Привет колеги!Има ли някой който е сменял гарнитура на главата+гумички на клапаните за този модел двигател?Има ли много ходене по мъките??
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Глава двигател X22XE 16V
Свий
X
-
До: Глава двигател X22XE 16V
Първоначално публикуван от stifler Преглед на мнениеАз казах ли ти да си смениш майстора....
Амииии в интерес на истината да.Обаче има един проблем той(майстора)ни лекува колите от 15-20години наш човек,но има и случки когато и той не може да се справи и при друг се ходи в краен случай!Интересно ми е за двата вала,ако беше един никакви проблеми но нали искам нещо по ново уш, и сега ядовее!Попитах тук във форума понеже е възможно някой от вас да е брал същите ядове.
Коментар
-
До: Глава двигател X22XE 16V
Първоначално публикуван от stroil Преглед на мнение
Амииии в интерес на истината да.Обаче има един проблем той(майстора)ни лекува колите от 15-20години наш човек,но има и случки когато и той не може да се справи и при друг се ходи в краен случай!Интересно ми е за двата вала,ако беше един никакви проблеми но нали искам нещо по ново уш, и сега ядовее!Попитах тук във форума понеже е възможно някой от вас да е брал същите ядове.Шлайваш главата, купуваш хубава и оригинална гарнитура и си готов. За всеки случай кажи на майстора ти да ти закара главата на дефектоскопия към 35 лв. струва. Това е едно мазило с което мажат главата и после го снимат на нещо като рентген да се види има ли малки пукнатини които на обикновения рентген не се виждат. Това ще ти спести нерви и главоболия занапред.
no signature no problems
Коментар
-
До: Глава двигател X22XE 16V
Обмислих вариант по-лесен за мен и ще пробвам.Взех си "Universal modifier plus" на марс моторс 150мл. на цена от 100лв.Било някаква руска добавка за двигателя.Ако и сега не стане с това,тогава ще се отваря целият двигател за основен ремонт.
Коментар
-
До: Глава двигател X22XE 16V
Първоначално публикуван от stroil Преглед на мнениеОбмислих вариант по-лесен за мен и ще пробвам.Взех си "Universal modifier plus" на марс моторс 150мл. на цена от 100лв.Било някаква руска добавка за двигателя.Ако и сега не стане с това,тогава ще се отваря целият двигател.
Всеки си решава,мисля,че се вкарваш във филм с липсващ "happy end"...
Коментар
-
До: Глава двигател X22XE 16V
Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнениеЗа едните маслообирачи да вкарваш добавки?100 лева е приблизителната цена на подмяната с материалите.
Всеки си решава,мисля,че се вкарваш във филм с липсващ "happy end"...
Коментар
-
До: Глава двигател X22XE 16V
Първоначално публикуван от stroil Преглед на мнениеАми колега попитах на две-три места и ми обадиха цена за труд 300-450лв защото било много сложно и имало голямо обикаляне поне 2-3 дена.Всичко около 1200-1400лв. зашото не било само гумички а и сигменти и .......Затова реших ако мине по-лесният начин добре,ако не сам щея направя без майстори,има и вероятност да объркам абсолютно всичко при събирането но затова,за мой късмет нямам номер на двигателя.За тези пари с труд и части ще си взема друг може и да не е 2.2i a 2.0i.За двеста кубика предполагам не е проблем толкова,стискам палци и действам!И бес това на джипки не ми върви,само боклуци ми се падат
Компресия мерена ли е,всички цилиндри ли са с еднакво ниска и т.н.Ако е примерно един с по-ниска може и издухан клапан да е,надува ли през контролната щека на маслото.Един мотор докато не му свалиш главата не можеш да си сигурен от какво има нужда,освен ако не бълва масло през всички гарнитури и семеринги,а кюнеца е пълен мазноч.2.0 мотора за ДБ няма да ти свърши работа,той на КБ се ошумолява,иначе е здрав като чук.По-скоро 2.4-стария за ДБ.
