Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Глава двигател X22XE 16V

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Глава двигател X22XE 16V

    Привет колеги!Има ли някой който е сменял гарнитура на главата+гумички на клапаните за този модел двигател?Има ли много ходене по мъките??

  • #2
    До: Глава двигател X22XE 16V

    Няма проблем,действай.

    Коментар


    • #3
      До: Глава двигател X22XE 16V

      Аз казах ли ти да си смениш майстора....
      Nissan Navara D22 YD25 Double Cab

      Коментар


      • #4
        До: Глава двигател X22XE 16V

        Първоначално публикуван от stifler Преглед на мнение
        Аз казах ли ти да си смениш майстора....

        Амииии в интерес на истината да.Обаче има един проблем той(майстора)ни лекува колите от 15-20години наш човек,но има и случки когато и той не може да се справи и при друг се ходи в краен случай!Интересно ми е за двата вала,ако беше един никакви проблеми но нали искам нещо по ново уш, и сега ядовее!Попитах тук във форума понеже е възможно някой от вас да е брал същите ядове.
        Последно редактирано от STROIL; 06-07-09, 07:18. Причина: Допълнение

        Коментар


        • #5
          До: Глава двигател X22XE 16V

          Първоначално публикуван от stroil Преглед на мнение

          Амииии в интерес на истината да.Обаче има един проблем той(майстора)ни лекува колите от 15-20години наш човек,но има и случки когато и той не може да се справи и при друг се ходи в краен случай!Интересно ми е за двата вала,ако беше един никакви проблеми но нали искам нещо по ново уш, и сега ядовее!Попитах тук във форума понеже е възможно някой от вас да е брал същите ядове.
          Toчно такъв мотор не съм имал но имах аналогичен на Ауди, гумичките се сменят елементарно с инструмент за гумички едно като пистолет с магнит, на него се нахлузва новата гумичка и с магнит се дърпа клапана и се постава гумичката и после се пуска. 2-та вала няма какво да те бъркат, те са с пинион и малка верига, дори да трябва да се свалят става лесно всеки майстор ще го направи. Шлайваш главата, купуваш хубава и оригинална гарнитура и си готов. За всеки случай кажи на майстора ти да ти закара главата на дефектоскопия към 35 лв. струва. Това е едно мазило с което мажат главата и после го снимат на нещо като рентген да се види има ли малки пукнатини които на обикновения рентген не се виждат. Това ще ти спести нерви и главоболия занапред.
          no signature no problems

          Коментар


          • #6
            До: Глава двигател X22XE 16V

            Валовете задължително се свалят."Особеното" е че тр да изпразниш хидравличните повдигачи преди монтирането им обратно.
            Калин Владов,09РСПБЗН

            Коментар


            • #7
              До: Глава двигател X22XE 16V

              Обмислих вариант по-лесен за мен и ще пробвам.Взех си "Universal modifier plus" на марс моторс 150мл. на цена от 100лв.Било някаква руска добавка за двигателя.Ако и сега не стане с това,тогава ще се отваря целият двигател за основен ремонт.

              Коментар


              • #8
                До: Глава двигател X22XE 16V

                Първоначално публикуван от stroil Преглед на мнение
                Обмислих вариант по-лесен за мен и ще пробвам.Взех си "Universal modifier plus" на марс моторс 150мл. на цена от 100лв.Било някаква руска добавка за двигателя.Ако и сега не стане с това,тогава ще се отваря целият двигател.
                За едните маслообирачи да вкарваш добавки?100 лева е приблизителната цена на подмяната с материалите.
                Всеки си решава,мисля,че се вкарваш във филм с липсващ "happy end"...

                Коментар


                • #9
                  До: Глава двигател X22XE 16V

                  Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                  За едните маслообирачи да вкарваш добавки?100 лева е приблизителната цена на подмяната с материалите.
                  Всеки си решава,мисля,че се вкарваш във филм с липсващ "happy end"...
                  Ами колега попитах на две-три места и ми обадиха цена за труд 300-450лв защото било много сложно и имало голямо обикаляне поне 2-3 дена.Всичко около 1200-1400лв. зашото не било само гумички а и сигменти и .......Затова реших ако мине по-лесният начин добре,ако не сам щея направя без майстори,има и вероятност да объркам абсолютно всичко при събирането но затова,за мой късмет нямам номер на двигателя.За тези пари с труд и части ще си взема друг може и да не е 2.2i a 2.0i.За двеста кубика предполагам не е проблем толкова,стискам палци и действам!И бес това на джипки не ми върви,само боклуци ми се падат

