Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Разположение на амортисьорите?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Разположение на амортисьорите?

    Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
    Знам.И ще напиша.Ама...малко по-късно.Искам да видя мненията и на другите...
    П.П.Славин не е прав...
    Кои са другите ? Да не би да имаш предвид "тежката кавалерия" : Тодор , Ясен , Стефан ...?
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

    Коментар


    • #17
      До: Разположение на амортисьорите?

      Айде де...просто е.И логично.Давам жокер:Така се раполагат амортисьори на коли предвидени да се карат и по асфалта.УАЗ-а,примерно, не е.И затова не са поставени така...
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • #18
        До: Разположение на амортисьорите?

        Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
        Айде де...просто е.И логично.Давам жокер:Така се раполагат амортисьори на коли предвидени да се карат и по асфалта.УАЗ-а,примерно, не е.И затова не са поставени така...
        Вид компенсация за стабилност-поради липса на стабилизиращи,реактивни щанги/пружинния вариант,каквото и возило да е/?

        Коментар


        • #19
          До: Разположение на амортисьорите?

          Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
          Вид компенсация за стабилност-поради липса на стабилизиращи,реактивни щанги/пружинния вариант,каквото и возило да е/?
          Не.А и има модели,които имат стабилизиращи щанги и амовете пак са така.За друго е...
          П.П.При пружинното окачване са симетрично разположени винаги от едната страна на моста.Без значение коя...
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #20
            До: Разположение на амортисьорите?

            Да обира луфтовете при обеците - затова е.
            "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

            Коментар


            • #21
              До: Разположение на амортисьорите?

              Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
              Да обира луфтовете при обеците - затова е.
              Къде пък има "луфтове" при обиците?
              no signature no problems

              Коментар


              • #22
                До: Разположение на амортисьорите?

                Чак пък луфтове.Но е горе-долу прав.Поради специфичното си захващане,колата поставена на ресьори има едно "клатене" напред -назад.По време на движение.Това идва от промената на дължината на ресьора при федерациа нагоре-надолу.Поставени по такъв начин амортисьорите успокояват именно това изместване.И освен да работят като обикновени амортиьори,изпълняват и работата на демфер...
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • #23
                  До: Разположение на амортисьорите?

                  Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                  Чак пък луфтове.Но е горе-долу прав.Поради специфичното си захващане,колата поставена на ресьори има едно "клатене" напред -назад.По време на движение.Това идва от промената на дължината на ресьора при федерациа нагоре-надолу.Поставени по такъв начин амортисьорите успокояват именно това изместване.И освен да работят като обикновени амортиьори,изпълняват и работата на демфер...
                  Ами ако амортисьорите са двойно деистващи??
                  OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                  Коментар


                  • #24
                    До: Разположение на амортисьорите?

                    Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                    Чак пък луфтове.Но е горе-долу прав.Поради специфичното си захващане,колата поставена на ресьори има едно "клатене" напред -назад.По време на движение.Това идва от промената на дължината на ресьора при федерациа нагоре-надолу.Поставени по такъв начин амортисьорите успокояват именно това изместване.И освен да работят като обикновени амортиьори,изпълняват и работата на демфер...
                    Дълго очаквах този отговор, но нещо не ме удовлетворява. Оказа се, че амортисьора осваен да демпферира изпълнява и друга функция-"обикновен амортисьор". Само не ми е ясно при не двойнодействащи амортисьори какво ще свирши левия при описаното разклащане в ляво, което означава изместване на моста назад и амортисьор вързан отпред на моста, както е в случая. Ще разчитаме на този от дясно ли? Че там в този момент може да имаме разклащане напред.
                    Още май ще трябва да помислим
                    OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                    Коментар


                    • #25
                      До: Разположение на амортисьорите?

                      Първоначално публикуван от slavin Преглед на мнение
                      Дълго очаквах този отговор, но нещо не ме удовлетворява. Оказа се, че амортисьора осваен да демпферира изпълнява и друга функция-"обикновен амортисьор". Само не ми е ясно при не двойнодействащи амортисьори какво ще свирши левия при описаното разклащане в ляво, което означава изместване на моста назад и амортисьор вързан отпред на моста, както е в случая. Ще разчитаме на този от дясно ли? Че там в този момент може да имаме разклащане напред.
                      Още май ще трябва да помислим
                      Добре...Да мислим за комплектацията мост-ресьори-обеци и рама като за едно цяло...И готово...
                      П.С.Между другото така пише и по "големите книги".В ръководството на някои японски джипове ,също съм виждал подобно обяснение...
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар


                      • #26
                        До: Разположение на амортисьорите?

