Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Глава двигател X22XE 16V

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Глава двигател X22XE 16V

    Първоначално публикуван от gunchev7 Преглед на мнение
    Да кажа и аз нещо. Моето скромно мнение е , че от смяна само на сегменти голяма файда няма , ако е износен цилиндър/риза . За мен или шлайфане на блок (нови ризи) с нови бутала и сегменти или нищо . А относно добавките в маслото , вършат работа донякъде и при това само до смяна на маслото - после пак добавка.
    Хубави нещо е скромността но от нея нито се хубавее,нито джипа върви повече.По принцип си прав но съм виждал двигател с ризи без ръб,без драскотина дори ,а сегментите деформирани.Написал бях и за лагерите или до там не прочете?
    То в твоя ред на мисли,как смяна на нови ризи и бутала само,ами основни и биелни лагери е задължително,че новата компресия ще ги съсипе старите.Ами шлайфане на колянов вал-поне шлайфане,защото гледам че си падаш по новите неща.До тук сме на над 5000 лв.Аз за такива ремонти само съм чувал ,но не познавам човек който го е правил.
    Пича го съветвам,да докара колата в София.Да я диагностицира,след което ако ремонта няма да дойде по-скъп от джипката,да я остави за правене.Има при кого.
    Лелееееее пича попита нещо,ние го подкарахме на нов двигател.А причината за непаленето може да е дребна и почти безплатно отстранима.Загубата на масло също.
    Последно редактирано от adwokat; 11-07-09, 19:30.
    Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
    NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

    Коментар


    • #32
      До: Глава двигател X22XE 16V

      Дори и да има ръб, с едни нови сегменти мотора се съживява за поне още 30-40 000 км. Едно време на Жигулите в книжката им пишеше, че се препоръчва смяна на сегменти на 80 000 (първи ремонт). По този начин износването на ризата било по-равномерно и моторът изкарвал повече. Аз съм сменял само сегменти на Пежо 405 Д на около 500 000 км и имаше значително подобрение в работата на мотора. Това Пежо се движи и до днес на над 600 000 км без основен ремонт.
      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
      Неизвестен мъдрец

      Коментар


      • #33
        До: Глава двигател X22XE 16V

        Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
        Пепи аз съм сменял не веднъж само гумички без да отварям главата. Само капака. Работа за 20 минути. Това с компресията е по-евтината диагностика.
        16v глава за 20 минути?Или на 8v глава
        Калин Владов,09РСПБЗН

        Коментар


        • #34
          До: Глава двигател X22XE 16V

          Първоначално публикуван от adwokat Преглед на мнение
          Съгласен съм с теб,но колегата пита освен за гумички и за смяна на гарнитура и тъй като не знам какви са му мотивите да го направи,приемам желанието му за обосновано,нищо че ние не знаем защо го иска.
          Значи да оточня,да не съм объркал нещо в постовете.Първо след като я купих карах около 100-150км.Смених маслото в двигателя с "10W40 GM" преди това добавка за измиване на мотора.Каране около 1000км. абсолютно никакви признаци за ремонти(няма загуба на масло,няма пушеци,много лека загуба на антифриз,НЕ смесва масло с антифриз или обратно).Мен лично ме съмнява,че е възможно в германия те да са слагали някакви добавки и след измиването на мотора да е започнало тотално унищожение на мотора.Една сутрин,паля на място работи около3-5мин.(без пушеци) и изведнъж адският дим.Запалих повторно започна да работи на 2-3цилиндъра,а пушека прекалено много.От там тръгнах първо по-познати за мнения,после по майстори!Мнения много,цени не прелични.Не се сещам кой ми каза сложи си добавка в маслото щом е при тези обстоятелства да видим ефекта.Ефекта е,че се оправи(пушенето и загубата на масло).Сега ми предстои едно ходене при колега от форума за доуточнаване на авариите(сервиз).Специално за добавката си остава при следващите 5-6 смени на маслото(Гаранция минимум 50 000км.)Загубата на антифриз предполагам,че е от алуминиев корпус(някакъв датчик)захванат за главата в ляво от ЕРГ клапана(няма никакво място за оглед и поне това се вижда с огледало).
          Последно редактирано от STROIL; 12-07-09, 06:22. Причина: Допълнение