                  Коментар


                  • #10
                    До: Глава двигател X22XE 16V

                    Първоначално публикуван от stroil Преглед на мнение
                    Ами колега попитах на две-три места и ми обадиха цена за труд 300-450лв защото било много сложно и имало голямо обикаляне поне 2-3 дена.Всичко около 1200-1400лв. зашото не било само гумички а и сигменти и .......Затова реших ако мине по-лесният начин добре,ако не сам щея направя без майстори,има и вероятност да объркам абсолютно всичко при събирането но затова,за мой късмет нямам номер на двигателя.За тези пари с труд и части ще си взема друг може и да не е 2.2i a 2.0i.За двеста кубика предполагам не е проблем толкова,стискам палци и действам!И бес това на джипки не ми върви,само боклуци ми се падат
                    Брях,вашите майстори като видят "жипка" и ви подкарват с мотиката.
                    Компресия мерена ли е,всички цилиндри ли са с еднакво ниска и т.н.Ако е примерно един с по-ниска може и издухан клапан да е,надува ли през контролната щека на маслото.Един мотор докато не му свалиш главата не можеш да си сигурен от какво има нужда,освен ако не бълва масло през всички гарнитури и семеринги,а кюнеца е пълен мазноч.2.0 мотора за ДБ няма да ти свърши работа,той на КБ се ошумолява,иначе е здрав като чук.По-скоро 2.4-стария за ДБ.
                    Защо не занесеш джипа при CarTest/Румен/?Той е от Ямбол.Ще ти погледне двигателя и ще направи правилна диагностика,не простотии на кило и четири цифрени брадви.
                    После си реши как да процедираш.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Глава двигател X22XE 16V

                      Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                      Брях,вашите майстори като видят "жипка" и ви подкарват с мотиката.
                      Компресия мерена ли е,всички цилиндри ли са с еднакво ниска и т.н.Ако е примерно един с по-ниска може и издухан клапан да е,надува ли през контролната щека на маслото.Един мотор докато не му свалиш главата не можеш да си сигурен от какво има нужда,освен ако не бълва масло през всички гарнитури и семеринги,а кюнеца е пълен мазноч.2.0 мотора за ДБ няма да ти свърши работа,той на КБ се ошумолява,иначе е здрав като чук.По-скоро 2.4-стария за ДБ.
                      Защо не занесеш джипа при CarTest/Румен/?Той е от Ямбол.Ще ти погледне двигателя и ще направи правилна диагностика,не простотии на кило и четири цифрени брадви.
                      После си реши как да процедираш.
                      Прав си като чуят или видят джипка почват с търкане на рацете и после охооо ми тоо туй онуй.На колегата "CarTest" видях само че е от Ямбол нито знам имали сервис нямали инфо.няма каде се намира.Сега разбирам от теб колега и явно трябва да отида,да провери той мотора.Каде се намира този сервис?
                      И най-вече мерси за информацията!
                      Последно редактирано от STROIL; 09-07-09, 07:56. Причина: Допълнение

                      Коментар


                      • #12
                        До: Глава двигател X22XE 16V

                        Специално за тази добавка изглежда свърши много добра работа!Налях,пишеше"Оставете минимум 30мин.двигателя да работи на празен ход или в движение.Спазих указанието,но по старо му около 30-40мин.пушеше като луда от хаспела.Бях виждал горене на масло но чак толкова дим за първи път виждам страшно много.Интересното е,че се оправи нямам никаква представа как!Преди тези проблеми с клапана за отработените газове и смаслото имаше едно мъничко течене на антифриз.Преди няколко дни паллнах колата да си загрее на място около3-5мин.и я угасих.Чух едно испукване и започна едно стабилно капане на антифриз.Естественно пак бях шах с пешката защото когато работи двигателя теч няма,а когато го угася(явно на самотек)почва да капи.Днес наканал го видях от каде сълзи с помоща на огледало.Има някакъв датчик или клапан точно зад мотора,под кабелите на свещите нешо аломиниево и явно или имаразхлабени болтове или гарнитурка на тази ПРОСТОТИЯ.За да се стигне до него трябва или да се цепи глава или да сесвали скоростна кутия(Няма никакво място за работа).Специално този мотор четох,че бил уш сполучлив(За климатика не съм говорил,ядовете които браха хората и пак не тръгна).Сега вече мисля да я продам на бесценница ипак ще си взема фронтера(на пук).
                        Последно редактирано от STROIL; 10-07-09, 00:15. Причина: Клавиатурата ми отказа нещо!!!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Глава двигател X22XE 16V

                          Приятелю, защо вършиш тези "странни" работи. Добавка се слага само когато искаш да се оттървеш от колата или в краен случай да отложиш ремонта докато събереш пари, но НЕ е желателно. Защото се получават едни гадни, черни, мазни отлагания в мотора.
                          Не искам да давам акъл, но разрови във форума, колега май от Перник е правил основен ремонт на такъв ДВГ / около -1300 лв./ май му излезе всичко. Но вече знаеш, че си препипал и натам само газ. А при новата фронтера не се знае какви нови ядове ще имаш. Е зависи и от общото състояние на твойта /външен вид, ходова част/.

                          Каквото и да решиш - успех! Дано да е с по-малко ядове.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Глава двигател X22XE 16V

                            Измери компресията на цилиндрите и кажи колко е за да можем да ти дадем по-точно предположение за повредата по двигателя ти. Няма да ти струва повече от 10-20 лв. и мисля, че все ще намериш кой да ти я измери в Ямбол. Поне това не е сложно. Само да имаш предвид като ти я мерят, че трябва да ти изключат буксата на инжекциона да не работи за да не набивт допълнително налягяне дюзите и да е грешно измерването на компресията. И се мери на топъл двигател.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Глава двигател X22XE 16V

                              Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                              ....... И се мери на топъл двигател.
                              И що така?
                              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                              Неизвестен мъдрец

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X