                        Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнение
                        Ами ако амортисьорите са двойно деистващи??
                        Още по-добре...
                        П.С.Двойнодействащите газови амортисьори ВИНАГИ имат по-голям процент съпротивление при разгъване.Разликата с маслените е в това,че работят с някакъв процент и при сгъване.Е,и са доста по-бързи де...
                        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                        Коментар


                        • #27
                          До: Разположение на амортисьорите?

                          Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                          Още по-добре...
                          П.С.Двойнодействащите газови амортисьори ВИНАГИ имат по-голям процент съпротивление при разгъване.Разликата с маслените е в това,че работят с някакъв процент и при сгъване.Е,и са доста по-бързи де...
                          Ще ги преместя от едната страна на моста да видим какво ще стане!!Нещо по тия дебели книги не се вързва ама практиката ще покаже.
                          OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                          Коментар


                          • #28
                            До: Разположение на амортисьорите?

                            Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнение
                            Ще ги преместя от едната страна на моста да видим какво ще стане!!Нещо по тия дебели книги не се вързва ама практиката ще покаже.
                            Давай.Няма лошо,според мен.Аз бих ги поставил под ъгъл,подобно на текезесарката.Ако не са ти много дълги обеците,може и да няма разлика,или да е незначителна...де да знам.А може и да почне "придърпва" напред-назад при каране с равна газ.
                            П.С.Газови ще сложиш,нали?
                            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                              Още по-добре...
                              П.С.Двойнодействащите газови амортисьори ВИНАГИ имат по-голям процент съпротивление при разгъване.Разликата с маслените е в това,че работят с някакъв процент и при сгъване.Е,и са доста по-бързи де...
                              Ти прочете ли какво си написал
                              Я да отваряш книжките отново !
                              Едностранно действащи амортисьори не се произвеждат от ДЕСЕТКИ години ! А разликата между "газовите" и "маслените" е само в това, какво има вътре освен маслото. При "маслените" има обикновен въздух, а при "газовите" азот под налягане! А сега въпрос за домашно - ЗАЩО ?

                              Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                              Чак пък луфтове.Но е горе-долу прав.Поради специфичното си захващане,колата поставена на ресьори има едно "клатене" напред -назад.По време на движение.Това идва от промената на дължината на ресьора при федерациа нагоре-надолу.Поставени по такъв начин амортисьорите успокояват именно това изместване.И освен да работят като обикновени амортиьори,изпълняват и работата на демфер...
                              А защо на моята Баба Яга (пружинна межд другото) амортисьорите са разположени така: левия е пред моста, а десния е зад него ?
                              Последно редактирано от maxxx; 12-04-09, 19:42.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Разположение на амортисьорите?

                                Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнение
                                Ти прочете ли какво си написал
                                Я да отваряш книжките отново !
                                Едностранно действащи амортисьори не се произвеждат от ДЕСЕТКИ години ! А разликата между "газовите" и "маслените" е само в това, какво има вътре освен маслото. При "маслените" има обикновен въздух, а при "газовите" азот под налягане! А сега въпрос за домашно - ЗАЩО ?



                                А защо на моята Баба Яга (пружинна межд другото) амортисьорите са разположени така: левия е пред моста, а десния е зад него ?
                                Всички маслени амортисьори работят само при разгъване.На сгъване НЯМА СЪПРОТИВЛЕНИЕ,КОЛКОТО И БЪРЗО ДА ГИ СГЪВАШ.И се произвеждат до ден днешен...Нещо не те разбирам,ама...
                                При газовите-естествено че има масло.Иначе ще спекат на 2-рата минута...Но има и камера за въздух(при по-евтините) и азот(при по-скъпите).Азота се ползва за охлаждане.А и държи на доста по-гоямо налягане.Най-вече заради това се пълнят с азот.Има вариянт на разни фирми,"еършок" се нарича.При него въобще не се ползват пружини.Азота държи всичко...Ма ти знаеш,де...
                                Относно БАБА ЯГА...и аз съм се чудил.И не е само тя,ама...Продполагам,че шаситата с ресьорната Тойота са еднакви...И ги е мързяло да преправят местата...МАЙТАП БРЕ...
                                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X