Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Глава двигател X22XE 16V

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Глава двигател X22XE 16V

    Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
    И що така?
    Правилно дума kuzdov,температурните разширения маскират липсата на компресия.Истината лъсва на студен мотор...

    Коментар


    • #17
      До: Глава двигател X22XE 16V

      Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
      И що така?
      На студен двигател показва по-малко. Има по-големи луфтове. Металът се разширява при загряване, а и маслото оплътнява по-добре. Нормалния режим на работа на двигателя е когато е загрял. Това е ясно мисля. И данните в книгите за компресията на двегателя са за топъл двигател. Всеки метал или сплав има топлинно разширение и при различните двигатели разликата в комресията между студен и топъл двигател може да е различна. Тоест по книга на един двигател, ако дават компресия 13, а студен е 10, то при друг може да е 9 или 11 на студено.
      Последно редактирано от sony bono; 10-07-09, 22:55.

      Коментар


      • #18
        До: Глава двигател X22XE 16V

        Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
        На студен двигател показва по-малко. Има по-големи луфтове. Металът се разширява при загряване, а и маслото оплътнява по-добре.
        Това какво те топли?Нали искаш да видиш реалното състояние на мотора.Студен е истината,топъл се мери от търговец,да се радва купувача...

        Коментар


        • #19
          До: Глава двигател X22XE 16V

          Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
          Това какво те топли?Нали искаш да видиш реалното състояние на мотора.Студен е истината,топъл се мери от търговец,да се радва купувача...
          Прав си така е! Казвам само как е по стандарт.

          Коментар


          • #20
            До: Глава двигател X22XE 16V

            Стандарта си е стандарт и обикновено важи за фабрично нови мотори. Едва ли ще те стопли зимата сутрин, като почне да ти прикихва мотора и почнеш да се чудиш що не пали.... Компресия се мери на студен мотор и след като е престоял поне 6-8 часа за да се отцеди маслото от стените на цилиндрите. Тогава ще получиш реална представа за състоянието на мотора. Другото е ала-бала..
            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
            Неизвестен мъдрец

            Коментар


            • #21
              До: Глава двигател X22XE 16V

              Видял съм с очите си ,че добрия майстор,знае каква трябва да е компресията на студен двигател,както и на топъл в работна температура.В горния пост Куздов е прав че загрял мотора си пали от четвърт дори позаминал,което може да заблуди купувач.Майстор обаче не може да се заблуди от начина на работа и лесното палене.Компресията ще издаде проблема,стига да се знае колко трябва да е компресията на модела при топъл двигател.
              Последно редактирано от adwokat; 11-07-09, 11:01.
              Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
              NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

              Коментар


              • #22
                До: Глава двигател X22XE 16V

                Имах преди време АХ 1,4 Д... Та тоя "звяр" на топъл мотор палеше от четвърт и компресия 24-26 на всички цилиндри. На студено обаче-мъка..... На първи-18, на втори и трети - 21-22 и на четвърти- 23 атм. компресия. Сутрин го поливах с вряла вода да запали иначе само на дърпане. Ремонт на главата и компресията отиде на 27-28 на всички цилиндри НА СТУДЕНО. И стана "оса". На -20 палеше от четвърт, но във вървенето и разхода - никаква разлика. И преди и след ремонта си харчеше 4-4,5/100 и държеше 120-130 без никакъв проблем. Та мисълта ми беше, че след като се е развъртял мотора, стоплил се е и е разнесъл масло, данните от манометъра не са много показателни за състоянието на мотора.
                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                Неизвестен мъдрец

                Коментар


                • #23
                  До: Глава двигател X22XE 16V

                  От последните постове май поне ще се разберем за едно, че момчето от Ямбол все пак трябва да си измери компресията за да предполагаме какъв може да му е преблема с двигателя. Какво ще кажете?

                  Коментар


                  • #24
                    До: Глава двигател X22XE 16V

                    Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                    От последните постове май поне ще се разберем за едно, че момчето от Ямбол все пак трябва да си измери компресията за да предполагаме какъв може да му е преблема с двигателя. Какво ще кажете?
                    Точно и ясно!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Глава двигател X22XE 16V

                      Първоначално публикуван от stroil Преглед на мнение
                      Привет колеги!Има ли някой който е сменял гарнитура на главата+гумички на клапаните за този модел двигател?Има ли много ходене по мъките??
                      Така и така,колегата има нужда да смени гумички и гарнитура на главата.Много трички съм сменил и знам че като се отвори главата е хубаво да се шлайфа преди да се затвори.Отворена вече ще се види и без да мери компресия има ли голям луфт на сегментите и ръбове по ризите,втулките или каквото и да е там.Майстор веднага би предценил може ли да мине само с гумички или е необходим ремонт.Ако е за ремонт,какъв.Ризи,бутала и всичко или само сегменти основни и биелни лагери.Та всичко опира до майстора.

                      Конкретно отговор за смяна на гарнитура и гумички.Няма никакви проблеми,сваляне шлайфане и сглобяване.
                      Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
                      NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

                      Коментар


                      • #26
                        До: Глава двигател X22XE 16V

                        Първоначално публикуван от adwokat Преглед на мнение
                        Така и така,колегата има нужда да смени гумички и гарнитура на главата.Много трички съм сменил и знам че като се отвори главата е хубаво да се шлайфа преди да се затвори.Отворена вече ще се види и без да мери компресия има ли голям луфт на сегментите и ръбове по ризите,втулките или каквото и да е там.Майстор веднага би предценил може ли да мине само с гумички или е необходим ремонт.Ако е за ремонт,какъв.Ризи,бутала и всичко или само сегменти основни и биелни лагери.Та всичко опира до майстора.

                        Конкретно отговор за смяна на гарнитура и гумички.Няма никакви проблеми,сваляне шлайфане и сглобяване.
                        Пепи аз съм сменял не веднъж само гумички без да отварям главата. Само капака. Работа за 20 минути. Това с компресията е по-евтината диагностика.
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #27
                          До: Глава двигател X22XE 16V

                          Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                          Пепи аз съм сменял не веднъж само гумички без да отварям главата. Само капака. Работа за 20 минути. Това с компресията е по-евтината диагностика.
                          Съгласен съм с теб,но колегата пита освен за гумички и за смяна на гарнитура и тъй като не знам какви са му мотивите да го направи,приемам желанието му за обосновано,нищо че ние не знаем защо го иска.
                          Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
                          NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

                          Коментар


                          • #28
                            До: Глава двигател X22XE 16V

                            Първоначално публикуван от adwokat Преглед на мнение
                            Съгласен съм с теб,но колегата пита освен за гумички и за смяна на гарнитура и тъй като не знам какви са му мотивите да го направи,приемам желанието му за обосновано,нищо че ние не знаем защо го иска.
                            Защото за мен така се е обатлачил,че тръгна да пита за маслообирачи,през сегменти,течове на охл.течност и някое мАторно сервизчийско мнение го е довършило,та иска да харчи джипа на безценица.
                            Не е случил на диагностика,та джаснал и добавка-иди разбери вече...
                            Колата е сравнително нова-на негово място досега да съм парчедисал мотора.С издухан такъв и продажбата ще е милостиня,по-добре да го отремонтира.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Глава двигател X22XE 16V

                              Първоначално публикуван от adwokat Преглед на мнение
                              Така и така,колегата има нужда да смени гумички и гарнитура на главата.Много трички съм сменил и знам че като се отвори главата е хубаво да се шлайфа преди да се затвори.Отворена вече ще се види и без да мери компресия има ли голям луфт на сегментите и ръбове по ризите,втулките или каквото и да е там.Майстор веднага би предценил може ли да мине само с гумички или е необходим ремонт.Ако е за ремонт,какъв.Ризи,бутала и всичко или само сегменти основни и биелни лагери.Та всичко опира до майстора.

                              Конкретно отговор за смяна на гарнитура и гумички.Няма никакви проблеми,сваляне шлайфане и сглобяване.
                              Да кажа и аз нещо. Моето скромно мнение е , че от смяна само на сегменти голяма файда няма , ако е износен цилиндър/риза . За мен или шлайфане на блок (нови ризи) с нови бутала и сегменти или нищо . А относно добавките в маслото , вършат работа донякъде и при това само до смяна на маслото - после пак добавка.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Глава двигател X22XE 16V

                                Първоначално публикуван от gunchev7 Преглед на мнение
                                Да кажа и аз нещо. Моето скромно мнение е , че от смяна само на сегменти голяма файда няма , ако е износен цилиндър/риза . За мен или шлайфане на блок (нови ризи) с нови бутала и сегменти или нищо . А относно добавките в маслото , вършат работа донякъде и при това само до смяна на маслото - после пак добавка.
                                Цитирания пост от теб казва същото,за безсмислието на смяна само на сегменти.Всичко светва,като се свали главата-зъб на цилиндъра,хлопащи бутала,после се маха картера,сваля се една основна черупка,една биелна и т.н.Ако е нарушено бабитовото покритие се разкулачва мотора тотал.
                                За добавките-предстояща продажба оправдава влагането им,ако имаш желание да си караш автомобила още време-полюция с неизвестен произход...Или си отваряш очите преди покупката,или си отваряш портмонето после...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X