            • motor_men
              motor_men коментира
              Редактиране на коментар
              При студено пали по-трудно , при топло пали по-лесно. Ако дави , трябва и да мирише на бензин , ама е трудно да се усети през компютъра.

            • Semper_Idem
              Semper_Idem коментира
              Редактиране на коментар
              Имал съм този проблем със скъсаната мембрана на регулатора на рейката. ОфА 2.0 x20se. Освен трудното палене после 4-ти цилиндър не работи заради удавянето. А тук случая не е такъв.

          • #9
            Първоначално публикуван от vitar Преглед на мнение
            ОК, ще ги проверя тези работи.
            Смяната на старите запалителни свещи (над 25хл.км) с нови също подобрява паленето!

            Коментар


            • #10
              Или.подпикващи дюзи!Малко вероятно ,на мене една ми.прави проблем.понякога,без неравномерна работа след палене!В повечето случаи пали.от половин оборот !При студено време.пали.по добре,при по-топло с една идея колебание ,говориме едва доловимо на слух!Допускам и температурен датчик на дебитомера!За 300 000 все нещо ще дойде за смяна,добре че.все още има части!
              Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

              Коментар


              • #11
                Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
                Да де , ама на съвременните автомобили уредите , оборотомера в частност заработва след успешен запуск на двигателя - там нещо кан , ман ...
                Я пробвайте (прекъснете запалване или горивото),и се убедете нагледно. Даже при съмнение в датчика, още преди да закача "диагностика "съм сигурен (работи,не работи).

                Коментар


                • novatech
                  novatech коментира
                  Редактиране на коментар
                  Да пробвам , колко да пробвам - по 4-5 коли на ден стигат ли?

                • petkov_bb
                  petkov_bb коментира
                  Редактиране на коментар
                  Твърдите,че стартера и да върти двигателя, докато не запали, не отчита обороти?
                  Добре......

              • #12
                Повечето електроники пърдят на топло
                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                Коментар


                • #13
                  И ако може едно уточнение , след като запали трудно , това " ОК , има мощност , форсира се ", това на бензин или на газ?
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • #14
                    И на газ и на бензин.

                    Коментар


                    • #15
                      Според мен трябва да направиш следното:
                      1. Проверка на горивоподаващата система - помпа, регулатор на налягането на бензиновата рейка, бензинови дюзи. Става най-добре в сервиз като се измери налягането на бензина в рейката. При работещ двигател на празен ход трябва да е 3.5 bar. След изключване на двигателя налягането не трябва да пада веднага, а при палене трябва да скочи още при първия полуооборот на стартер. Ако не е така се проверяват гореизброените. Най-лесно се проверява регулатора - на празен ход се вади гуменото маркуче, което идва до него от колектора и ако от щутцера му потече бензин - скъсана мембрана, съответно нов регулатор. До тук е лесно. Ако регулаторът е здрав, налягането скача на 3.5 бара веднага но не пали при продължително въртене на стартера - ще трябва да се свалят и чистят дюзите. Ако след угасяне на двигателя, при здрав регулатор, налягането спада бързо, или има дюзи която остава отворена, или обратния клапан на бензиновата помпа е приключил курса но това се случва много рядко - помпите изгарят много преди това. В началната фаза на скъсана мембрана или заклинена дюза след като запали, двигателят работи горе долу добре (по-добре на газ) но с времето единия цилиндър започва да се губи ана газ продължава да работи добре.
                      2. Ако всичко с бензина е наред - клеясало "стъпково моторче" за празния ход (малко вероятно но лесно се проверява и почиства), дебитомер, датчик за температура на въздуха и други подобни датчици но тогава трябва да ти мига и жълтото двигателче за грешки.
                      Има и вариант с пукнатини по пластмасовия корпус на бубината, задъртяли високоволтови кабели но тогава проблемът е свързан с влажно време. ( Е, има и варианти с клапани и сегменти но това е друга, много дълга тема, дано да е регулатор или в краен случай изцапани дюзи)

                      Впрочем, не казваш каква е газовата уредба и има ли сигнали за грешки.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X