До: Глава двигател X22XE 16V
Хубави нещо е скромността но от нея нито се хубавее,нито джипа върви повече.По принцип си прав но съм виждал двигател с ризи без ръб,без драскотина дори ,а сегментите деформирани.Написал бях и за лагерите или до там не прочете?
То в твоя ред на мисли,как смяна на нови ризи и бутала само,ами основни и биелни лагери е задължително,че новата компресия ще ги съсипе старите.Ами шлайфане на колянов вал-поне шлайфане,защото гледам че си падаш по новите неща.До тук сме на над 5000 лв.Аз за такива ремонти само съм чувал ,но не познавам човек който го е правил.
Пича го съветвам,да докара колата в София.Да я диагностицира,след което ако ремонта няма да дойде по-скъп от джипката,да я остави за правене.Има при кого.
Лелееееее пича попита нещо,ние го подкарахме на нов двигател.А причината за непаленето може да е дребна и почти безплатно отстранима.Загубата на масло също.
Първоначално публикуван от gunchev7
Преглед на мнение
То в твоя ред на мисли,как смяна на нови ризи и бутала само,ами основни и биелни лагери е задължително,че новата компресия ще ги съсипе старите.Ами шлайфане на колянов вал-поне шлайфане,защото гледам че си падаш по новите неща.До тук сме на над 5000 лв.Аз за такива ремонти само съм чувал ,но не познавам човек който го е правил.
Пича го съветвам,да докара колата в София.Да я диагностицира,след което ако ремонта няма да дойде по-скъп от джипката,да я остави за правене.Има при кого.
Лелееееее пича попита нещо,ние го подкарахме на нов двигател.А причината за непаленето може да е дребна и почти безплатно отстранима.Загубата на масло също.
Коментар