          Коментар


          • #35
            До: Глава двигател X22XE 16V

            Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
            16v глава за 20 минути?Или на 8v глава
            8V. 16V-то отиде към половин ден. Идеята ми беше, че само за едни гумички не е нужно да се сваля главата.
            no signature no problems

            Коментар


            • #36
              До: Глава двигател X22XE 16V

              Първоначално публикуван от stroil Преглед на мнение
              Значи да оточня,да не съм объркал нещо в постовете.Първо след като я купих карах около 100-150км.Смених маслото в двигателя с "10W40 GM" преди това добавка за измиване на мотора.Каране около 1000км. абсолютно никакви признаци за ремонти(няма загуба на масло,няма пушеци,много лека загуба на антифриз,НЕ смесва масло с антифриз или обратно).Мен лично ме съмнява,че е възможно в германия те да са слагали някакви добавки и след измиването на мотора да е започнало тотално унищожение на мотора.Една сутрин,паля на място работи около3-5мин.(без пушеци) и изведнъж адският дим.Запалих повторно започна да работи на 2-3цилиндъра,а пушека прекалено много.От там тръгнах първо по-познати за мнения,после по майстори!Мнения много,цени не прелични.Не се сещам кой ми каза сложи си добавка в маслото щом е при тези обстоятелства да видим ефекта.Ефекта е,че се оправи(пушенето и загубата на масло).Сега ми предстои едно ходене при колега от форума за доуточнаване на авариите(сервиз).Специално за добавката си остава при следващите 5-6 смени на маслото(Гаранция минимум 50 000км.)Загубата на антифриз предполагам,че е от алуминиев корпус(някакъв датчик)захванат за главата в ляво от ЕРГ клапана(няма никакво място за оглед и поне това се вижда с огледало).
              Taka както разказваш,рязка промяна в работата след смяна на масло и чистене н двигател съм 99 % сигурен ,че колата си я купил със сипана добавка поради отдавна заминал двигател.Незнам защо си мисля,че не си за гумички и гарнитура.
              Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
              NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

              Коментар


              • #37
                До: Глава двигател X22XE 16V

                Добре де, като са толкова добри добавките колко маже да изкара така един двигател? Очевидно този двигател е за основен ремонт. А с добавката му няма нищо. Така още 200 000км. ли може да изкара. И тези добавки оправят ли вървенето на колата или само пушенето и хайде за продан?

                Коментар


                • #38
                  До: Глава двигател X22XE 16V

                  Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                  Добре де, като са толкова добри добавките колко маже да изкара така един двигател? Очевидно този двигател е за основен ремонт. А с добавката му няма нищо. Така още 200 000км. ли може да изкара. И тези добавки оправят ли вървенето на колата или само пушенето и хайде за продан?
                  на предишния си автомобил сипах добавка в маслото поради сходни симптоми като на колегата.Само аз и навъртях над 50 000км и никакъв проблем,до колкото знам мотора все още не е отварян и няма проблем
                  ОФА 98г. ДБ Х22ХЕ-дал квото дал!
                  Grand Cherokee 2.7
                  GSM 0888148630

                  Коментар


                  • #39
                    До: Глава двигател X22XE 16V

                    Че напиши и добавката каква е,щото тези дето аз слагам само лютат на очите.Тука много се изписа по тази тема,а аз минах по този път миналата година,май ще мина и тази.Големия разход на масло се дължи на:
                    -скапани гумички
                    -скапани сегменти
                    -скапан мотор
                    -и трите заедно
                    И поред.Миналата година смених маслена помпа/всъщност бе ремонтирана/ и до момента е без проблем-беше умряла от старост.Бяха сменени и основните лагери,както и сегментите,въпреки, че според накои книги износване на цилиндъра над 8 стотни е показател за шлайф.В сервиза донесоха от девет баира вода ,че няма нужда още от шлаиф/вероятно защото те не могат/буталата били над 2к,а аз от тогава обръщам рускита сайтове и за колбеншмид дават цена около 50 -60 евро на брой.Вярно от ремонта мощността се качи значително,обаче и разхода на масло-също.Надявам се да е от смотани гумички и некадърно поставяне,и по тази причина другата седмица ще ги сменям.Къде отплеснах.Идеята ми беше че ако отвориш мотора, извърши всички действия наведнъж за да не ги правиш два пъти-труда, особено чуждия е скъп.
                    Румен Николов