Защо не занесеш джипа при CarTest/Румен/?Той е от Ямбол.Ще ти погледне двигателя и ще направи правилна диагностика,не простотии на кило и четири цифрени брадви.
После си реши как да процедираш.
Коментар
-
До: Глава двигател X22XE 16V
Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнениеБрях,вашите майстори като видят "жипка" и ви подкарват с мотиката.
Компресия мерена ли е,всички цилиндри ли са с еднакво ниска и т.н.Ако е примерно един с по-ниска може и издухан клапан да е,надува ли през контролната щека на маслото.Един мотор докато не му свалиш главата не можеш да си сигурен от какво има нужда,освен ако не бълва масло през всички гарнитури и семеринги,а кюнеца е пълен мазноч.2.0 мотора за ДБ няма да ти свърши работа,той на КБ се ошумолява,иначе е здрав като чук.По-скоро 2.4-стария за ДБ.
Защо не занесеш джипа при CarTest/Румен/?Той е от Ямбол.Ще ти погледне двигателя и ще направи правилна диагностика,не простотии на кило и четири цифрени брадви.
После си реши как да процедираш.
И най-вече мерси за информацията!
Коментар
-
До: Глава двигател X22XE 16V
Специално за тази добавка изглежда свърши много добра работа!Налях,пишеше"Оставете минимум 30мин.двигателя да работи на празен ход или в движение.Спазих указанието,но по старо му около 30-40мин.пушеше като луда от хаспела.Бях виждал горене на масло но чак толкова дим за първи път виждам страшно много.Интересното е,че се оправи нямам никаква представа как!Преди тези проблеми с клапана за отработените газове и смаслото имаше едно мъничко течене на антифриз.Преди няколко дни паллнах колата да си загрее на място около3-5мин.и я угасих.Чух едно испукване и започна едно стабилно капане на антифриз.Естественно пак бях шах с пешката защото когато работи двигателя теч няма,а когато го угася(явно на самотек)почва да капи.Днес наканал го видях от каде сълзи с помоща на огледало.Има някакъв датчик или клапан точно зад мотора,под кабелите на свещите нешо аломиниево и явно или имаразхлабени болтове или гарнитурка на тази ПРОСТОТИЯ.За да се стигне до него трябва или да се цепи глава или да сесвали скоростна кутия(Няма никакво място за работа).Специално този мотор четох,че бил уш сполучлив(За климатика не съм говорил,ядовете които браха хората и пак не тръгна).Сега вече мисля да я продам на бесценница ипак ще си взема фронтера(на пук).
Коментар
-
До: Глава двигател X22XE 16V
Приятелю, защо вършиш тези "странни" работи. Добавка се слага само когато искаш да се оттървеш от колата или в краен случай да отложиш ремонта докато събереш пари, но НЕ е желателно. Защото се получават едни гадни, черни, мазни отлагания в мотора.
Не искам да давам акъл, но разрови във форума, колега май от Перник е правил основен ремонт на такъв ДВГ / около -1300 лв./ май му излезе всичко. Но вече знаеш, че си препипал и натам само газ. А при новата фронтера не се знае какви нови ядове ще имаш. Е зависи и от общото състояние на твойта /външен вид, ходова част/.
Каквото и да решиш - успех! Дано да е с по-малко ядове.
Коментар
-
До: Глава двигател X22XE 16V
Измери компресията на цилиндрите и кажи колко е за да можем да ти дадем по-точно предположение за повредата по двигателя ти. Няма да ти струва повече от 10-20 лв. и мисля, че все ще намериш кой да ти я измери в Ямбол. Поне това не е сложно. Само да имаш предвид като ти я мерят, че трябва да ти изключат буксата на инжекциона да не работи за да не набивт допълнително налягяне дюзите и да е грешно измерването на компресията. И се мери на топъл двигател.
Коментар
-
До: Глава двигател X22XE 16V
Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение....... И се мери на топъл двигател.?
"Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар