Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-добрия избор сред Фронтерите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Най-добрия избор сред Фронтерите

    Ооо това че са най-големите боклуци и че нямат нищо общо с джипките съм го чувал и чел от много места. Ама да ти кажа не е много вярно, тук може да се включат колеги с повече опит с Фронтери че аз моята я търкалям от едва от 3 месеца
    Оpel Frontera A КБ 2.8 TDI; Peugeot 206 2.0 HDI
    Honda CB 919 Hornet
    0898849413-Светльо
    Кръвна Група: 0+

    Коментар


    • #32
      До: Най-добрия избор сред Фронтерите

      Първоначално публикуван от asspida Преглед на мнение
      Определено не ми спамите, но като започнах да чета постовете от горе на долу и за малко да се примиря с идеята, че джипа си е скъпо удоволствие
      Може ли някой да ми обясни нещо за Фронтерите: На много хора като им спомена само, че искам Опел Фронтерка и всеки ми казва, колко калпави машини са и т.н. Чудя се дали са скапани по производство или проблемите са от неграмотна поддръжка? Моля за повече мнения на често срещани проблеми по двигател ( определено ме интересуват само бензиновите ), ходова част, скоростна кутия и купе. Определено всичко си е късмет, но всички знаят за проблема на Астра '94 1.4i ( пълната инжекция ), че на 5 000 км гори около 1-1,5 л масло, колите преди '96 за проблема с ръждата и т.н.
      Малко си чел,колега,в аспекта да не сравняваш Фронтера с Опел/дали е Астра,Омега-се тая/.Приликите приключват до феродовия диск.Бензиновите 2.0 и 2.4 са доказани кютюци,които работят стоически и при мърляви чорбаджии.
      А глупостите от сорта"Фронтерата е Опел и гние за световно"-аман от разбирачи/двойно поцинкована ламарина/.
      Съвет от мен-ако искаш Фронтера,контактувай със собственици на Фронтера.От футболни и автомобилни "специалисти" в БГ повече няма.Забравих и 240-те профани на паветата.Един дол дренки са и трите кьошка!
      СК и РК досега няма потрошени от колеги тук и пускана такава тема.
      Предният мост-троши се,но ако му имаш зъб/има теми,прочети как се е случило/.
      Не те убеждавам,а ти да ме репликираш в детайли.Вторачката си е риск,предубежденията от личен опит са пресилени доста.
      Никой с акъл и пари не прави завод в Лутън,за да се дъни в Европа сред доста стабилна конкуренция.
      Затова са внедрили Исузо с немска моторетка-конюнктурата го е наложила,те са се усетили/GM/ и са го лансирали успешно.Проследи ръста на продажбите и ревютата на собствениците.Със сигурност не е Еверест,но той така или иначе е един...,но не е и клоаката,мултиплицирана през сигнатурата Опел...,която визирайки келявата изработка на купето,става нарицателно за боклук.

      Коментар


      • #33
        До: Най-добрия избор сред Фронтерите

        До Maxxx

        Вторачката си е риск,предубежденията от личен опит са пресилени доста.

        Прощавайте за тъпия въпрос, ама кои точно Фронтери попадат в категорията "вторачка", защото много извори мътна вода
        Opel Frontera 2000 [SIZE=3][COLOR=red][B]3,2[/B][/COLOR][/SIZE] V6 205 hp

        Коментар


        • #34
          До: Най-добрия избор сред Фронтерите

          Приятелю, не си мисли че като джипът не е фронтера е по-евтин за поддръжка. Не се заблуждавай. Не си мисли, че нисан, тойота, ровър, джийп, исузу, мерцедес, сузуки, мицубиши, дайхацу, хиундай са по евтини за поддръжка от опела. Голяма грешка. Дори и на лада нива да трябва да смениш нещо и вземеш част различна от руска или турска цената е като на фронтера. Казвам ти го от личен опит. Имам и двете. Изключение прави старата витара с много-малко по-евтини части. Но пък там гниенето е почти неконтролируемо. И пак зависи от стопанина разбира се. В тези цени не слагам УАЗ, но не мисля, че си тръгнал в тази посока.
          Фронтерата А модел има само един единствен недостатък: автоматичните хъбове както са написали по-горе. И проблемът е че като заседнеш в кал не можеш да залюляваш колата напред-назад, защото превключват и се трошат. Това се оправя като се сложат ръчни за 300-400 лева.
          Фронтера А с ръчни хъбове и подходящите гуми е наравно или по-проходима от 99% от серийните джипове 4Х4. Мога да ти го гарантирам.
          Това за хъбовете се отнася за по-старите модели фронтера А. Фронтера В няма хъбове и даже няма дебитомер така , че сам си прави изводите.
          Моя личен съвет е, ти си знаеш с какви пари разполагаш за джип. Като си харесаш нещо, качи се
          покарай и прецени дали те кефи и ще ти върши работата, за която го купуваш. Ако ти хареса нещо като седнеш и покараш виж дали е технически здраво и купувай. Каквато и кола да си купиш все ще има какво да се сменя по нея така че не се притеснявай толкова. Важното е на тебе да ти харесва. Ти ще го караш, а не ние.
          Желая ти успех в покупката.
          Последно редактирано от sony bono; 25-06-09, 13:37.

          Коментар


          • #35
            До: Най-добрия избор сред Фронтерите

            Първоначално публикуван от asspida Преглед на мнение
            До Maxxx

            Вторачката си е риск,предубежденията от личен опит са пресилени доста.

            Прощавайте за тъпия въпрос, ама кои точно Фронтери попадат в категорията "вторачка", защото много извори мътна вода
            Всички различни от чисто новите са "вторачка",т.е. втора ръка.Купуваш нещо,с надежда да е имало читав собственик преди теб.Не ползваш заводска гаранция,гледаш откъде е внасяно,ти кой собственик ще се явиш,скрити/явни дефекти и т.н.
            А за изворите-многото изворни мнения от притежатели на Фронтера ако ти мътят водата,защо питаш същите?

            Коментар


            • #36
              До: Най-добрия избор сред Фронтерите

              Maxxx,
              След 19 години математика, 7 място на международна олимпяда по математика, определено никога нямаше да се сетя, че говориш за машина втора ръка
              Все пак благодаря за разяснението...
              Относно какво ми харесва като машинка е ясно, че ме влекат някакви джипки от по над 100 К...
              Аз разполагам с около 9 000-10 000 евро и определено търся оптималното за семейния бюджет, багажа отзад, сигурността на пътя, проходимостта зимата, удоволствието от дълги пътувания над 3-4 часа и т.н.
              Все пак както забелязвате съм лаик и търся мнението на хора с далеч повече опит и асфалтирали, кърпили и т.н. пътя, по който съм решил да тръгна...
              Opel Frontera 2000 [SIZE=3][COLOR=red][B]3,2[/B][/COLOR][/SIZE] V6 205 hp

              Коментар


              • #37
                До: Най-добрия избор сред Фронтерите

                Аз мойта я карах една година и може дати кажа какво съм сменил по нея.
                Година на производство 92
                километри от уж 190 000
                двигател 2.4i с обикновена газ система

                като тръгнах да я взимам я вкарах в един сервиз и от там изкарах един дълъг списък с части за смяна + на 4-ти цилиндър 50% от компресиятя я нямаше
                продавача свали доволно от цената и аз я взех
                та съм сменил 2 горни шарнира , гумено каре на кардана ,2 биаледки , скъса ми се жилото на газта , оригинално 80 лв след 3000км пак се скъса и си сложих една тел , проблем с ръчната спирачка не съм го оправял , както и компресията на двигателя , блокирах водна помпа , от едно накисване в една река загубих късите светлини ходих при кой ли не не можаха да решат проблема някога се появяваха някога не ;-), а и имаше луфт на волана , май тва е .

                сега пака се замислям за една фронтерка да си ходя на риба

                още нещо некадърне майстор ме прати за нова бензинова помпа , а се оказа слаба връзка.

                от 5г карам една сивика купе 98г много здрава кола , но некадърни майстори направо и е майката само за пример как се отвива ламбда сонда със секача

                Коментар


                • #38
                  До: Най-добрия избор сред Фронтерите

                  Първоначално публикуван от vladoniki Преглед на мнение
                  Вярно няма такова животно. Миналото лято си взех Фронтерка 96г., найстна беше доста запазена за годините си. Платих 7500лв. Вече я карам почти година и до момента съм дал още над 8000лв за подръжка, като се има предвид, че почти никакви подобрения не съм й правил, освен монаж на лебедка. И твърдя, че не съм правил никакви по-сериозни ремонти (почити никакви )

                  Имам и Астра 93г. до момента 16г. (от 93г. насам) надали съм дал толкова за поддръжка, колкото за 1 година за Фронтерата.

                  П.С. Фронтерата си има "сервизна книжка" - едно тефтерче, в което си записвам всеки ремонт и смена част заедно с цената.
                  След последните ти волеизявления,смятам,че не си достоверен източник за консумативи и прочее дреболии/преден мост примерно/,влагани при подръжката на Фронтера.

                  Първоначално публикуван от asspida Преглед на мнение
                  Maxxx,
                  След 19 години математика, 7 място на международна олимпяда по математика, определено никога нямаше да се сетя, че говориш за машина втора ръка
                  Все пак благодаря за разяснението...
                  Относно какво ми харесва като машинка е ясно, че ме влекат някакви джипки от по над 100 К...
                  Аз разполагам с около 9 000-10 000 евро и определено търся оптималното за семейния бюджет, багажа отзад, сигурността на пътя, проходимостта зимата, удоволствието от дълги пътувания над 3-4 часа и т.н.
                  Все пак както забелязвате съм лаик и търся мнението на хора с далеч повече опит и асфалтирали, кърпили и т.н. пътя, по който съм решил да тръгна...
                  Математиката в тази материя върши работа,зачитайки уравнението, че първоначалнита инвестиция е право пропорционална на малкото последващи и скъпи ремонти.
                  По темата-дългата база си е два персона бунгало.Има място за всичко.С малко прочит и при конкретна бройка да вземеш с теб човек с познания за модела,няма да съжаляваш.
                  Риск има винаги,въпроса е да го минимизираш доколкото е във възможностите ти.
                  В общ план-то и по тротоарите падат цигли от покривите...Гледай да е поне саксия с хризантеми...

                  Коментар


                  • #39
                    До: Най-добрия избор сред Фронтерите

                    Първоначално публикуван от vladoniki Преглед на мнение
                    Вярно няма такова животно. Миналото лято си взех Фронтерка 96г., найстна беше доста запазена за годините си. Платих 7500лв. Вече я карам почти година и до момента съм дал още над 8000лв за подръжка, като се има предвид, че почти никакви подобрения не съм й правил, освен монаж на лебедка. И твърдя, че не съм правил никакви по-сериозни ремонти (почити никакви )

                    Имам и Астра 93г. до момента 16г. (от 93г. насам) надали съм дал толкова за поддръжка, колкото за 1 година за Фронтерата.

                    П.С. Фронтерата си има "сервизна книжка" - едно тефтерче, в което си записвам всеки ремонт и смена част заедно с цената.
                    Ни се оплаквай.Аз съм дал до ся 8000 само за предни дифове.Вчера счупих пак 1бр.Вече станаха 8бр.
                    sigpic

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X