                    0888 358 572

                    Коментар


                    • #40
                      До: Глава двигател X22XE 16V

                      Първоначално публикуван от sineto Преглед на мнение
                      ...буталата били над 2к,а аз от тогава обръщам рускита сайтове и за колбеншмид дават цена около 50 -60 евро на брой.
                      "Kolbenschmit",1 ремонт комплект с бутален болт и сегменти-128лв/брой.Ауто+.40 и кусур хиляди,нямам забележки.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Глава двигател X22XE 16V

                        Първоначално публикуван от sineto Преглед на мнение
                        Че напиши и добавката каква е,щото тези дето аз слагам само лютат на очите.Тука много се изписа по тази тема,а аз минах по този път миналата година,май ще мина и тази.Големия разход на масло се дължи на:
                        -скапани гумички
                        -скапани сегменти
                        -скапан мотор
                        -и трите заедно
                        И поред.Миналата година смених маслена помпа/всъщност бе ремонтирана/ и до момента е без проблем-беше умряла от старост.Бяха сменени и основните лагери,както и сегментите,въпреки, че според накои книги износване на цилиндъра над 8 стотни е показател за шлайф.В сервиза донесоха от девет баира вода ,че няма нужда още от шлаиф/вероятно защото те не могат/буталата били над 2к,а аз от тогава обръщам рускита сайтове и за колбеншмид дават цена около 50 -60 евро на брой.Вярно от ремонта мощността се качи значително,обаче и разхода на масло-също.Надявам се да е от смотани гумички и некадърно поставяне,и по тази причина другата седмица ще ги сменям.Къде отплеснах.Идеята ми беше че ако отвориш мотора, извърши всички действия наведнъж за да не ги правиш два пъти-труда, особено чуждия е скъп.
                        http://www.asmotors.eu/kak.htm
                        в моя случай помогна много и съм доволен от резултата
                        ОФА 98г. ДБ Х22ХЕ-дал квото дал!
                        Grand Cherokee 2.7
                        GSM 0888148630

                        Коментар


                        • #42
                          До: Глава двигател X22XE 16V

                          Първоначално публикуван от sineto Преглед на мнение
                          Че напиши и добавката каква е,щото тези дето аз слагам само лютат на очите.
                          Ами колега,бях писъл по-горе за добавката!Значи добавката е Руска казва се "Universal modifier plus" на компанията марс моторс-София 150мл. на цена от 94.99лв.Мисля,че се продава само в бензиностанции "Shell",вдига компресия остава след смяната на маслото минимум 50 000км.Една опаковка от 150мл. стига до 5л. масло или 2,5л.трансмисионно масло.Провери в Шел магазин,вземиси прочети внимателно указанието и пробвай

                          Коментар


                          • #43
                            До: Глава двигател X22XE 16V

                            Темата е на път леекинко да се отмести от гумички към добавки и ако модератор прецени може да я раздели. Аз ще споделя своите наблюдения върху добавките защото съм ползвал всички цитирани дотук плюс хадо и някаква тефлонова,а ,и политрон.
                            Румен Николов

                            0888 358 572

                            Коментар


                            • #44
                              До: Глава двигател X22XE 16V

                              Това с добавките е все едно да даваш Аспирин на умиращ....
                              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                              Неизвестен мъдрец

                              Коментар


                              • #45
                                До: Глава двигател X22XE 16V

                                Да, ама ще умре без главоболие!!!
                                Румен Николов

                                0888 358 572

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X